~Ella~
Vzbudila jsem se sama v posteli. Bylo mi hrozně špatně, letěla jsem na záchod. Bohužel bylo zamčeno. Od kdy se před sebou s zamykáme? Rychle jsem šla k Jakubovi do pokoje protože tam měl taky hajzl.(koupelna a pokoj)
Naštěstí tam nebyl. Klekla jsem si k záchodu a můj obsah žaludku byl v záchodu. Spláchla jsem a opláchla si obličej. Šla jsem zpět do pokoje kde byl Dominik s ručníkem kolem pasu. Vypadal nasraně.
"Ahoj lásko" pozdravila jsem ho s úsměvem
"Nazdar" odsekl
"Stalo se něco?" Zeptala jsem se zaraženě
"Jako vážně, se mě ptáš jestli se něco stalo?! Jo stalo. Víš co? Jdi se radši vykousnout s celým labelem!" Začal na mě křičet. Do očí se mi nahrnuly slzy, které mi po chvíli začaly stékat po tvářích. Vůbec jsem nevěděla o co jde.
"Můžu se aspoň zeptat co jsem udělala?" Zeptala jsem se opatrně, aby na mě nezačal řvát. To se mi ale nepovedlo.
"Jdi se zeptat třeba Tomáška!" Prskl na mě a odešel pryč. Zhroutila jsem se na zem a rozbrečela jsem se naplno. Měla jsem chuť se zabít. V hlubokých myšlenkách jsem usnula na zemi.~Dominik~
Byl jsem nasranej víc než předtím. Práskl jsem dveřmi od pokoje a šel dolu na snídani. V kuchyni byl Jakub, Kája a Radek.
"Co se tam nahoře stalo?" Zeptala se Kája
"Nic co by tě mělo zajímat" odsekl jsem a šel si udělat snídani.
"Hele uklidni se hochu! To že máš nahovno náladu ty, neznamená že jí budeš kazit nám!" Křikl Jakub. Ignoroval jsem ho. V klidu jsem se nasnídal a rozhodl se že si půjdu zabalit věci, protože dnes jedeme domů.