Part 27

1.5K 63 24
                                    

Végre az ajtóm előtt állhattam ,ami mögött a kellemes kis lakásom és az imádnivaló kiskutyám várt várt rám.
Ez nagyon szép és megnyugtató..lenne ha Mr.Seggfej nem állna éppen mögöttem várva arra hogy be engedjem..
-kössz a fuvart ,mint látod itthon vagyok szóval mennék is be pihenni ,fáradt vagyok elég volt a mai nap..
-nem fogok elmenni ha erre célzol nyugodtan nyithatod a bejáratot .
-megadóan sóhajtottam ,majd a kis kulcsot elfordítva nyitottam be . Fáradt vagyok én most ahhoz hogy hadakozzak vele.
Kis barna bundazsák rögtön üdvözölt,majd ami meglepett hogy szinte jobban örült a kutya Ryannek mint nekem.
-látom be jössz neki ,pedig a rossz embereket nem szeretik a kutyák. -mondtam miközben a konyhába vettem az irányt hogy igyak egy jó nagy pohár hideg vizet.
-nagyon eredeti beszólás volt Med.- forgatta meg szemeit.
- viszont most már tényleg mehetnél haza. -mondtam nem túl kedvesen valamint kissé idegesen ,mert nem akart ki mászni a házamból és eléggé irritált a jelenléte,főleg hogy a kutya le se akart szállni róla. Enyhe féltékenység fogott el emiatt is .
-nem vagy valami kedves vendéglátó azt kell mondjam.
-a hívatlan vendégeket nem szeretem és te eléggé az vagy.. mit akarsz kezdjük elölről mint anno.?- kérdeztem.
Most találkoztunk ami szerintem nem volt ám olyan véletlen egybeesés ,de te rögtön itt vagy a nyakamon.
Hazahoztál oké. Megint gyilkoltál nem oké. Elég volt már nem gondolod?
-azokat miattad öltem meg! -mordult fel.
-nem kértem segítséget ,és rohadtul nem kell azért valakinek meghalni, mert be van baszva ,max jól helyben kellett volna őket hagyni de nem megölni. Bár te máshoz nem nagyon értesz mint azt már számtalanszor bizonyítottad! -emeltem a hangom majd a végén már szinte orditozába ment át az egész szituáció.
Csóri kutya csak úgy tepert a helyére behúzott farokkal.
- nézd ...kezdtem valaminel halkabb hangon. -csak menj el . És hagyjatok békén. Ennyit akarok ,olyan nagy kérés ez!?
-voltaképp igen ,az.
Nem akarlak hagyni hagytalak eleget. Vissza akarom kapni azt ami régen volt velünk .
-nem volt köztünk semmi!
-De lehetett volna. -lépett közelebb.
Sose volt a miénk romantikus story ,inkább egy áldozat,fogvatartott viszony. Ezt szeretnéd ,újra verni? Újra fenyegetni? Be zárni egy sötét lyukba ? Éheztetni? De tudod mit ...van egy aduászom, szeretnél újra megfojtani?
-Ne akarj felhergelni Medison ,vészesen vékony jégen táncolsz!
-Fáj az igazság? -tessék engem akartál itt vagyok. Ez fogod végig hallgatni mert ezt érdemled te és a szaros pereputtyod is!
És akkor megéreztem azt amiben már két szép éve nem volt részem. És hát újra kezdődött.
Olyan gyönyörű sallert kaptam hogy a fémes íz rögtön jelentkezett a szám belsejében.
Kezemet az arcomhoz téve néztem rá bosszús szemekkel.
-Látod ennyit tudsz , ütni. Semmit se változtál!..löktem oda neki majd sarkon fordultam és be viharoztam a fürdőszobába.
Nem voltam én ilyen gyenge. De megtört,akkor abban a pillanatban megtörtem. Magamra zárva az ajtót kezdem halk pityergésbe ,ennek sose lesz vége gondoltam ,előle nincs menekvés . Mindig utol ér ,bármit teszek bárhová megyek. Nem szabadulok meg tőle.
Megnyitottam a zuhanyt majd miután meztelenre vetkőztem és be léptem a meleg víz alá,hagytam hogy könnyen némán follyanak tovább.
A tehetetlenség a legrosszabb érzés a világon.
Nincs kinek szólni,nincs kitől védelmet kérni. Szinte minden az ő kezében van.
Önsajnálatomból a bejárati ajtó hangos csapódása ébresztett fel. Ezek szerint elment .Nem is baj.
Miután végeztem ki ballagtam a nappaliba. Nem volt itt , csend volt és nyugalom.
Az ajtóhoz léptem majd magamra kulcsoltam ,aztán pedig a hálószobába érve le pihentem és csak arra vágytam hogy ha elalszom és reggel felébredek ezek amik történtek semmissé váljanak.
Mint ha nem is lenne igaz ,hogy megint fenyegetve van az életem. De ami reggel várt rám,akár a legrosszabb rémálom borzalmas volt..

Igen tudom nem hosszú, de most ennyire telt tőlem. Sorry.
Boldog Új évet kívánok minden kedves olvasómnak. Valószínű márciustól még ettől is kevesebb időm lesz írni, hiszen megszületik első gyermekem. És hát a kis mazsola biztosan nagyon sok időmet ki tölti majd. Úgyhogy előre is türelem. Amint lesz egy picike idő, folytatom tovább a kis Medison kontra Ryan harcot😁
Köszönöm a visszajelzéseket, sokat jelent!!
Puszi nektek, szép hétvégét!
                         By:Zs.

A maffia árnyékábanWhere stories live. Discover now