30.

398 9 0
                                    

...takže tohle je moje přítelkyně Kája." Dořekl Jakub.
Všichni mu to přejou. Začali jsme chlastat o sto šest, i Ella.

~Ella~
Nějak jsem tušila že si Jakub našel přítelkyni, a jsem hodně šťastná. Sice nevím jak dlouho spolu jsou, ale to se zeptám Jakubka později.
Napadlo mě jít za Kájou se seznámit. Přiopilá jsem se zvedla a šla za ní.
"Ahoj" slušně jsem jí pozdravila
"Ahoj, ty jseš asi Ella že?" Zeptala se mě a usmála se
"Ano, jsem Jakubova mladší sestra."
"Já jsem Kája" podala ke mně svou ruku a já ji opětovala. Šel na ni vidět ten upřímný úsměv. Už teď vím, že Kája bude jak moje sestra. Cítím to v kostech.
Šly jsme pít za ostatními.
Měla jsem už fakt dost, a bylo mi vedro.
"Taky vám je takový vedro?" Zeptala jsem se a začala jsem se svlékat.
"Tak dost! Jdi spát Ello!" Přikázal mi bratříček. Já ho neposlechla a pokračovala dál. Přehodil mě přes ramena a šel mě odnést. Já do něj začala fakt hodně mlátit, že už sykl bolestí. On mě pleskl přes stehno a to jsem sykla proměnu já. Položil mě do postele a já po nějaké době usnula.

~Dominik~
Já jsem byl celkem v pohodě, takže jsem chtěl pít ještě víc. Ella byla opilá jak hovado, a to jí je 17. Ale já už pil v patnácti, takze je to jedno.
Začala se tam svlékat před všemi, a to mě dost nasralo.
"Tak dost! Jdi spát Ello!" Zaječel Jakub
Odnesl jí do postele a já pokračoval v chlastání.
Když sem byl dost nalitej tak jsem si šel lehnout do postele.

Láska & BolestKde žijí příběhy. Začni objevovat