Az autóban ülve nem szóltunk egymáshoz, semmi kedvem nem volt mellé ülni így inkább a hátsó ülésen foglaltam helyet.
Eléggé elbóbiskolhattam, hiszen arra figyeltem fel, amikor Ryan lassít majd végül meg is áll. Ami azonban nem kerülte el a figyelmem az az volt, hogy egy teljesen más házhoz hozott, mint amit én „otthonomnak" tekintek.
Egy barátságos, két szintes faház volt , amit minden oldalról erdő vett körül. Amint kiszálltam a kocsiból Ryan a bejárati ajtó felé terelt, ami mögül Tom és még néhány fegyveres férfi bukkant elő. Megálltak a tornácon és onnan vártak, amíg eléjük érünk.
-Üdv újra köztük Medi! – szólalt meg Tom, majd egy kisebb ölelésbe vont.
-Szia! –tudtam le ennyivel.
Nem volt kedvem itt lenni, nem akartam senkivel sem beszélni és újra Ryan közelében tartózkodni. Furcsa, de inkább visszamennék Robhoz. Kevés beszéd annál több edzés és időeltöltés. Sőt reméltem, hogy Elarával sem kell találkoznom.
-Srácok menjetek haza! Tom te pedig csinálod amit megbeszéltünk, igaz? –kérdezte Ryan, mire Tom bólintott majd ő is elment.
-Nos..,-fordult félem amint átléptük a küszöböt ,-Ez az új otthonod. Barátkozz meg vele, a ruháid és a személyes holmijaid is fent vannak a szobában. Gondolom láttad, hogy bármerre nézel erdő van, sőt kerítéssel is körbe van kerítve ez a terület úgy körülbelül egy kilométerre innen,szóval a szökési kísérleteket meg se próbáld, mert felesleges időpocsékolás valamint csak te fogsz pórul járni! De ha ez még nem lenne elég, kamerák is el vannak helyezve és fegyveres őrök is járkálnak itt ott,akik azt a feladatot kapták,hogy nyugodtan lőhetnek, ha valami gyanúsat észlelnek! Úgyhogy gondold át, a tetteidet bogaram! –hajolt hozzám közelebb vigyorogva.
-Hol van a szobám? –préseltem ki az ajkaim között, ügyelve arra hogy ne lehessen kihallani szavaimból az utálatot amit iránta érzek.
-Emelet, jobbra ez első ajtó.
Felbattyogtam, bementem a szobába, viszont arra nem számítottam, hogy Ryan cuccai is ott lesznek. Már épp indultam volna számonkérni , hogy mégis mi ez ,de hirtelen a hátam mögött termett.
-Közös szoba remélem nem bánod.
-De! Nagyon is bánom! Nem alszom veled! –vágtam csípőre a kezem.
-Hmm...-vágott gondolkodó arcot, majd megindult felém, egészen az ágyig hátráltam. Lelökött rá, majd a csípőmre mászott.
-Még jó hogy nem te döntesz efelől ,sőt kb semmiről sem. Attól hogy egy ideig nem velem voltál, ugyanúgy tudd, hogy kivel beszélsz és hogy milyen hangsúlyban. Hiszen egy kettő törnek a csontok és fájnak a testrészek, ugye? -szorított rá a csuklómra.
-Remélem megértettük egymást Med!-nézett rám , választ várva.
-M-meg.. –nyögtem ki.
-Remek, készülődj, üzleti vacsorám lesz te is jössz! Van alkalmi ruha is a szekrényben tudsz választani. A fürdő a szemközti ajtó, ott is feltalálod magad.
-Nemsokára öt óra, hétre legyél kész. –mondta majd leszállt rólam és kiment az ajtón.
Fejemet rázva keltem fel az ágyból, majd mentem be fürdőbe készülődni.
...
Pezsgőmet iszogatva néztem végig az embereken, mindegyik gazdag valamint rossz ember volt. A férfiak öltönyben , míg a nők szerintem azon versengtek hogy kinek takar kevesebbet a ruhája.
Ryan elvonult tárgyalni,így egyedül maradtam. Már a negyedik pezsgőmet adta a pincér, mire egy kéz fogta meg a vállam.
Felnéztem a kéz tulajdonosára, mire hirtelen azt sem tudtam mit csináljak meglepettségemben.
-Szia Med, régen láttalak! –szólalt meg Elara unokatestvére Alex.
-Én..Öhm.. te?
-Gyere beszélgessünk! – nyújtotta a kezét.
-Én nem mehetek, itt kell várnom a partneremet.
-Ugyan csak pár perc, nem lesz baj gyere!
Odakint a korlátra támaszkodva fordultunk egymás felé. Nem tudtam mit keres ilyen emberek között hiszen világ életében utálta az ilyen dolgokat.
-Mit csinálsz itt Alex? Bajban vagy? –kérdeztem rá.
-Hmm.. inkább én kérdezhetném ezt tőled,hiszen hívnom kéne a rendőrséget hogy előkerültél nemde? –lesápadtam..
-Nem! Nem hívhatod a zsarukat! Ha ilyen emberek között mozogsz, valószínűleg téged is bevinnének, nem gondolod? –néztem rá gúnyosan.
-Nem hiszem, na mindegy. Mit keresel itt? Ezért tüntetek el? Belezúgtál valami drogosba? Vagy rossz útra vezettek? Valaki megölte az apád, az sem érdekel? Másik két barátnőd is halott megtalálták a holt testüket. Mit titkolsz, hmm? És Elara ő hol van? –túl sokat tud, valami sántít..gondoltam magamban..aztán hirtelen rájöttem..
-Te zsaru lettél? –léptem közelebb hozzá.
-Okos...-biccentett elismerően.
-Rossz helyre jöttél Alex, meg fognak ölni ha kiderül.
-Mégis kicsoda, hiszen senki nem tudja..- nézett rám kissé idegesen.
-Egészen idáig! –jött elő Ryan a sötétből Alex háta mögül fegyverét rá tartva.
Igen tudom! Bocsi, ne utáljatok nagyon! Nem lett a legjobb rész viszont most már rendszeresen próbálom hozni a részeket! Puszi nektek! Kellemes nyarat!
STAI LEGGENDO
A maffia árnyékában
CasualeNem kellett volna kimennem a házból az nap este,nem kellett volna a sötét sikátoron át sétálnom és legfőképp nem kellett volna egyedül lennem, mert sosem lehet tudni milyen veszély leselkedik rád a fedetlen éjszakában.