Vzbudil jsem se celkem brzo. Začal jsem Naty hladit po vlasech a přemýšlel jsem jak Elle řeknu že je mezi námi konec. Zvedl jsem se z postele a šel rovnou do koupelny. Svlékl jsem se a vlezl do sprchy, kde jsem na sebe pustil studenou vodu. Abych se probral.
Vrátil sem se do ložnice, kde jsem se oblékl a napsal vzkaz na papír že sem musel odjet domu.
Vyšel sem z paneláku a nasedl do auta.
Zastavil jsem se ještě pro nějaké dárky, a koupil jsem i Elle.
Nasedl jsem zase do auta, a vyrazil domů.~Ella~
Vzbudila jsem se celá ubrečená. Zítra jsou Vánoce a já musím ještě vyzdobit byt a zabalit dárky. Vstala sem z postele, což bylo náročné, a šla jsem si udělat snídani. Brácha chrápání jak hovado, protože to šlo slyšet až do obýváku. Udělala jsem míchaná vejce a dala je na talířky. Šla jsem k Jakubovi do pokoje ho vzbudit.
Otevřela jsem dveře a rozběhla se k posteli. Skočila jsem na Kubu, kterej zamručel.
"Slez ze mě ty opice!" Zamručel
"Ne" zasmála jsem se
"Prosím" začal dělat že brečí
"Dobře, ale ty se taky zvedni. Na stole máš snídani"
"Děkuju moc" poděkoval když jsem odcházela.Sedla jsem si ke stolu a pustila se do jídla. Zničeno nic se mi spustily slzy. Myslela jsem pořád na Domču. Teď si s nějakou holkou užívá takže mě vlastně podvedl. Brečela jsem, ale potichu aby to Jakub neslyšel. Někdo začal odemykat hlavní dveře. Kdo jinej než Dominik.
Talíř jsem po sobě donesla do myčky. Dominik vešel do obýváku, a naše pohledy se střetli. Jeho pohled byl děsivý.
"A-ahoj" pozdravila jsem ho
"Čau" odsekl a lehl si na gauč, a začal se věnovat svému mobilu. Odešla jsem do pokoje kde se mi spustily opět slzy. Začala jsem balit dárky. Pro Domču jsem měla Nike teplákovku kterou jsem si koupila taky. Myslela jsem že ji budeme nosit spolu. Po dvou hodinách jsem měla všechno zabalené, takže jsem se mohla pustit do úklidu a výzdoby bytu. Jako první jsem šla posbírat všechno špinavé prádlo. Jako první jsem šla k Dominikovi, kterej tam měl v tom pokoji zase bordel jak v tanku. Potom jsem šla posbírat k Jakubovi. Hodila jsem prádlo do pračky a šla vytírat. První pokoje a potom obývák, kuchyň, koupelnu a chodbu. Ještě jsem všude utřela prach a mohla jsem dělat výzdobu. Do oken jsem zavěsila světýlka. A šla vyndat ozdoby na stromeček.
"Kluci mohli byste dát stromeček do stojanu?"
Zeptala jsem se
"Jo" odpověděl Dominik. Nevim proč, ale usmála jsem se. On se toho všimnul a hned jsem přestala. Koukal se do mobilu a já zase zamilovaně na něj. Oba se zvedli a šli postavit stromeček. Já ho ozdobila a měla jsem hotovo. Zítra jedeme Vánoce slavit do studia, takže ta dárky dám do jedné velké tašky. Koukla jsem se na hodiny a bylo 13:24. Rozhodla jsem se že objednám pizzu.
"Chcete pizzu?" Zeptala jsem se
"Klidně" řekl Domča
"Já určitě" ozval se Jakub z útrob bytu. Pizzu jsem objednala, a šla do pokoje. Po nějaké době pizza přijela a šli jsme se najíst. Po jídle jsem šla do pokoje, kde jsem usnula.