29.

443 7 0
                                    

~Ella~
Ráno jsem se vzbudila sama v posteli. Netuším kde Dominik byl. Moje první kroky hned smiřovali do koupelny. Šla jsem na záchod a Dominik byl ve sprše. Vlezla jsem si k němu a zezadu ho obejmula. Po společně sprše kterou máme skoro furt jsem šla do pokoje se obléct. Vzala jsem si na sebe světle modrou volnější teplákovku a šla jsem sobě a Domčovi udělat snídani. V kuchyni jsem dala vařit vodu na čaj, a vyndala jsem z ledničky máslo, šunku a sýr. Namazala jsem nám rohlík a nakrájela nějakou zeleninu.
"Lásko tady máš snídani" zavolala jsem na něj
"Už běžim" odpověděl mi a po půl minutě tady byl. Pustili jsme se do jídla. Po snídani jsme šli zase do pokoje. Upřímně dneska jsme tu druhý den a mě to tu moc nebaví. Ani se necítím moc dobře. Měla by být dneska chlastačka.

~Dominik~
Po snídani jsem si šel zapálit. Ella dnes vypadá divně, podle mě na ní něco leze. Dneska je chlastačka a Jakubko nám chce něco říct, a já, v hloubi duše asi tuším co to bude.
"Lásko copak ti je?" Zeptal jsem se jí protože je opravdu přešlá
"Není mi dobře"
"A nechceš jet domu? Tam je klid" zeptal jsem se zase
"Ne, já to zvládnu. Dnes se opiji a bude to cajk. Doufám teda." Odvětila mi a sundala si triko. Lehla si na mě a já jí začal drbat na zádech. Usnula. Mám strašně divný pocit. Jako by se mělo něco stát. Pořád nevěřím tomu že spolu chodíme. Když jsme se poznali tak jsme se nenáviděli a teď? Miluju jí a ona mě. Jsme spolu šťastní. Přemýšlel jsem dál dokud jsem neusnul.
Někdo vtrhl do pokoje. Jakub.
"Tyvole zase chrápete?! Zvedněte vaše prdelky a jdeme chlastat." Zařval Jakub se smíchem a odešel.
"To je kokot" zamumlala mi Ella do hrudi. Zasmál jsem se a dal jí pusu
"No nic, jdu se trochu upravit." Řekla mi a vzala si na sebe nějakou teplákovku. Sedla si zase na mě a začala se líčit. Já si oblékl taky teplákovku a šli jsme dolů za nimi.
Jakub na sebe upozornil tleskánim, a spustil.
"Taaakže, decka. Chci vám někoho představit. Někoho kvůli komu jsem jezdil často pryč a segra ani ostatní nevěděli kam....

Omlouvám se že jsem nebyla delší dobu aktivní. Do 24.12. se budu být hodně aktivní ale uvidím kolik budu mít času.

Láska & BolestKde žijí příběhy. Začni objevovat