Final (1. Kısım)

142 13 2
                                    

                           Yazarın ağzından...

  "Sevgili Paris Halkı! Biliyorum ki hepinizin aklında soru işaretleri var. Uzun zamandır ortalıkta yoktum ve benim ortadan kaybolmamla beraber var olan akuma vakaları da son buldu. Bütün bunların nedeni ise merak ediliyor.

  Kısa bir şekilde anlatmam gerekirse; Hawkmoth'un kimliğine yönelik önemli ipuçları bulmam nedeniyle araştırma amaçlı sivil kimliğimle bir göreve çıkmıştım. Bazı talihsiz olaylar yaşadığım için geri dönmem sandığımdan uzun sürdü.

  Yokluğumda akumalanma durumu olması ihtimaliyle, görevde olduğum süre boyunca Karakedi'yle mucizeleri değişme kararı aldık."

  Uğurböceği yanındaki partnerine baktı. Canlı yayının yapıldığı stüdyoda yan yana oturuyorlardı ve Uğurböceği biraz gerilmiş gibi görünüyordu.
 
  Karakedi Uğurböceği'ne cesaret verici bir gülümseme gönderdiğinde Uğurböceği biraz daha rahatlayarak anlatmaya devam etti. Ama dikkatli bakıldığında iki kahramana da belli etmemeye çalıştıkları bir üzüntü havası hakimdi.
 
  "Geçtiğimiz günlerde güvenle eve gelebildim ve kendimi toparladığımda olayları size de duyurmak için buraya geldim. Bildiğiniz gibi Karakedi ve ben Hawkmoth'a karşı sizi korumak için her zaman burdaydık. Bazen zor zamanlarımız olsa da insanların desteği hep bizimleydi, bu bize umut oldu.

  Şimdi ise size beklenen haberi vermek için burdayım. Artık tehlike kalmadı. Kelebek ve tavuskuşu mucizeleri bizim elimizde ve güvende. Artık duygularımızı  yaşamakta özgürüz. Hawkmoth kimseyi etkisi altına alamaz."

  Sunucu rolünü üstlenen Nadja Chamak da stüdyoda kahramanlarımızın karşısında bulunuyordu. Uğurböceği'nin sözlerinin ardından onun da yüzünde büyük bir mutluluk ifadesi oluşmuştu.

  Bir süre stüdyo sessiz kaldıktan sonra Nadja Chamak merak edilenler adına konuşmayı başlattı:

"Evet Uğurböceği'nin verdiği haber eminim ki bütün Paris'te bir coşku uyandırmıştır. Başından beri size inandık ve siz de bizim güvenimizi boşa çıkarmadınız. Hepimiz size bir teşekkür borçluyuz."

  Nadja büyük bir minnettarlıkla kahramanlara baktı. Onun sözlerinin bitmesinin ardından Karakedi de konuşmaya katıldı:

  "Ne demek bu bizim görevimizdi. Biz de  şimdiye kadar bize olan desteği için Paris'e minnettarız."

  Uğurböceği yüzündeki gülümsemeyle Karakedi'ye katıldığını belli eden bir şekilde başını salladı.

  "Uğurböceği bize olayları özet geçmesine rağmen hala öğrenmek istediğimiz konular var. Umarım cevaplandırabilirsiniz?"

   Uğurböceği karşılık verdi:

  "Bunun için burdayız. Yanıtlayabileceğim kadarıyla olanları size iletmeye çalışacağım."

  Uğurböceği yüzündeki gülümseme kaybolurken anlaşılamayan bir ifadeyle Karakedi'ye baktı. Ardından eski haline dönerek devam etti:

  "Üzgünüm ki hala cevap veremeyeceğim bazı konular var. İkimizin de aşması  gereken bazı kötü olaylar diyelim."

  Nadja anlayışla başını salladı ve sorulara başladı:

  "Hawkmoth konusuna gelmeden önce sizin konuşmanıza dayanarak gelen birkaç soru var."

  Uğurböceği'nin onaylaması sonrası Nadja devama etti:

  "Mucizelerin değişimi hepimizin aklına senin başına bir şey gelip gelmediği sorusunu getirmişti. Bunun nedeninden biraz bahsettin ve ayrıca göreve sivil kimliğinle gittiğin söyledin. Peki ya Karakedi mucizesi bu süre zarfında neredeydi?"

Her Şey Yoluna Girecek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin