1

16.2K 247 281
                                    

Gözleri tüm vücudumu dolaştıktan sonra gözlerimde sabitlendi.

-Seninle sadece bedenin için birlikte olurum. Eğer kendini sunmayacaksan zamanımı boşa harcama.

Kimseye cinsel ilgi duymuyordum. Bundan hoşlanmıyordum da. Daha önce kimseyle birlikte olmamıştım. Fakat eğer bunun için benimle olacaksa sorun değildi.

-İstediğin her şeyi yapabilirim.

Kelimeler ağzımdan zayıf bir soluk gibi döküldüğünde alayla gülümsedi.

-Her şeyi mi? Sana zarar versem bile mi?

-Her şeyi.

İddialı kelimelerim dudaklarımın arasından kaydığında kıkırdamıştı.

-İstediğin an gitmekte özgürsün o zaman.

Ardından elini uzattı. Gözlerim eş zamanlı olarak uzattığı ele dönerken yutkundum. Heyecandan titreyen elimi, onunkilere değdirdiğimde fark ettim her şeyi. Açılmıştım. Şu an bir ilişkiye girecektik. Ve bunlar rüya değildi.

İçim açıklayamayacağım duygularla dolup taşarken sıkıca tuttum elini. Beni arabasına ilerletirken yerimde duramıyordum.

Sonra ise evine gittik...

Aseksüel insanlar kimseye cinsel çekim hissetmezler. Aşık olabilirler ve duygu besleyebilirler ama cinsel olarak yapamazlar.

Antiromantik insanlar ise cinsel olarak aktif olabilirler. Fakat aşık olmazlar. İsteseler de aşık olamıyorlar.

Evet yeni bir kurguyla geldim. Şimdi şöyle: Felix hyunjine yrrk gibi davrancak ama buna katlanmayı Hyunjin seçiyo, isterse gidebilir. Yani herhangi bir zorlama yok.

Tabii ki hyunjine travmalar ekledim ki ona yrrk gibi davranan birinin yanında dursun.

Baya şiddet içerikli olacak ve istediğinize sövün. Gerçek değil sonuçta.

Ayrıca bdsm ship hyunlix değil. Bdsm ilişkide iki taraf da zevk alır ama burada öyle olmuyo. Yan shiplerden yapmayı düşünüyorum bdsmi.

Ybyi yarın fln atarım gibi

Bb

Asexuality ' Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin