Vzbudil jsem se a vedle mě oddychovala nějaká blondýna. Hlava mě bolela jak bůh ví co.
Natáhl jsem si tepláky, a šel vyhnat tu kurvu.
"Vstávej ty štětko!"
"Co je zlato?"
"Žádný zlato! Byla to jen jedna noc!" Křičel jsem na ní.~Ella~
Vzbudil mě křik z vedlejšího pokoje, tak jsem se tam šla podívat. Z pokoje vycházela nějaká holka. Když odešla z bytu tak jsem se jen koukla na Dominika. Rozutekla jsem se do svého pokoje kde jsem se rozbrečela.
Lehla jsem si do postele a pořád brečela.
Jak jsem si mohla myslet že mě taky miluje?
To fakt netuším:(
Upadla jsem do říše snů se špatným pocitem.Když jsem se vzbudila bylo 13:23, a já se šla oblíknout za dva dny mám narozeniny, takže půjdu s klukama a Denčou slavit. Oblékla jsem se a šla do koupelny si vyčistit zuby. Trochu jsem se namalovala a v kuchyni sem si namazala rohlík máslem a šunkou. Snědla jsem si to, a uvědomila si že je dnes škola. Kašlu na to. Potřebuju se odreagovat, odpočinout si od všeho a od všech. Pojedu do Varů, aspoň na tři dny. Šla jsem za bráchou mu to říct.
~Jakub~
Když jsem ráno odešel od nějaké kurvy, tak jsem se staví ještě ve studiu. Nahrál jsem track a pak si dal jednoho panáka vodky. Ve studiu jsem byl jen já.
Ve 12:11 jsem konečně došel domů. Sundal jsem si boty, a šel rovnou do obýváku.
Lehl sem si na gauč a pustil si telku. Dávali tam nějakou komedii. Teda musím říct že jsem se u toho smál, a to je co říct.
Po nějaké době přišel Dominik.
"Čus" pozdravil jsem ho
"Nazdar" zamručel
"Tyvole co ti zas je?" Zeptal jsem se
"Ježíš nech mě být" křikl na mě a šel si udělat kafe. Po zase nějaké době přišla Ella. Ubrečená. Zase.
"Ahoj"vydechla
"Ahoj" obejmul jsem jí
"Hele brácha, pojedu aspoň na tři dny do Varů. Potřebuju se odreagovat, odpočinout si od všeho a od všech. Chci jít aspoň zapálit mamce svíčku na hrob. Půjdu se kouknout na holky a pokecat s nimi."
"Ello, hlavně na sebe dávej pozor. A co škola?"
"To mě teď nezajímá, potřebuju si odpočinout i od školy."
"Dobře, a kdy tam chceš jet?"
"Možná už dnes"
"A chceš tam odvést?"
"Kdybys byl hodnej?" Uculila se na mě. Hezky se konečně usmála
"Dobře, odvetu tě tam a půjdu s tebou k mámě na hrob."