Mozdulatlanul álltam várva ,hogy mi fog történni.
Csak hogy tisztán lássunk. Csajos este ,új bár, Tom és Ryan és jelenleg Ryan mögöttem áll teljes életnagyságban, kibaszott két év után.
Ez valami rohadt hihetetlen.
Gondolat menetemből azt ébresztett fel mikor a drágalátos maffia feje komótosan elém lépett. Hogy szemtől szemben álhassunk egymással ,ne csak a vállamat stirölje hátulról .
Kék szemei még mindig magával ragadóak voltak. Izmosabb lett ,haja két oldalt fel nyírva ,feje tetején pedig kissé hanyagul, kuszán keresztezték egymást tincsei.
Viseltes volt picit az arca. Kissé gond terheltnek tűnt. De ezt be tudom annak hogy sokszor törhetnek az életére. Hála az égnek engem ez már nem fenyeget. Vagyis de jelenleg eléggé feszélyezve érzem magam hiszen nem mindegy hogy az elkövetkező perceknek milyen végkimenetele lesz.
- Rózsaszín tincsek elég fura választás ,de tetszik. -nézett rám félre biccentett fejjel.
-Sokat változtál azóta..-folytatta..
Nőiesebb ,érettebb vagy külső alapján . És ahogy látom nem hanyagoltad el a tested tartod a formád..- szemeit végig futtata rajtam tetőtől talpig..
-Nem kértem elemzést, tőled meg főleg nem. Viszont hamarosan jön értem a taxi szeretnék haza menni úgyhogy további szép estét. -léptem volna el mellette ,de hát nyilván nem ilyen egyszerű az élet ,vele még különösen bonyolult tud lenni.
-Még mindig nem tudod hogy reagálj a bókra valamint azt sem hogy mikor mit tehetsz, igaz ,van ami nem változik. -állt az utamba..-Nem mondtam hogy el mehetsz ,hiszen olyan rég nem láttalak,csak beszéljünk picit. És aztán békén hagylak.
-Nem kell az engedélyed ahhoz hogy el mehessek ,anno a bábod voltam azt csináltál amit akartál,de emlékszel szabadságot ígértél úgyhogy tartsd a szavad ,menj vissza a többiekhez gondolom vagytok itt egy páran és hagyj békén ahogy eddig is. -nézem rá bosszús szemekkel. Ugyanis eléggé felhúzott hogy megint parancsolgatni akar.
- Látom a nyelved még mindig fel van vágva ,mint ha mit se tanultál volna az eddigiekből ..-keresztezte karjait,jobban kihúzva magát, ez valakit biztosan meg rémítene, de az nem én vagyok .
-Most fenyegetsz? .- kérdeztem felhúzott szemöldökkel majd hasonló testtartást vettem fel én is.- Amúgyis mi a francot kerestek itt nincs elég város ahol ott tudod hagyni a szagmintádat?
Menjetek rombolni meg gyilkolászni más felé. Ez nyugodt környék nem hiányzik a balhé.
Nem tetszett neki a hangvételem valamint a mondani való sem ugyanis mint régen, most is gyönyörűen kezd dagadni az ér a nyakán. Becsukta szemeit majd orrnyergét kezdte masszírozni gondolom valami kis feszültség levezetés céljából. Hupszi picit felhúztam ,de mint mindig most se fejeztem be ennyivel.
-Látom a düh kezelési problémáid mit sem változtak. Viszont jött a taxim további szép estét.
Meglepődöttségében gyorsan el slisszantam mellette ,majd nyitottam is a taxi ajtót mikor hirtelen ,oda sietett odébb lökött és szólt a taxisnak hogy 2perce van elmenni vagy nem éli meg a holnapot...
Hirtelen köpni nyelni nem tudtam ,nyilván a taxis tő gázzal hajtott el.
- Te seggfej most hívhatok egy másik sofőrt..-fujtattam és toporzékoltam mérgemben ,akár egy hisztis kislány.
Jót derülve rajtam elvigyorodott, farzsebéből ki kapva cigerettás dobozát gyújtott rá, majd a bár falának dőlve lengette rajtam szemeit.
-Komolyan semmi reakció? -mérgesen nyúltam a telefonom után kutatva.
- Én feleslegesen nem hivkálnék senkit ugyanis a következő is így fog járni ahogy az előző emberünk. Haza viszlek én .
-Isten ments nem kell neked tudni hogy én hol lakom.
- Azt hiszed ilyen kezdő vagyok hogy nem tudom hogy merre mikor és hol jársz. Az első perctől kezdve számon volt tartva minden lépésed óvónéni.. .
Hirtelen meglepődöttséget próbáltam azon nyomban eltüntetni az arcomról ,hiszen persze gondolhattam volna hogy tud dolgokat. De titkon reméltem hogy elfelejt.
- Ki gondolta volna,hogy van olyan amit te nem tudsz...
Viszont mint mondtam nem kell fuvar és beszélni sincs semmi kedvem veled tovább..- Sarkon fordultam ,majd határozott léptekkel elindultam ,célba vettem a kis lakásom.
Igen tudom a város másik felén van de az volt a terv ,hogy pár saroknyira innen hívok egy másik fuvart. Akit az a majom nem tud elriasztani.
- Jó sokat fogsz sétálni gyönyörűm, nehogy meg fájduljon a kis lábad a magassarkúban tudom hogy utálsz benne sétálni. -kiáltott utánam.
