Vzbudila jsem se brzo, protože někdo tady dupal jak hovado. Šla jsem se podívat kdo to je.
Šla jsem do koupelny, kde byl Dominik. Kocovina.
"Dobrý Niku?"
"Jojo, jsem to asi včera přehnal"
"No to přehnal, kdyby ses včera viděl."
"Kurva, co jsem dělal?"
"No po cestě domů ses asi třikrát rozjebal, potom si twerkoval u lampy, na schodech jsem tě zase sbírala, když jsem byla ve vaně tak jste mi s Jakubem přišli ukázat mouchu a smáli jste se jak psychouši, a když jsem šla za tebou abych tě dotáhla do pokoje tak jsi se líčil v koupelně." Dořekla jsem, a on zčervenal. Asi se cítil trapně.
"Bože já jsem kokot, ahhh.. myslíš že bys mi přinesla prášek s vodou, bolí mě hlava jak debil." tak jak řekl, tak jsem udělala.
Šla jsem do kuchyně pro prášek s vodou, a donesla mu ho do koupelny. Vrátila jsem se zpět do kuchyně, připravit snídani pro mě a Dominika. Je mi totiž jasné že brácha se vzbudí kolem oběda. Dala jsem rozpálit pánev, a dala na ní máslo. Rozmíchala jsem několik vajec se solí, a poté je vylila na rozžhavenou pánev.
Nandala jsem míchaná vejce na talíř, k tomu nakrájela zeleninu, a dala opečený toustový chleba. Sedla jsem si ke stolu, a počkala na Dominika. Po chvíli přišel a společně jsme se nasnídali. Po snídani jsem uklidila nádobí do myčky, a vydala se do koupelny. Vysprchovala jsem se, a v ručníku jsem šla do svého "pokoje"
Tam jsem se oblékla do černých legín a červené oversize mikiny. Šla jsem se do koupelny ještě namalovat, a potom vybírat nábytek a dekorace do pokoje. Přeposlala jsem to Jakubovi, protože mi to prý objedná. Odepsal mi ze je to objednané, a že by to mělo přijít za tři dny cca.~Jakub~
Ella mi poslala nábytek do jejího pokoje, a já to objednal. Potom jsem se vydal do koupelny, kde jsem hodil rychlou sprchu. Potom jsem si udělal snídani a čaj. S Dominikem jsme jeli do studia, a Ella zůstala doma.
Ve studiu jsme nahrávali a chvíli streamovali.
Po třech hodinách jsme jeli nakoupit jídlo, a potom vyrazili domu za Ellou.Když jsme dorazili domů, tak Ella šla vybalit nákup, a já si pustil film v obýváku. U toho Ella vařila a povídali jsme si. Dominik má totiž návštěvu.
~Ella~
Kluci přijeli ze studia i s nákupem, který jsem šla vybalit. Potom Dominik odešel s nějakou holkou k němu do pokoje. Jakub si pustil film a já vařila špagety s rajčatovou omáčkou a sýrem, u toho si semnou povídal. Ta neznámá holka už odešla, já mezitím nandala večeři a všichni tři jsme společně večeřeli. Potom Jakub šel do sprchy, a Nik se mě vyptával na různé otázky.
"Jseš ještě panna?" tohle je otázka na kterou nechci odpovídat
"Jo, jsem" řekla jsem stydlivě, Dominik mi vzal bradu mezi prsty, a nebezpečně se přibližoval. Díky bohu mě brácha zachránil.
"Ségra tam si můžeš vzít to triko na spaní." Řekl a já si šla pro jeho triko které mám jak noční košili a šla se vysprchovat, potom jsem si vyčistila zuby, odlíčila se a šla jsem spát.