Part 14

6.8K 316 31
                                    

A házba beérve mindenki ment a dolgára, egyedül Ryan és én maradtunk a nappaliba. Helyet foglaltunk a kanapén, majd pár perc némaság után én törtem meg a csendet.

-Tudsz valamit arról a Violet nevű lányról? -fordultam felé kérdő tekintettel.

-Nate csaja volt valamikor, azóta nem tudom biztosan hogy mi lett vele,velük...Ha arra vagy kíváncsi, még ha Nattel van akkor sem hiszem hogy fogva tartja, szerintem a lány önszántából van vele.

-Értem. -mondtam, majd kisétáltam a konyhába. Épp a hűtőbe kutakodtam, mikor egy kar fonódott a derekamra. Hirtelen megdermedtem, de miután rájöttem, hogy ki az, rögtön ellazultam karjaiban.

-Tudod te hogy mennyire szexy vagy az én pólómba?-dörmögte fülembe.

Zavaromban lehajtottam a fejem, mire egy kuncogás volt a válasza, keze lejjebb siklott, majd óvatosan becsúsztatta a póló anyaga alá. Oldalamat cirógatta, néha-néha mellemet is érintve, közben pedig puszikat hintett nyakamra.

-Nem szeretnék ingyen pornót nézni! - hallottuk Tom szórakozott hangját.

Azonnal szétrebbentünk, én pedig amilyen gyorsan csak tudtam kisurrantam a konyhából, vöröslő fejjel.

Ryan szemszöge:

Egyszerűen megőrjít ez a lány, nem tudom, hogy meddig fogom tudni magam türtőztetni. Imádom, amikor az érintésemtől tiszta libabőr lesz selymes, egyben puha bőre.

-Főni...-Tom hangjára lettem figyelmes.

-Mondd!

-Hívott Nick az mondta hogy Elara szépen fejlődik, és nincs vele gond. Azon gondolkoztam, hogy Medisont mikor akarod elkezdeni kiképezni, az rendben van, hogy magad mellett akarod tudni mint a párodat, de neki is kéne tanulni egy-két dolgot szerintem. -mondta, félve a reakciómtól.

-Igazad van. El kéne kezdeni az edzéseket, meg kéne tanítani lőni is meg minden olyan dolgot ami hasznos lehet számára az ellenséggel szemben. Úgyhogy holnaptól megtanítod, hogy hogyan is védje meg magát. Nate megtanítja lőni. Én meg majd tesztelem a tudását.

-Rendben. Ja és el kéne ugrani venni pár lőszert meg egyéb dolgokat.

-Hát menj, vagy menjetek el Nate-el, eddig is mentetek, mi ebbe a nagy dolog?-néztem rá értetlen fejjel.

-Nem Natet szeretném magammal vinni hanem Medisont. -határozott tekintetéből rögtön leszűrtem, hogy nem viccel, komolyan gondolja.

- Megőrültél? És ha elszökik? Egyedül hogy bírsz el vele?

-Nem fog elszökni nem hülye. Amúgy is szerintem kezd valamit érezni irántad, nem véletlenül enged egyre közelebb magához. Sőt biztos vagyok benne, hogy örülne, ha vinném magammal, végre kimozdulna, kimehetne házon kívülre is.Figyelek rá, nem engedem, hogy butaságot csináljon, felelősség rajtam van. Ismersz Ryan. Sok dolgod van amúgy is, nem tudsz vele is meg a drog ügyekkel is foglalkozni, főleg hogy ki kell menned terepre, mert a tegnapi szállítmánynak is hiányzik a fele.

-Oké rendben, de ha baj van hívj! Megyek szólok neki hogy vegyen fel valami utcai ruhát.

-Rendben tíz perc és indulunk, kérlek mond meg neki.

Biccentettem egyet, majd Med szobája felé indultam. Kopogtam az ajtaján, mire egy halk "gyere" volt a válasz. Lassan lenyomtam a kilincset, majd beljebb léptem. Med az ágyán ült, érkeztemre felkapta a fejét, majd amikor meglátta hogy én vagyok enyhe pír öntötte el az arcát, majd az ölében lévő kezeire irányult minden figyelme. Lassú léptekkel közeledtem felé, leültem mellé, majd az arcába hullott hajtincsét füle mögé simítottam.

-Van egy jó hírem...

Medison szemszöge:

Szavai hallatán belenéztem kék szemeibe, kíváncsian vártam a folytatást.

-Gondolom érdekel hogy mi a jó hír..- bólintottam egyet, mire folytatta.

-Van körülbelül öt perced elkészülni, mert Tommal mész venni egy két dolgot.

Kellett egy perc mire felfogtam. Végre bízik bennem annyira, hogy kienged a birtokról, még ha felügyelet alatt, de akkor is.

-Oké akkor gyorsan átöltözök. -felpattantam az ágyról majd a szekrényem felé igyekeztem volna, ha Ryan nem ránt vissza.

-Ha akár csak egy rossz szót meghallok rólad, ne akard megtudni, hogy akkor mi fog rád várni. -nézett rám szúrós szemekkel.

-Megértettem, nem csinálok semmi hülyeséget ígérem! -Bólintott egyet, majd hagyta, hogy gyorsan összekapjam magam.

Már két boltot megjártunk Tommal. Nem gondoltam volna, de egész jó társaság, mesélt a gyerekkoráról, szüleiről és arról is, hogy hogyan került a maffiába.

Már csak egy bolt volt hátra, ami igazából nem is rendes bolt volt, hanem egy illegális kis hely ahol fegyvereket lehet vásárolni.

Megvettünk mindent amire szükség volt Tom szerint. Épp a fegyverekkel és egyéb gyilkoló eszközökkel teli ládákat pakoltuk a kocsi csomagtartójába, amikor Tom telefonja megcsörrent, a kijelzőn szereplő név láttán arcára értetlenség ült ki. Felvette a telefont, majd miközben hallgatta a másik fél mondandóját, néha-néha rám sandított hümmögött egyet-kettőt majd másra koncentrált. Amint letette a telefont, hozzám sétált és így szólt:

-Mielőtt haza megyünk, teszünk egy kis kitérőt. -berakta az utolsó ládát, majd bepattantunk mind ketten a kocsiba.

-Hova megyünk? -kérdeztem.

-Ryan hívott, van egy kis feladatod az egyik raktárba.

-N-nekem? -csak bólintott egyet, az út további része csendesen telt, csak az járt a fejembe hogy vajon mit kellesz csinálnom.

Egy hatalmas raktárépület elé értünk. Gyomorgörccsel a hasamba szálltam ki a járműből. Majd bizonytalan léptekkel indultam a bejárat felé, Tom után.

Amit beléptem két dologra lettem figyelmes, az egyik az-az volt, hogy rengeteg ember tartózkodott bent, többek között Nate is és Ryan is. Na igen Ryanék, ez volt a másik dolog, jobban mondva az, hogy Nate és Ryan egy nekem háttal ülő székhez kötözött férfi felett álltak. Viszont érkezésünkre mindenki ránk kapta a fejét. Rengetek ijesztő szempár nézett rám, majd mért végig tetőtől talpig.

Ez azonban nem tartott sokáig, mert Ryan odajött hozzám, majd a csuklómat elkapva húzott maga után akár egy kisgyerek az anyukáját a fagyis kocsihoz.

A lekötözött férfi elé vezetett, mire azonnal felismertem hogy ki ül előttem.

A nevelőapám volt az. Ő aki annyiszor bántott. Akinek sosem feleltem meg.

Ahogy felnézett rám ejtett egy gúnyos vigyort, majd megszólalni készült, csak hogy beszéd helyett egy köhögő roham tört rá, majd vért köpött a padlóra.

Jobban megnézve elég szarul nézett ki, szemei alatt sötét karikák, testét mindenütt sebek borították, jobb szemöldöke felszakadva, ruhája koszos volt és bűzlött a piától. Enyhén szólva forgott a gyomrom, ha sokáig néztem. Már csak azt nem értettem, hogy mit kerestem én itt, és hogy ő mit keresett itt.

Ééés Helló Mindenki! Meséljetek, hogy telt a nyaratok? Remélem, hogy mindenkinek remek nyara van-volt! Olvastam a kommenteket, nagyon de nagyon köszönöm őket!!! Igen, tudom hogy nem csak három hétig nem jelentkeztem. Nagyon sajnálom, próbálom majd behozni a lemaradásom! Csak ugye pár nap és iskola...Nekem meg most nehéz évem lesz, hiszen értettségi előtt állok. De ez nem kifogás, megteszek mindent ami tőlem telik, hogy sűrűbben tudjatok olvasni. Puszillak benneteket! Ha tetszett kérlek jelezd!

A maffia árnyékábanWhere stories live. Discover now