Vše jsem mu řekla, a on semnou souhlasil.
Rozhodla jsem se uvařit oběd. Dala jsem vařit vodu na brambory, a posypala kuře kořením a dala ho péct. Oběd jsem dodělala a dala ho na talíř. Šla jsem pro Domču. Zaklepala jsem a vstoupila. Spinkal jak miminko. Lehla jsem si k němu, a dala mu pusu. Hladila jsem ho po tváři dokud se mu nezačali vzkaz koutky úst. Když otevřel oči tak se na mě lítostně a sladce usmál.
Úsměv jsem mu opětovala a začal mluvit.
"Moc se ti omlouvám. Přehnal jsem to s chlastem"
"To nevadí. Nechodíme spolu."
"Ale i tak, vím že mě miluješ." Egoista
" no jo ty egoisto. Přišla jsem ti říct že tam je oběd."
Kývl hlavou a já odešla do kuchyně kde si
Jakub bral oběd. Přišel Dominik a všichni tři jsme si sešli ke stolu a pustili jsme se do jídla.
Po jídle Dominik uklidil a já šla za Kubou mu říct že až se zabalím tak bychom mohli vyrazit."Kubo já si zabalím věci a jeli bychom?"
"Jo jasně"
Odešla jsem si zabalit věci. Vzala jsem tašku do kterého jsem si dala oblečení, kosmetiku, kartáček na zuby a pastu, hřeben, ručník a nabíječku. Oblékla jsem se do upnutých černých džín a bílého tílka bez podprsenky.
Šla jsem do chodby a obula jsem se. Vzala jsem si bundu a přes rameno tašku. Jakub vyšel nachystaný. Vyšli jsme z bytu a nasedli do auta. Jeli jsme směr Brno.