-Kapd be seggfej!..kiáltottam vissza majd az ujjamat is felmutatva hitelesítettem a mondandómat.
Csak a nevetése hallatszódott a kihalt utcán. Jót derült rajtam,jól el is cseszte az egész estémet ,idióta...
Fortyogtam a dühtől hiszen az a hülye magassarkú cipő úgy törte a lábam ahogy az a nagy könyvbe elő van írva..
Óh Hadler hogy fulladnál meg a cigifüstben.
Pár perccel később mikor már biztonságos távolságot tettem tőle és jó kacskaringós utcákon mentem ,ne legyen egyszerű követnie, megálltam majd próbáltam volna tàrcsázni a telefon számot,mikor is mögöttem egy füttyszó hallatszódott majd két részeg pasas tűnt fel az egyik utcából és hát célirányosan felém indultak.
Ezt nem hiszem el. Ilyen nincs még ezek is.
-Szia cica van gazdád? kérdezte az egyik lassan forgó nyelvvel.
Beálltak velem szembe ,mire egyikük rá akart fogni a karomra amit éppen időben húztam el előle.
-Jobb ha tovább álltok és a szar poénokat nem itt akarjátok elsütni. Legkevésbé sincs most hozzátok türelmem. Úgyhogy húzzatok haza kijózanodni barmok.
-mordultam rájuk,várva a következő lépésüket.
Nyilván még jobban felbátorodtak majd mind ketten felém lódultak.
-Gyere csak ide -fröcsögte az egyik ,miközben társa hangosan ordította miként fognak a sikátorban megerőszakolni amiért nem vagyok velük elég kedves.
Hát ez nem a ti estétek lesz gyökerek.
Jól irányzott rúgással a nyúrgább srácot a földre küldtem , valószínűleg már csak keresztapa lesz belőle..
Mire a másik dagadtabb figura elkapta a hajam és erősen a falnak rántotta a fejem ami nagy koccanással találkozott a kemény téglával. Igen ez egy picit fájt ,de volt már ennél rosszabb is. Kissé megszédültem,de nem lankadt a figyelmem azonnal hárítottam a következő csapását amit az arcomra akart mérni ,majd elkaptam a kezét ,és hátrébb löktem magamtól amennyire csak bírtam.
Közben a keresztapa is felkelt a földről majd újult erővel indultak nekem ,amikoris hangos lövés dördült és a dagi gyerek elterült a padlón át lyukasztott koponyával.
Egy fekete Jepp parkolt le amiből Tom ugrott ki és kapta el az éppen menekülő még élő támadómat .. majd vonszolta a Ryan elé aki a pisztolyát bújtatta vissza az eredeti helyére.
Gondolni való volt hogy nyilván nem jutok el normálisan hazáig. Valamint az is ami most fog következni,ahol megjelenik csak hullákat hagy maga után ez most sem lesz másképp.
Addig ütötte a srácot ameddig csóri már mozdulni nem bírt. Arca felismerhetetlenségig torzult. Majd a végén ő is kapott egy golyót. Csak még Ryan ki élte a dühét ,amikor box zsákot csinált csóri csávóból.
-Erre semmi szükség nem volt egyedül is megoldottam volna. -léptem hozzájuk közelebb .
- Hát persze ..-pusmogta Ryan .
-Szia Medison! Korábban nem volt alkalmam üdvözölni téged . -jól nézel ki.
Kacsintott rám Tom. -amit a főnöke egy nem túl kedves morgással díjazott.
- Szia , mondanám hogy örülök nektek de akkor hatalmasat hazudnék..
Mikor hagytok már végre magamra ,csak haza akarok menni ,venni egy forró fürdőt és kipihenni a mai estét mert ez förtelmes hogy ti mindig csak a bajt hozzátok rám..
-Szállj be a kocsiba és nemsokára teljesül minden kérésed.. intett Ryan a Jepp felé.
-Biztos hogy ne...
Nem várta meg még be fejezem a mondandóm.
-Indulj a kocsiba ,nem mész haza gyalog nem hívsz taxit nem csinálsz semmit be ülsz és haza leszel víve nem nyitok vitát ,ne akard hogy erőszakkal tegyelek be ,fél perced van ,elég a gyerekes viselkedéséből..-nyugodt halk hangon közölte szavait majd határozottan elindult a kocsi felé , ajtaját kinyitva nézett vissza rám ellentmondást nem tűrő arckifejezéssel.
Puffogva indultam el felé majd huppantam be a meleg kényelmes bőr ülésre.
Megadóan fel tartottam a kezeim majd úgy néztem ki rá a kocsiból. Mire csak rám csapta az ajtót ,majd be szállt a volán mögé és már indultunk is útnak.
Úgy érzem ennyivel még nem ért véget a mai napom. De remélem tévedek és minden úgy lesz mint az eddigi elmúlt két évben . Nyugalom és pihenés nélkülük...Boldog Mikulást gyerekek!
Nemsokára karácsony ,ki várja? Mert én már nagyon!!
Ezzel a kis szösszenettel kívánok nektek szép estét jó pihenést!
U.i :igyekszem a kövit hamar hozni.By:Zs.:)
DU LIEST GERADE
A maffia árnyékában
SonstigesNem kellett volna kimennem a házból az nap este,nem kellett volna a sötét sikátoron át sétálnom és legfőképp nem kellett volna egyedül lennem, mert sosem lehet tudni milyen veszély leselkedik rád a fedetlen éjszakában.