A barátnőimet pillantottam meg a pince közepén, mindegyikőjük egy-egy székhez volt kötözve. Elara rám kapta a tekintetét ami rémületet sugárzott. Lara és Katy nem volt eszméleténél. Rayn beljebb tessékelt, a fal mentén állt, Nick, Tom és Nate is. Szemem sarkából láttam ahogy Rayn fejével a barátnőim felé bökött. Nate közelebb lépett Laráékhoz , majd felpofozta őket mire ébredezni kezdtek. Rémülten néztek körbe, majd rángatni kezdték az őket fogva tartó köteleket.
-Na most, hogy így mindenki ébren van és még egészen épségben , beszélhetünk annak következményeiről, hogy ha Med nem vállalja el a neki szánt munkát. -fordult felém Rayn.
-Megmondtam, hogy nem leszek gyilkos! Engedd el őket kérlek! -néztem rá könyörgő tekintettel.
-Sajnos az nem fog menni, de mivel másodszorra is ellent mondtál nekem ezért kénytelen leszek hatásosabb módszerekhez folyamodni. Nate kérlek! -szólt Natenek mire ő ellökte magát a faltól, felénk indult mögém állt , majd hátrafogta mindkét kezem. Ijedten néztem Raynre, aki lassú komótos léptekkel indult Katy felé, kezében egy revolverrel. Megállt előtte egy méterrel majd felé tartotta a fegyvert. Felém fordította a fejét és beszélni kezdett.
-Tudod szeretem ha azt csinálják ami mondok...Van egy kedvenc játékom, ami inkább már szenvedélynek mondható és ezt mi most játszani fogjuk, te pedig végignézed akár tetszik, akár nem! -vigyorgott ördögien, közben Katy halkan sírni kezdett, majd folytatta. -A kedvenc játékom nem más, mint az Orosz Rulett.- mondta, mire nekem a torkomon akadt a levegő.
-Ismeritek ugye a játékot? Ha nem akkor röviden elmondom ...Na, szóval ez a szépség... -utalt a fegyverre- hat lövetű, de az izgalom kedvéért csak egy golyó van benne. Ami azt jelenti, hogy...-Megpörgette a tárat, majd kattant a ravasz...Laráék sikítottak egyet ennek hallatára. Félve nyitottam ki a szemem, amit idő közben becsuktam, még mindenki egyben volt. Picit megkönnyebbültem ennek láttára, de a rémálomnak nem volt vége. Újra elsült a fegyver, amiből a golyó egyenesen Katy szívébe fúródott. Előre bukott a feje, majd semmi életjelet nem adott magáról. Lara hangos zokogásba tört ki, míg Elara halálsápadt arccal nézte a történéseket.
Térdre borultam mire Rayn odasétált hozzám és leguggolt elém. A fegyver csövével végigsimított arcomon állam alá nyúlt, majd maga felé fordította a fejemet.
-Tudod...csak egy " igen megcsinálom a munkát" kellett volna mondanod , és még élne a barátnőd. Ez a te hibád Medison! Így is egy gyilkos vagy, megölted őt a makacsságoddal...hát megérte ez neked cicus?- kérdezte. Utolsó szavai csengtek a fülemben...gyilkos vagy...megölted...
Könnyeim eleredtek, majd hirtelen felindulásból arcon köptem
-Nem én öltem meg te szemét állat! Rohadj meg!
-Na ezt nem kellett volna! - letörölte az arcát felállt majd Lara felé vette az irányt.
-Ne Rayn é..én sajnálom, kérlek ne bántsd őket! -kérleltem.
-Hamarabb át kellett volna gondolnod hogy mit csinálsz! -előkapott egy kést és egyszerűen elvágta Lara torkát vele.
-Nee Lara...-Hangos zokogásban törtem ki és velem egy időben Elara is.
-Én megh..megcsinálom..csak kérlek őt hagyd...kérlek Rayn...-Néztem rá könnyfátylam mögül. Egy elégedett mosoly hagyta el ajkait, majd aprót bólintott.
- Rendben életben hagyom, ha megcsinálod a dolgod talán még el is engedem.
- Na de most akkor szépen felmegyünk az emeletre és rendbe szeded magad, meg Elara is ...Ő kap egy vendégszobát felügyelet mellett persze. Medison te meg maradsz szépen a szobámba!
ESTÁS LEYENDO
A maffia árnyékában
De TodoNem kellett volna kimennem a házból az nap este,nem kellett volna a sötét sikátoron át sétálnom és legfőképp nem kellett volna egyedül lennem, mert sosem lehet tudni milyen veszély leselkedik rád a fedetlen éjszakában.