Part28

343 23 10
                                    

Dörömbölés , ugatás. Ez volt aznap a kora reggeli ébresztőm .
Mit sem sejtve másztam ki az ágyból,vettem fel a puha kis köntösöm ,majd léptem a bejárati ajtóhoz.
Amint kinyitottam nagy sebbel lobbal lépett be rajta három igen magas kigyúrt izompacsirta talpig felfegyverkezve .
Meglepetten álltam előttük és rögtön be is kapcsolt a vészjelző a fejemben ,miszerint rohadt nagy bajban vagyok ..újra.. Erőszakosan a konyha asztalomhoz rángattak majd le ültettek kezemet össze bilincselték és úgy hajígálták szét szeretett kis lakásom mintha tornádó csapott volna le rá. Hiába kérdezgettem hogy még is mi a francot akartak ,választ nem kaptam . Legalább is eleinte.
Kiskutyám nyűszítve bújt hozzám hiszen ő sem nagyon értette hogy még is mi a fene történik.
Miután mindent szét szedtek az egyikük leült velem szembe és egy igen éles kést tett kettőnk közé az asztalra.
A másik két jó madár pedig mögöttem állt meg jobb valamint bal oldalamon.
-Nos megkönnyítheted az életed ha szépen dalolsz mint egy madárka. Vagy választhatod a nehebb ,fájdalmasabb és akár a halálosabb utat is..
- Nos. Mégis mi a francot akartok , örülök hogy végre megszólalni is meg tudsz azt hittem már némák vagytok... -mordultam rá . Rosszalló pillantást vetett rám ,de készségesen válaszolt.
-Láttunk tegnap Hadlerel érdekelne milyen viszonyban vagytok..
-Semmi féle viszony nincs köztünk,de ha lenne sem volna hozzá semmi közöd..
Csak elmosolyodott majd pár fotót mutatott amin szerepeltem régebben a többiekkel . Hol Tommal hol Ryanel ..
-Úgy hiszem igen is van hozzá közöm hogy az ellenségem személyi kurvája itt ül előttem.. és még csak fel sem fogod mekkora nagy szarban vagy és fogalmad sincs ki vagyok ,vagy épp a szeretett Ryaned be sem avatott .
- Egy .. nincs szeretett Ryan. Kettő.. nem tartozom közéjük akkor is csak fogoly voltam. Három.. valóban fogalmam sincs. Nem akarnál esetleg beavatni?
Még is ki a fene vagy és mit akarsz tőlem. ?
Kérdeztem kissé előre dőlve a székben közelebb hajolva a kedves idegenhez.
Viszonozta a testtartást ő is előre hajolt , vészesen közel az arcomhoz majd halk fenyegető hangon kezdett el beszélni.
-Tudod Ryan már rég gyenge , le csúszott az alvilág ura posztról sokkal nagyon drogbáró vagyok és voltam mint amilyen ő valaha is lenne. És eléggé bele köpött a levesembe. Szóval örülnék ha minden apró kis titkot amit tudsz szépen eldalolnál galambom. Hol van most szállítmányok kapcsolatok stb stb.
- Tudod ezzel egy gond van.. mint mondtam rohadtul nem vagyok velük nem tudok róluk semmit az ami régen volt arról tudok dolgokat de a mostani életét nem ismerem nem tudom hol él.
Nyilván nem hittek nekem.
Két izomagy a vállaimat lefogva tartott egy helyben ,még az az idióta a szépen lassan elkezdett itt ott vagdalni a késével.
S hogy ne legyen ilyen egyszerű a szekrényből kivett sóval szórta le a frissen ejtett vágásokat. Sikitottam fájt,nagyon fájt . Nem tudtam többet mondani annál ami volt . Elmondtam a bárt is ahol találkoztunk egészen odáig hogy tegnap elzavartam mindent de nem volt elég ,többet akart tudni.
Nagyon jó kínzó mester volt azt meg kell hagyni . Reszkettem ,,fáradt voltam ,sajgott mindenem . Alaposan helyben hagytak nem volt nekik szent semmi. Egy idő után azt kívántam csak öljön meg ettől még az is jobb. És ez megint ki miatt hát persze hogy Ryan miatt történt.
A legvégén emberünk mikor rájött többet nem mondok , fegyverét a homlokomnak szegezte ujját a ravaszra csúsztatta,majd újra megkérdezte van e még valami mondani valóm,mire válaszom nem volt, csak egy halk nyöszörgés. És akkor bumm meghúzta a ravaszt.

Vártam. Vártam hogy jön a megváltás ,vártam hogy valami különleges történés lesz a halál . De ehelyett egy eszeveszett szinte visító hahotázás rázott vissza a való életbe..
Nem volt töltény a fegyverben ,ez volt a legvégső teszt,az hogy vajon mennyire kedves nekem az életem. Akarok e élni vagy védem Hadlert.

Emberünk végül nem ölt meg. Otthagyott a lakásomon félig holtra verve,megkínozva.
Viszont jelezte hogy figyelnek és minden olyan dolgot ami történik hadler és köztem jelentenem kell neki különben legközelebb nem üres fegyverrel a kezében fog térdre kényszeríteni. És mint tudjuk elég beteges egy pali . Kiderül Alexander Grey a becses neve .
Hagyott egy telefont ami ha csöng rögtön fel kell vennem valamint az információkat is azon keresztül kell hogy megosszam velük.

Amint kezd helyre rázódni az életem megint valami közbe jön ami teljesen felborítja az egészet.
Tipikus Medison..

Egy hét telt el azóta.
Lassan gyógyulgatnak a sebeim.. eddig is borzalmas volt a testem a sok heg miatt most aztán még több lesz rajtam..
A melóba is beteget jelentettem , kérdezték a lányok kell e segítség vagy bármi hozzanak e gyógyszert de kedvesen vissza utasítottam. Alig tettem ki a lábam az eset óta a lakásból . Semmi kedvem emberek közé menni plusz sétálni is olyan fájdalmas hogy inkább csak fekszem jobbra balra ,már amennyire tudok és bámulom a tv-t.

Érdekes hogy Ryan sem jelentkezett ,lehet belátta hogy nem akarom ,hogy újra az életem része legyen.
Bár nem úgy ismerem mint aki olyan könnyen feladja és elenged.. de fene tudja változnak az emberek ..
Elmélkedésemet a hangosan korgó hasam törte meg.
Ki vánszorogtam a hűtőhöz de két joghurton és egy kis tejen kívül üres volt.
Feléltem szinte mindent. Kénytelen leszek elmenni a közeli kisboltba.
Hangos sóhaj szakadt ki a cserepes ajkaim közül.
Fürdőbe beérve bele néztem a tükörbe,kissé rémisztő látvány volt.
Az a mocsok az arcomba is bele vágott .
Szemeim karikásak,hajam csapzott.
Rám fért egy frissítő zuhany. De az is szenvedés volt néhol eléggé csípte a sebeket.
Jól elbántak velem. A nagy Medison. Nagyot csalódtam magamban. Nem ezért szenvedtem ennyi ideig.. talpra fogok állni és meg fogom bosszulni mindazt amit eddig elkövettek ellenem. Mind Ryan mind pedig ez az Alexander meg fog bűnhődni a tetteikért.. már csak a megfelelő pillanatra kell várnom...
Rá fognak jönni hogy nagyon nagyot hibáztak ,amikor úgy gondolták hogy velem lehet baszkodni!
Bosszúvággyal telve léptem a zuhany alá és hagytam hogy a langyos víz le mosson rólam minden mocskot ...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 25 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A maffia árnyékábanWhere stories live. Discover now