Hello there!
Noy shot, jak obiecałam! Znowu Stucky, wiem xD Jak macie z tym problem tu już wasz problem, nie mój xD
Dość depresyjny, bo przecież nie może być zawsze wesoło. A poza tym od jutra wracam na uczelnię i z bólem serca będę musiała nastawić dziś budziki... Ał :c
Mam nadzieję, że juz wszyscy oglądaliście serię "What if...?" Bo wprawdzie shot nie jest taki jak odcinek, pewnie spojlery się tu pojawią.
Ostatnio jednak z czytelniczek @ZiamMayne2006 wysłała mi to zdjęcie, z którym chciałam się z wami podzielić:
Pamiętacie mowę o takiej walce? ;P
Komu kibicujecie?
Swoją drogą w ciągu ostatnich kilku dni przybyło mi chyba koło 30 nowych obserwujących i na ten moment mam ich 419. o.O Jeszcze 81 i będzie 500!
Zanim przejdziemy do shota -ZAGADKA!
"Niezdziw się, jak się kiedyś obudzisz na pustym polu"
Kto to powiedział? I do kogo? ;P
Jakby ktoś potrzebował >>>> Pudełko z chusteczkami <<<<
Może się komuś przydadzą, nie wiem...
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Camp Lehigh.
Steve wciąż nie mógł uwierzyć, że wraca do miejsca, w którym wszystko się zaczęło. Przez tyle lat na pewno sporo się tam zmieniło. Miał jedynie nadzieję, że znajdą tam to, czego potrzebowali. Jeśli lek rzeczywiście istnieje, sytuacja na świecie może zostać odwrócona. Muszą tylko znaleźć osobę, której sygnał namierzyli, a potem obmyślić plan, jak rozprzestrzenić antidotum.
Ale przecież są Avenegrs, dadzą radę. Muszą dać. Bo jeśli zawiodą, kto ocali ten świat?
- Nie podoba mi się tu – mruknął Bucky, uważnie rozglądając się po dużym holu stacji, na którą przed chwilą weszli.
- W horrorach to zawsze w takich miejscach jest najwięcej zombie – powiedział Peter. Widać było, że nie czuł się tu komfortowo, choć starał się to przed wszystkimi ukryć.
- Rozdzielmy się – zaproponowała Okoye. – Parker, Banner i Hope pójdziecie na tor 7 i spróbujecie odpalić pociąg na krótko. Reszta zajmie się zombie.
- O, zadanie dla kryminalisty! – wykrzyknął Kurt. – Pójdę z wami – spojrzał na stojącego obok niego Bruce'a.
- Rozdzielamy się? – spytał cicho Spiderman. – Rany, nikt tu nie ogląda filmów o zombie? Nie macie w Wakandzie takich horrorów? – posłał Okoye niepewne spojrzenie.
CZYTASZ
Infinity Shots (Marvel)
FanfictionRóżnorodne one-shoty lub krótkie historyjki podzielone na kilka części 😁 Wszystkie oczywiście dotyczyć będą uniwersum Marvela. Co się pojawi? Między innymi: * IronDad & SpiderSon * seria Quick Karton - czyli one shoty o relacji Clint & Piętro j...