11.

572 8 0
                                    

O 2 měsíce později.

Je 1.11. 14:00 a já se chystám do krámu. Šla jsem se obléct do volných tepláků a mikiny, obula si boty a vyšla z bytu. Ve sluchátkách mi hrály písničky. Koupila jsem si cigarety u čonga, a šla zase domů. Teď mám náladu furt špatnou. Jediný kdo mě drží je Jakub. Dominik semnou nemluví, a Denča ta jela na 14 dní do Londýna s rodinou. To že se semnou Dominik nebaví snášim špatně.

Dorazila jsem domů a šla rovnou do pokoje kde jsem se zamkla. Otevřela jsem okno a zapálila si. Potom jsem si sedla ke stolu a učila se.
V pokoji jsem vyvětrala a navonila se, a potom jsem se vydala do obýváku za Kubou. Jakub tam seděl s Dominikem, Dominik mě propaloval pohledem.
"Brácha objednáš mi pizzu?"
"Jasně, dáš si taky Dominiku?"
"Jo dam si" odfrknul a propálil mě opět pohledem
"No já radši jdu do koupelny." Usoudila jsem, možná se přátel jestli Kubovi není divné že se nebavíme. Není protože jsem mu všechno řekla, takže to že jsme se vyspali ví a byl taky naštvaný. Svlékla jsem se a stoupla si před zrcadlo. Přijde mi že jsem ztloustla.
Někdo zaklepal.
"Ségra můžu dovnitř?"
"Jojo, můžeš"
"Ježíš promiň.. já nevěděl že jsi nahá."
"To je jedno" povzdechla jsem si
"Ello stalo se něco? Řekni mi to." Jakub ke mně přišel a chytl mě za ruce.
"Prostě mi Dominik přirostl k srdci, a po tom co jsme se spolu vyspali tak semnou nemluví, mračí se na mě, propaluje mě. Jakube níčí mě ho vidět s jinými holky. Já ho miluju, ale on to neví a i kdyby poslal by mě do píči" řekla jsem a rozbrečela se. Jakub mě obejmul a něco mi říkal ale to jsem nevnímala protože se mi podařilo usínat.

~Dominik~
Ella odešla do koupelny, a chvíli po tom co odešla tak tam šel i Jakub.
Na něco se jí tam ptal. Šel jsem ke dveřím, a poslouchal jejich rozhovor. I když vím že je to neslušné.
"..Prostě mi Dominik přirostl k srdci, a po tom co jsme se spolu vyspali tak semnou nemluví, mračí se na mě, propaluje mě. Jakube níčí mě ho vidět s jinými holky. Já ho miluju, ale on to neví a i kdyby poslal by mě do píči" tohle se stát nemělo. To je přesně to čeho jsem se bál, nechci aby mě milovala. Nejsem kluk do vztahů a hlavně je moc mladá. Nechci jí zlomit srdce.
Lehl jsem si na gauč. Akorát jsem slyšel Kubu jak mi říká že jede do Prahy, a usnul jsem.

Vzbudil mě tichý pláč, který patřil Ella která stála u mě a hladila mě po tváři. Plakala a já to nechtěl slyšet.
"Achjo Domčo, kdybys jen věděl jak moc tě miluju, jak moc mě bolí tě vidět s jinou. Ale to nevadí protože spolu nebudeme i když tak moc chci, chci ochutnat tvoje rty, chci s tebou ležet v posteli, hladit tě ve vlasech, nebo s tebou aspoň mluvit. Netuším co jsem udělala že semnou nemluvíš, ale hodně mě to žere. Tak moc tě miluju ale tobě to je vlastně úplně jedno. Přeju ti abys byl šťastnej. Je to jak kdybych se s tebou loučila, ale jenom ti to říkám takhle, protože kdybych ti to říkala když bys byl vzhůru tak bys mě nenechal mluvit a poslal bys mě do píči. Miluju tě Citto." Když dokončila svůj monolog a dala mi pusu na rty. Brečela a mě se z toho chtělo taky. Odešla do pokoje kde se zamkla.
Zvedl jsem se a lehl si do postele. Pustil jsem si horor. Po skončení filmu jsem usnul.

Láska & BolestKde žijí příběhy. Začni objevovat