4. BÖLÜM

1.1K 88 34
                                    

~ Veliaht Prens Ryan Wilhelm' in gözünden ~

Çalışma odamda belgelerin içine gömülmüşken içeri giren kişiyle başımı bir an olsun kaldırabilmiştim.

- Efendim, bu zarf. İçindekilere baksanız iyi olur.

Kişisel yardımcım Leroy nedense bugünden beri bir tuhaftı. Derince yutkunup elindeki zarfı bana doğru uzattı.

- Bu kadar acil olan ne? Leroy?

- Efendim, ben anlatmasam. Siz okusanız, daha iyi olacak gibi.

Elinden zarfı sertçe çekip aldım. Tam açacağım sırada zarfın zaten açılmış olduğunu görmemle duraksadım. Üzerinde Lis düklüğünün mührü vardı.

Mektup dük tarafından İmparotara hitaben yazılmıştı.

Anladığım kadarıyla Dük, Lydia ile aramdaki nişanın bozulması için İmparotora talepte bulunuyordu.

- Bu da ne demek oluyor! Lis dükü aniden desteğini benden çekmeye mi karar verdi yani? Yerime kimi destekleyecekmiş peki!

Mektubu sinirle fırlatıp ayağa kalkmıştım. Sinirden ellerim titremeye başlamıştı. İçinde bulunduğum bu taht savaşında elimdeki en güçlü silahlardan birini kaybetmek üzereydim. Aklında ne vardı bu yaşlı kurdun?

Titreyen ellerimi başıma koyup sakinleşmek için biraz oturdum. Derince nefes verip dirseklerimi masaya dayadım ve gözlerimi kapattım.

- Peki İmparator babam ne diyor bu işe. Mektubu yanıtlamış mı?

- E efendim, İmparator hazretleri dükü ve kızı leydi Lydia' yı konuşmak için huzuruna çağırmışlar.

- Huzuruna mı çağırmış? Nişanın bozulma talebini direkt kabul etmemiş yani ama red de etmemiş...
Bu tehlikeli!
İmparator babam düke bir fırsat sunmuş olmalı: Ya o dükü bu nişana ikna edicek ya da dük tam tersi için babamı.

...

- Görüşme tarihi belirlenmiş mi peki? Dük ne zaman geliyormuş?

- A aslında dük ve Leydi Lydia az önce imparatorun huzuruna çıkmışlar.

- Ne! Bu da ne demek oluyor?! Benim neden bütün bu olanlardan ancak haberim oluyor.

Sinirden Leroyun üzerine yürüyüp yakasına yapışmış ve onu parmak uçları üzerinde durmak zorunda kalacak kadar havaya kaldırmıştım.

- Bu sarayda kuş dahi uçsa benim haberim olacak dememişmişdim ben sana! Peki dünya kadar para yatırdığımız Lonca istihbaratı ne güne duruyor! Neden herşeyden en son benim haberim olduğunu soruyorum sana Leroy!

- E efendimm, İmparator hazretlerinin kesin emri var. Bu nişan meselelerinin kimse tarafından bilinmemesini emrettiler kendileri. Elimizden bir şey gelm...

- Elinizden bir şey gelmiyor demek! Elinizden bir şey gelmiyor ha! Beceriksizler sürüsü sizi! İşe yaramaz çöp parçaları!

Arkamı dönüp masanın üzerindeki birkaç eşyayı sinirle devirmiştim.
Olay sadece nişanın bozulup bozulmaması meselesi değildi. Gücümün zayıfladığını gören leş avcıları anında taraf değiştiriyorlardı. Lonca istihbaratı da beni habersiz bırakarak tarafını çoktan belli etmişti.

- Sonuç ne peki? Nişan bozulmuş mu?

- E efendim, lütfen. Lütfen sakin olun.

- Basit bir soru sordum. Nişan bozulmuş mu bozulmamış mı Leroy?

- Efendim aslında İmparator hazretleri başta dükün talebini reddetmiş ancak...

-Ancak ne?

- Ancak sonrasında Leydi Lydia ile başbaşa konuşunca nişanı bozma kararı almışlar.

TAKINTI / TEBRİKLER ÖLDÜNÜZ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin