Ryan szemszöge:
Amikor sikerült betörni az ajtót már akkor rohadt ideges voltam, és az még csak tetőzte a dühömet amint láttam, hogy Med egy kést szorít a torkához.
Hirtelen nem tudtam mit kezdeni a helyzettel, nem lenne jó ha kinyírná magát, szükségem van még rá. Hirtelen ötletem támadt, gondoltam ha előveszem a stukkerem és megfenyegetem akkor majd eldobja a kést és onnan már nyert ügyem van. Így szép lassan elkezdtem a kezemet a fegyverem felé csúsztatni...
-NE! Vedd el onnan a kezed, vagy tényleg elvágom a torkom...-kiabálta hisztérikusan Medison.
Elég komolynak tűntek a szándékai így inkább hagytam az egészet a francba...
-Ezt te sem gondolod komolyan ugye Med! -néztem rá felhúzott szemöldökkel.
-Oh, de még mennyire hogy komolyan gondolom! Elegem van mindenből, nem bírom tovább! -felelte miközben egy könnycsepp szántott végig az arcán.
-Mi lett veled Medison? Hmm? Mindig is ilyen bánásmódot kaptál az állítólagos "szüleidtől". sőt még rosszabbat. Mondd csak mi változott? Két barátnővel kevesebb, semmi egyéb mit vagy úgy oda? -minden egyes kérdésemnél közelebb araszoltam hozzá, miközben vigyorogtam mint egy eszement.
Szavaim hallatán egy pillanatra elgyengült, majd lábait kezdte el nézni. Ez a pár másodperc pont elég volt ahhoz, hogy egy gyors mozdulattal elé lépjek, kicsavarjam kezéből az éles tárgyat, majd a szoba sarkába hajítsam azt, jó messzire tőlünk.
Medison a meglepettségtől megszólalni sem tudott, viszont én az idegtől már látni, alig láttam. Meg kellett büntetnem, hogy tudja hol a határ.
Nem túl erősen, de mégis határozottan gyomorszájon vágtam Medisont, mire sírva térdre borult előttem. Egyik karját hasára szorította, míg a másikat feje elé tartotta.
-Kérlek ne, én csak..én.. - nyögte ki röhejes szavait.
-Te csak mi? Hmm? El sem tudod képzelni mennyire tele van a tököm a faszságaiddal! Egy kibaszott, nyugodt napom sincs, erre még te is eljátszod a hattyúk halálát! Ez így kurvára nem fog működni! -ordibáltam vele torkom szakadtából.
-Most majd szépen megtanulod, hogy mit lehet és mit nem!- mondtam, majd megmarkoltam a haját és annál fogva kezdtem el ráncigálni, végig az egész házon a kocsim irányába.
Medison szemszöge:
Visítva próbáltam szabadulni fogásából, de minél inkább ellenkeztem annál erősebbeket rántott rajtam, fájt a térdem a könyököm és minden olyan végtagom,ami érintette a padlót miközben vonszolt Ryan. A fejbőröm is égett rendesen, de a legszörnyűbb az volt, hogy ezt a többiek végignézték és még csak meg akadályozni sem próbálták benne Ryant. Elara tekintete összeakadt az enyémmel, de ő sem tett semmit, csak állt és nézett a könnyeivel küszködve. Ameliát is láttam, ő csak egy sajnálkozó, egyben bocsánatkérő pillantást vetett felém, majd elfordult.
Mire feleszméltem már az autó hátsó ülésén találtam magam, Ryan pedig a volán mögött foglalt helyet, majd padlógázzal indultunk valahova.
Gondoltam, majd ha megáll egy lámpánál gyorsan kiugrok a járműből és szaladok ahogy csak bírok, de sajnos ez a tervem nem jött össze, mivel volt annyi esze, hogy gyerekzárral lezárja a kocsit.
Ezzel a szökési kísérletemmel viszont láthatóan még jobban felidegesítettem, nyakán az erek kidudorodtak, miközben ujjai már fehérek voltak annyira szorította a kormányt. Féltem, hogy kitépi a helyéről aztán azzal üt agyon, így inkább veszteg maradtam és próbáltam nyugodtabban kezelni a helyzetet, de elég nehéz feladat volt, miközben a visszapillantó tükörből gyilkosabbnál gyilkosabb nézésekkel ajándékozott meg.
Pár perc múlva egy régi, romos raktár épület előtt parkolt le Ryan. Feloldotta a gyerekzárat, majd nyílt is az ajtó mellettem. Nem mozdultam, nem akartam kiszállni. Egyátálán minek hozott ide?
-Kiszállsz még ma magadtól, vagy segítsek benne? -kérdezte ijesztően nyugodt hangon.
-Én nem megyek be oda...-suttogtam, majd tétován az épületre mutattam, aminek ajtajában érkezésünk jóvoltából három fegyveres őr állt.
-Oh dehogynem jössz...-Dörmögte, majd kirántott a kocsiból és a vállára kapva kezdett cipelni az őrök felé.
-Tegyél le! Segítség!! -ütlegeltem a hátát, ahogy bírtam, de mintha csak betonból lenne meg se kottyant neki.
Az ajtóban lévő melákok kuncogva nézték végig a kis jelenetet. Ryan egy koszos, dohos szobában dobott le a válláról, szó szerint ledobott akár egy krumpliszsákot. A beton és a testem találkozása egy hangos, egyben fájdalmas nyögést váltott ki belőlem.
Láncok csörgésére azonnal összeszedtem magam, majd a hang irányába fordítottam a fejem. Nem túl bizalomgerjesztő látvány fogadott. Egy mocskos matrac és egy lánc, ami a falhoz volt fogatva, végén pedig egy vastag bilincs díszelgett.
Tudtam mire szolgálnak ezek a dolgok, így próbáltam minél messzebb kúszni Ryantől. Ezt bizonyára észre vette, mert a bokám után kapott, a matracra húzott, majd csattant a bilincs a csuklómon.
-Na most itt fogsz rohadni még vissza nem jövök, elmenni nem tudsz ne is pazarold erre az energiád. -simított végig arcomon, majd gúnyosan elvigyorodott.
-Mark!
-Igen főnök? -Lépett be az egyik melák
-Itt hagyom pár napra, se be se ki, remélem értve vagyok! -nézett rá szúrós szemekkel.
-Természetesen!
-Remek, na de nekem mennem kell, élvezd a magányt Med,légy jó kislány!
Ez után a mondat után, fogta és kiment az ajtón a melákkal együtt.
YOU ARE READING
A maffia árnyékában
RandomNem kellett volna kimennem a házból az nap este,nem kellett volna a sötét sikátoron át sétálnom és legfőképp nem kellett volna egyedül lennem, mert sosem lehet tudni milyen veszély leselkedik rád a fedetlen éjszakában.