10. Bölüm

214 21 9
                                    

                  Marinette'in ağzından...

   Bay Böcek'i bulduğumda bir nesneyi almaya çalışıyordu ama arkasından gelen tehlikeyi fark etmedi.
  
   O an içimi tamamıyla onu kurtarma duygusu yerleşti. Her ne olursa olsun. Onun yaptığı da hep bu değil miydi?

  Ama başaramadım.

  Zamanında yetişemedim ve ışın ona çarptı. Gözleri kapanırken yere yığıldı. Bunu benim yapmam gerekiyordu. Onun yerinde ben olmalıydım.

  Boşluğumdan faydalanan akumalı bana doğru hamle yaptı. Daha ne olduğunu anlamadan kapana kısılmıştım.
 
   "Ne kurtarış ama!" akumalı benle dalga geçerken aynı zamanda eli yüzüğüme uzandı. Göz açıp kapayıncaya kadar mucizem elimden alınmıştı bile.

  Kaybediyorduk.. Kaybediyorum!

  "Geç kaldın Uğurböceği yeni adını bilmiyorum ama partnerine yardım edemedin." Gözyaşlarım sınırdaydı.

   Hala yapabileceğim bir şey var mı diye etrafa baktım.

  "Ne o son çareyi mi arıyorsun artık mucizen yok hiçbir şey yapamazsın."

  Beni kenara fırlatıp partnerime doğru yürürken içimi bir telaş kapladı. Savunmasızdı. Eğer mucizesini alırsa her şey biterdi. Dikkatini dağıtmalıyım.

  "Kim olduğunu biliyorum Hawkmoth!"

  Şaşkınca arkasını döndü. Bundan emin olmasam da son çarem buydu.

  "Kim olduğunu biliyorum Gabriel Agreste!"

"Bu nasıl olur? Bunu bilmemeliydin!"

  Bu sefer silah bana döndü. Neler olduğunu bilmiyordum ama zaman kazandığım için memnundum.

  Ve bu çok uzun sürmedi...

...

   "Marinette, Leydim uyan."

   "N,ne?"

   Gözlerimi açtığımda önümde Bay Böcek vardı ve ben Marinette halindeyken bana Leydim dedi. Bu nasıl olabilir?

  "Sen nerden biliyorsun? Ve nerdeyiz?"

  Etrafa baktım. Karanlık bir yerdi. Aniden aklıma mucizem geldi. Parmağımı yokladığımda yüzüğün olmadığını farkettim.

  "Çabuk olmalıyız hadi geliyor."

  "Kim? Ve mucizem yok. Hala akumalıda mı? Neler oluyor?"
 
  Neden bahsediyordu? Bundan daha ciddi bir durum mu vardı?

  "Hafızanı mı kaybettin? Başını çok sert vurmuş olmalısın. Hawkmoth peşimizde."

  "Nasıl?"
 
  Hawkmoth!.. Cidden mi? Ne zaman olaylar buraya geldi?

  "Hızlıca anlatacağım sakin ol tamam mı?"

  Başımı salladım ve anlatmaya başladı:

   "Sen bana en başından beri bahsettiğin planı uygulamaya geçirdin. O sıralarda ben de senden haber bekliyordum. Kimliğini öğrendikten sonra beraber saldırı planlayacaktık."
  
  Etrafa bakmak için duraksadı. Tedirgindi. Hızlı anlattığı için nefes nefese kalmıştı.

   "Senin tarafında ne yaşandı bilmiyorum ama sen Hawkmoth'un kimliğini öğrenmiştin. Fakat bir şekilde burda mahsur kaldın.Tabi Hawkmoth'un haberi olmadan."

   Bunlar mantıksızdı. En son ne oluyordu? Bay Böcek vurulmuştu. Ayrıca akumalıya ne oldu?

   "Beni arayıp bulunduğun konuma gelmemi söyledin. Daha sonra Hawkmoth'un kimliğini söylemek üzereydin ki telefon kapandı. Tabi bende telaşla buraya geldim."

Her Şey Yoluna Girecek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin