Jednak troszkę pytań się pojawiło, więc zrobię z nimi krótkiego posta.
1. Jaki był najdziwniejszy ship mcu jaki zobaczyłaś?
Oprócz Salumny, która wyszła całkowitym przypadkiem? XD
Hm... W sumie ciężko powiedzieć. Nie rozumiem shipów typu Starker czy Thorki – ale one nie dość, że są dziwne to i obrzydliwe. Ludzie czasem shippują dziwne statki...
2. Kiedy zaczęłaś pisać i co cię do tego zachęciło
W sumie to odkąd pamiętam lubiłam pisać jakieś krótkie historyjki. Ale tak bardziej to się zaczęło jak w gimnazjum wygrałam konkurs literacki. Zaczęłam sobie potem zapisywać pomysły na opowiadania – z czego oczywiście prawie żadnego z nich nigdy nawet nie zaczęłam pisać – a potem pojawił się taki pomysł „Może by zacząć pisać coś z MCU... Albo Star Wars" No i się zaczęło. Sama lubię czytać – i książki i różne opowiadania w necie – a że czasem wpadają mi do głowy różne pomysły na historie, to stwierdziłam „Czemu by nie zacząć pisać?"
I tak oto jestem!
3. Twoja lista 9 filmów Star Wars w kolejności od najlepszego do najgorszego?
O rany... Trudne xD
Powiedziałabym, że najbardziej lubię część 5, aczkolwiek ona i część 3 są obie super!
Ale tak:
5
3
6
2
4
1
7
9
8
9 jeszcze całej nie oglądałam, ale ogólnie, jak już zapewne wiecie, nie jestem fanką Disneyowskiej Trylogii... :c Nie pamiętam, żebym kiedykolwiek się tak zawiodła na jakiś filmach jak na tamtych xD Nadal nie mogę się zmusić do polubienia Rey, zwyczajnie jej nie trawię. I nie wybaczę im za to, co zrobili z Lukiem.
4. Ulubiona faza mcu?
Hmm... 3
5. Ulubiony film Marvela?
Oj, oj... Kolejne trudne pytanie.
Mam ogromną słabość do filmu „Kapitan Ameryka: Zimowy Żołnierz" XD
Ale bardzo lubię też dwa ostatnie filmy Avengers.
6. Czy planujesz więcej książek w tematyce Marvela?
Czy samych książek to nie wiem, ale niejedno opko czy shota jeszcze planuję.
Tak właściwie mam pomysły na jakieś dłuższe opowiadania, ale jakoś nie mogę się za żadne z nich zabrać, nad czym ubolewam głęboko 😭
Przepraszam, zabrałam się za to jedno, gdzie Steve i Bucky spotykają się po kilku latach, a Steve bierze wkrótce ślub xD Ale dopiero je zaczęłam.
7. Co myślisz o Starker?
Obrzydliwe, niezrozumiałe dla mnie, nie powinno mieć prawa bytu; pedofilia
8. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Nie mam jednej, za trudno by było wybrać. 🤔
Ale z takich przykładowych zespołów czy wokalistów, których lubię słuchać, to na pewno sporo od Imagine Dragons, Shawna Mendesa, Rihanny... O, jej najnowsza piosenka jest śliczna ❤️
CZYTASZ
Infinity Shots (Marvel)
FanfictionRóżnorodne one-shoty lub krótkie historyjki podzielone na kilka części 😁 Wszystkie oczywiście dotyczyć będą uniwersum Marvela. Co się pojawi? Między innymi: * IronDad & SpiderSon * seria Quick Karton - czyli one shoty o relacji Clint & Piętro j...