Part 25

1.3K 47 6
                                    

Két év ,két viszonylag nyugodt év . Ennyi ideje annak hogy felébredtem egy kórházi ágyon,miután Ryan szó szerint megfojtott. Mondhatom kedves tőle.
Viszont a jó hír békén hagyott ,nem keresett nem követett nem terrorizáltak minden úgy történt ahogy egy normális lány életében.
Mikor felébredtem a mellettem lévő kis asztalkán volt egy csokor rózsa valamint egy levél. Igen ..Ryan kibaszott Hadler levelet írt.
Sajnálta a történteket,szabad utat adott nem akar több rosszat az életemben,viszont bármikor vissza mehetek hozzá ha szeretnék.  Benne volt egy kis bankkártya ,leírva hozzá a pin kód valamint az a bizonyos összeg amit rátett hogy új életet tudjak kezdeni.
Igazából mondhatnám hogy nagyon meghatott ,de nem .. egyáltalán nem .
Örültem hogy megszabadultam tőlük.
Az elején talán még picit hiányzott is a sok akció , izgalom. Talán még a csapat is picit, eltekintve a temérdektelen rossz emléktől,azonban mára már teljesen élvezem hogy független nő vagyok .
Van állásom ,lakásom és egy kis cuki kutyát is beszereztem ne legyek egyedül.
Óvodai dadusként helyezkedtem el ,igen kicsit szürreális ,de a gyerek között minden rossz elmúlik ,minden fájó emlék ,mikor a kis mosolygós arcukra nézek ,feldobják a napomat.
Szeretek ott lenni ,élvezem amit csinálok . Kolléganőkkel is viszonylag jól kijövök ,többször járunk el együtt reggelizni ,kávézni vagy akár egy bárba kicsit iszogatni.
A mai péntek estén is pont egy bárba készülünk.
Eltelt a hét elég volt a melóból mehet a jól megérdemelt lazítás.
Meló után még beszaladtam a közeli kis boltba ,aztán siettem is fel a lakásomra hogy indulás előtt még Macit a kiskutyámat aki egyébként egy kis barna uszkár kutyus ,le tudjam vinni sétálni.
Sétából vissza érve pedig gyorsan rendbe tudjam magam szedni. Nyolcra van megbeszélve a bár előtt a találka és már fél hét ,szóval igyekeznem kell.
Hazaérve rögtön üdvözölt Macika jó nagy adag kutyapuszival,majd rögtön fel is kaptam a hámot és már mehettünk is a gyors de alapos sétára .
Vissza érve a lakásba pedig , kezdődhetett a készülődés.
Nem akartam túlzásba esni ,egy laza blúzt és egy kissé feszes farmert vettem fel hozzá magassarkút.
Nem nagyon hordok rövid ruhákat, túl sok a heg ami sok-sok kérdésre adna okot. Nem hiányzik hogy bárki a múltamba turkáljon.
Hamar fel is öltöztem ,mivel a város másik végébe kell mennem és valószínűleg alkohol mennyiség is lesz bőven a szervezetemben ,ki hagyom az autó vezetést inkább gyorsan hívok egy taxit és már mehetünk is a buliba.
Mire oda értem a két kolléganőm már ott állt az ajtóban várva az érkezésemre.
Viki vékony testalkatú ,hosszú fekete hajú csajszi , eléggé modell alkat. Szép karakteres arca van , zöld szemekkel karöltve . Igazán feltűnő jelenség a lány.
Ellenben vele Tracy alacsony molettebb alkat ,szemüveges szőke rövid hajú lány ,nagy barna szemekkel. De neki meg ez állt jól.
És hát voltam én a mérleg nyelve.
Itt ott egy egy tetoválás díszített.
Hajam hosszú hullámos , sötét rózsaszín tincsekbe végződött.
Szeretem ha nem illek bele abba az idilli, megszokott képbe.
Nem vagyok én feltűnő jelenség , félreértés ne essék . Csupán ez tetszik ,ez vagyok én. Színes jelenség.
És hát alkatilag se nem vékony se nem vastag ,inkább izmos .
Minden héten járok egy eldugott edzőterembe. Valamint lőni is egy szintén nem annyira felkapott lőtérre .
Edzem magam minden eshetőségre felkészülve . Hiszen sose lehet tudni mit hoz a jövő ,jobb felni mint megijedni nemde?
Na de térjünk vissza a lényegre.
Ahogy megérkeztem vígan vágtattunk be az ajtón. Ezen a helyen még nem voltunk ,így gyorsan feltérképeztük mi hol van ,majd helyet is foglaltunk egy kis kör asztalkánál ,ami körül piros bőr fotelek voltak . Meg kell hagyni nagyon kényelmes volt.
Középen állt a bár pult minden oldalról meg lehetett közelíteni. Hátsó részén a teremnek pedig egy csiga lépcső volt kialakítva ami a felső szintre vitt fel ,ha jól láttam az ilyen V.I.P hely lehet ,eléggé gazdagnak tűnő ficsúrok rohangásztak fel le . Valamit a pincérek is bőszen szervírozzák fel a piát.
Viszonylag sokan voltak ,fiatalok korosabbak eléggé változó volt a felhozatal.
Hál istennek a zene nem volt túl hangos tudtunk beszélgetni. Majd ahogy egyre jobban kezdtünk be piálni ,úgy rángattak a többiek a tánc terem felé.
