¿
Ne zaman parçalanacağımı bilmiyorum. Sadece kendimi bildim bileli saldırı altındadır bu bilinmez ben.
Ben?Evet ya, ben!
Rahatlama lüksüm hiç olmadı.
Soran da yok zaten!
Mücadele etmeyi de seçmedim ki. Gelen her darbeye refleksle karşılık verdim. Bir baktım dövüşün içindeyim.Dövüşmeyi öğreten olmadı, kimsem olmadığı gibi...Ama nasıldır bilmem herkese ve tüm savaşlara hakimim. Yoksa Şahin miyim? Yoksa kartal mıyım? Hmm daha beteri, insanmışım.
Yenilmez değildim, hiçbirzaman da olmadı iddiam. Ben her mücadelede bir parçasını kaybedendim. Gittikçe eksilendim.
Bazen insanlar yıkılır. Ne hoş bir manzara... Bende birçok duyguyla yıkılmak istedim ve etrafıma baktım çokça kez. Kim ben yıkıldıktan sonra parçalarımı toplar. Beni yeniden ayağa kaldırır ya da hiç değilse küllerimi cesedimi ya da ruhumu... Bir kavanoza tıkar, göz yaşlarıyla bir mezarın çiçeklerini sular ya da sadece bir resim çerçevesinde ruhumu ya! Ruhuma sahip çıkar!
Baktım etrafıma. Yalandan mahçup eğilmeler ve yere dikilmiş gözler... Ah o gözler.
Titrek bir nefes verdim, gözlerin hatırına olsa gerek. Fazla bekletmedim peşine derin bir nefes aldım. Uzatmaya da hiç gelemem hani. Tamam dedim. Sen bugün busun, gelecekte bu olacaksın. Basit.Her savaştan yaralı çıkıp iyileşemeden yeni savaşlara ve yeni savaşlara...
Toz olana kadar.
Dediğim gibi ne zaman parçalanacağım bilmiyorum. Tek bildiğim her zerrem toza dönüşüne kadar ben burdayım ve asla pes etmeyeceğim! Toz olana kadar...
Basit biri değilim. Benimle vakit kaybetmeyin. Düzeltmek için çabalamaya değmez dediğiniz insanlardan biriyim. Yanımdan geçip gidin. Gitmiyorsanız da hikayemi dinleyin.
?
☆Lydia'nın Gözünden:
Aynanın karşısında o gecede... O gece aynanın karşısında titreyen ellerimi görmezden gelip kulağımdan boynuma, boynumdan da usulca inerek kıyafetlerime bulaşan kana dakikalarca bakakalmıştım.
Kafamdan geçen aynı anda binlerce düşünceyle beraber kendi gözlerimin içine büyük bir öfkeyle bakıyordum.
Sadece 1 saniye! Gözlerimi 1 saniye geç açsaydım ben bir ölüydüm. Ben zaten bir ölüyüm. Bunu biliyorum ama... Bir ölüyü öldürmek bu kadar kolay mı yani?!
- Yaşamama izin vermek bu kadar zor ama beni öldürmek bu kadar kolay ha?! Adil mi bu şimdi?!
diye bağırarak makyaj aynasının üzerinde ne var ne yoksa sağa sola saçmıştım.
- Ama zaten bilmeliydim! Hata bende ki! Suç bende yani, adam geçti yüzüme yüzüme söyledi seni gebertirim diye.
Ben anlamamışım saf gibi! Saf!Hatta ne demişti o?
"...Bu yüzden seni yalanlarla da olsa elde etmek istedim çünkü elde edilemeyen güç yok edilmek zorundadır. Aksi taktirde o güç bir tehdittir..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTI / TEBRİKLER ÖLDÜNÜZ!
RandomDİKKAT +18 - Neden Lydia? Neden sürekli benden uzaklaşıyorsun. Ben seni kendime çekmeye çalıştıkça direnip duruyorsun ancak başka erkeklerin yanına kolayca gidebiliyorsun. Seni başkasının yanında görmeye dayanamıyorum. Kıskançlıktan deliricek gibi o...