7.

632 7 0
                                    

~Tomáš~
Vzbudil jsem se v 8:00 přesně, a vedle Elly.
Když jsem vstal, tak jsem šel do sprchy.
Půjčil jsem si si Kuby oblečení, a šel do kuchyně.
Připravil jsem snídani, a šel vzbudit Ellu, a pak Dominika.

Všichni jsme si sedli ke stolu, a pustili jsme se do snídaně. Po dvou minutách přišel Jakub, takže se nasnídal s námi.

~Dominik~
Vzbudil mě Tomáš. Hned když odešel, jsem vyhnal ty kurvy z večera, a šel do sprchy.
U stolu seděla Ella s Tomášem, a já si k nim přisedl. Pustili jsme se do jídla, a po chvíli přišel Kuba.
Všichni čtyři jsme se najedli.

Jakub s Tomášem odjeli do studia, a já tu zůstal s Ellou. Jakub mi řekl, že jí budu hlídat když tady nebude. Jak jinak, to jsem nějaká chůva nebo jak kurva?!

~Ella~
Jakub s Tomem odjeli do studia, a Dominik zůstal tady. Nechtěla jsem tu s ním bejt. Takže jsem si vzala skate, a do Ledvinka jsem si dala mobil,peněženku, klíče a airpody. Vzala jsem si na sebe černé tepláky a krvavě červenou mikinu, a boty jsem si vzala Vansky.
Dominikovi jsme nic neříkala, protože byl zalezlej v pokoji. Vyšla jsem z bytu, a jela do skateparku.

Byla jsem tam do večera. Když jsem se koukla na hodiny, bylo 20:45.
Absolutně nechápu, jak jsem to mohla vydržet takhle dlouho. Stavila jsem se ještě do trafiky, kde jsem si koupila cigarety. Zkusila jsem si jednu zapálit, a potáhnout si. Takhle jsem potahovala ještě 3 min. a potom jsem se vydala domů. Když jsem vyšla schody, slyšela jsem řev od nás bytu.
Odemkla jsem, A vešla jsem. Když jsem si sundala boty, přiřítil se do chodby Jakub.
"Ello kde si sakra byla?!" Vyjekl Jakub
"Ve skate parku?"
"A třeba že bys mi to řekla?" Křikl na mě Dominik
"A co jseš? Moje máma? Táta nebo Chůva?"
"Ne není, ale od teď, když tady nebudu, mu budeš říkat kam jdeš s kým a v kolik se vrátíš. Budeš ho poslouchat je ti to jasný?!"
"Hm" řekla jsem a šla do pokoje kde jsem se zamkla
Vzala jsem si takovou bílou lesklou košilku a stejné kraťásky které byli opravdu mini do ruky, a šla do koupelny. Napustila jsem si vanu, a relaxovala. Po dvaceti minutách jsem vylezla, a vzala si to "sexy pyžamo". Po mně šel do koupelny Jakub, a já šla do kuchyně, kde jsem si udělala nějakej salát. Sedla jsem si na gauč a začala jíst svůj salát.
Když jsem si to snědla, tak jsem misku s vidličkou dala do myčky, a šla si vyčistit zuby než půjde do koupelny Dominik. Opustila jsem koupelnu, a šla do pokoje, kde jsem si pustila nějaký film. Byla jsem už unavená a vypla jsem notebook. A šla jsem spát.

Láska & BolestKde žijí příběhy. Začni objevovat