4.

647 9 0
                                    

~Dominik~
Nevím proč, ale chtěl jsem jí políbit. Nějak se jí pokusím zatáhnout do postele. Jakub mi to včera zkazil zmrd jeden. Vlezl jsem si do napuštěné vany, a odpočíval. Vzal jsem si jen dlouhé triko nic víc.
Lehl jsem si, a usnul se sluchátky v uších.

~Ella~
Vzbudila jsem se pozdě, ale přeci jenom jsou prázdniny, takže to nevadí. Vstala jsem z postele, šla do koupelny. V koupelně jsem dala rychlou sprchu, a vzala si jen bráchy čisté dlouhé triko. Dominik s Kubou seděli u stolu, a o něčem si povídali. Hledala jsem kafe.
"Kubí kde je kafe?"
"Nahoře v poličce" odpověděl mi, a já se natáhla k poličce. Tričko se mi celé vyhrnulo, takže byl vidět můj vypracovaný zadek. To že to viděl brácha mi bylo úplně jedno, ale u Dominika ne. Víme jak to má s holkama, ale neříkám že ho nemám ráda.
"Ehmm.. Ehmm.." odkašlal si Nik
"Co je?" Zeptala jsem se
"Triko si stáhni ségra!" Přikázal mi brácha
"A ty Dominiku neočumuj mojí ségru kurva!" Řekl Nikovi, který jen protočil očima a ušklíbl se. Rozhodla jsem se že dnes budu jen koukat na filmy. Dala jsem si masku na obličej, a pustila film. Po půl hodině jsem si udělala popcorn a colu. Pokračovala jsem dal v koukání. Vybil se mi notebook, takže jsem šla do obýváku kde byli oba dva roztažení na gauči. Lehla jsem si na ně, tak že moje hlava byla u bráchy v klíně, a nohy na  Nikovi.
Pustili jsme padesát odstínů šedi, super.
Nějak jsem usnula, a probudila se s úplně vyhrnutým trikem. Jakub s Nikem něco jedli, a já šla na záchod. Bylo 21:07, nechápu jak jsem spala tak dlouho.
Už jsem si jen vlezla do postele a usnula.

Láska & BolestKde žijí příběhy. Začni objevovat