Kicsit lötyögtem ,majd inkább hagytam a lányokat ,bulizni csendes figyelőként le ültem az ott lévő kisebb bárhoz,majd onnan néztem a többieket valamint kémleltem a tömeget.
Akkor vettem észre hogy a fenti részről milyen jó látótér nyílik a tánc parkettre, magára erre az egész teremre. Akár egy kilátó. Álltak is páran a korlátoknál.
Sasolták a tömeget főleg férfiak lengették a szemüket. Mellettük álló cicababák inkább unott fejjel ácsingóznak,vagy épp a telefonjukat nyomkodva vihorásztak.
Érdekes népség meg kell hagyni.
Szóltam a csajoknak ki megyek elszívni egy szál cigit meg tartok egy pisi szünetet,ha keresnek a két helyből ez egyiken megtalálnak.
Viki mondta addig szerez valami piát és találkozunk a kényelmes kis bőr kanapés helyen ,hogy vígan el tudjuk fogyasztani az alkohol dús nedűt.
Kint a levegő elég csípős volt . De jól esett kicsit ki szabadulni ,tisztúljon a fejem.
Lassan már éjfél. Jól elszaladt az idő, ezzel a gondolattal mentem vissza az izzadtság szagú helyiségbe keresve szememmel a lányokat.
Tracy meg is volt , helyet foglaltam mellette mikor kérdezni akartam Viki merre van rögtön jött nagy vígan üres kézzel ,mire kérdőn tekintettünk rá mindketten.
- Képzeljétek egy magas srác meghívott minket egy kör piára ,vagyis igazából engem de mondtam hogy hárman vagyunk így mindhárman a vendégei vagyunk.
Jön nemsokára ..-mondta fülig érő szájjal.
- Csak nem bele zúgtal mert meghívott ...-cukkolta Tracy mire csak egy jót nevettem ,ahogy Viki elpirulva tiltakozott.
- Áh már jön is , bemutatom ...
Ám ami ekkor történt hatalmas nagy gyomorgörcsöt okozó élményt nyújtott számomra.
Megfagyott a levegő . Hirtelen a rosszul lét kerülgetett. Nem tudtam mi tévő legyek.
Tom ,Tom állt teljes életnagyságban előttem ..amiben az a legrosszabb ha ő itt van valószínűleg mindenki itt van .
Nem nem ,nem kezdem elölről el kell tünnöm mihamarabb.
A lányok nem értették mi bajom fel pattantam , rosszul létre hivatkozva ,ami talán nem is volt hazugság majd Tom mellett elhaladva egymás szemébe pillantva szágúldoztam a bejárati ajtó felé és léptem ki a friss levegőre hevesen dobogó szívvel .
Haza kell mennem ,mi a szart keresnek itt 5órányi útra költöztem tőlük direkt jó messze . Erre még ide is képesek ide jönni egy alig ismert városkába.
Hívtam volna a taxit viszont pechemre a telefonom Tracy táskájában volt ami teljesen ki ment a fejemből így kénytelen voltam vissza menni hozzájuk elkérni.
Ahogy bementem a lányoknak hűlt helye volt ,ami kissé aggodalomra intett. De aztán a tánc parkettre be pillantva láttam ahogy ketten ringatják magukat a zene ütemére. Gyorsan oda siettem és kértem a telefonom.
- Tracy a mobilom nálad maradt ,ide adnád légyszi ?
-Persze el is felejtettem ,bocsi.
Minden rendben úgy el szaladtál?
- Persze minden oké ,hová lett a pasid Viki?
- Fel szaladt a barátainak szólni hogy kicsit lent marad velünk táncolni ,meg hogy másnak nincs e kedve csatlakozni.
-oh értem ,na de megyek is ! Vigyázzatok magatokra.
El köszöntünk egymástól,majd hátra arcot véve indultam ki a teremből mikor fel pillantottam ,és kiszúrtam ahogy Tom áll a korlátnak dőlve hevesen magyaráz ,mellette pedig Ryan néz ,eléggé érdekes fejet vágva.
De mivel semmilyen porcikám nem kíván vele beszélni így gyorsan meg szakítottam a szem kontaktust ,majd ki siettem az épületből várva a taxist hogy mihamarabb megérkezzen ,közben vagy három imát elmormoltam hogy senki ne jöjjön utánam.
Jó 10perc telhetett le mikor már a harmadik szál cigimért nyúltam idegességemben ,várva azt a hülye taxit mikor egy karcos férfi hang szólalt fel mögűlem.
- Hamar tüdő rákot kaphatsz ha ennyire eszed a cigarettát szépségem.
A vér az ereiben megfagyott a hang hallatán ,majd azt hiszem még levegőt venni is elfelejtettem .
Csak azon járt az eszem ,ebből hogy fogok kimászni...






És ennyi , hát lehet kicsit lapos lett sorry ,de majd a többi rész lesz izgalmas csak igazán ,hiszen már megszokhattuk ahol Ryan fel üti a fejét ott csak a káosz és izgalom válthatja egymást.
Remélem jól vagytok jól telnek a minden napjaitok drága olvasóim .
Köszönöm a sok kommentet és hogy ennyien szeretitek ezt a kis szösszenetet
Legyen szép estétek.
U.i : telóról írtam ,bocsánat a hibákért!

              By :Zs :D

A maffia árnyékábanWhere stories live. Discover now