(...)
"Dur! her şeyi açıklayabilirim..."
-------------------------------------------------------
Nathalie'nin ağzından..."Neden birden telaşlandığını anlamadım sadece önemli bir dosya unuttuğumu söyleyecektim."
Gabriel bana bakıyordu. Ben ise anın şaşkınlığıyla donup kalmıştım.
"Toplantı salonunda kalmış olmalı. Dosyayı getirebilir misin Nathalie ben de o sürede arabaya geçeyim, zaman kazanmış oluruz."
"N-ne?"
Şaşkınlığı üzerimden yeni yeni atıyordum."Yüzün bembeyaz oldu. İyi olduğundan emin misin? Biliyorum çok fazla sordum ama sabahtan beri çok farklı davranıyorsun."
İfadesi biraz değişirken konuşmaya devam etti:
"Nathalie benden korkmuyorsun değil mi? Ben o kadar kötü biri miyim?"
"H-hayır efendim. Bir anda aklıma sabah gördüğüm bir kâbus geldi. Üzgünüm siz arabaya geçerken ben dosyayı getireyim."
Bahaneme bakar mısınız?
Gabriel söylediklerim üstüne üzgünce kafa salladı. Dediklerime inanmamıştı belliki. Zaten ben de olsam inanmazdım. Ânın heyecanıyla aklıma bir şey gelmemişti ki!
O evden ayrılırken bense hızlı adımlarla salona doğru ilerliyordum.
Nefes alıp verişlerim düzene girerken kafamdaki düşünceleri de toparlamayı başardım. Gerçekten ucuz kurtulmuştum.
Şimdi tek yapmam gereken Gabriel'a belgeyi vermekti ve daha sonra evde bir tek ben kalacaktım.
Marinette'in ağzından...
"Evet nerede kalmıştık? Duusu tüylerimi aç!"
Mavi tonlarındaki elbise vücudumu sararken hala Nathalie'nin burayı buluşunu düşünüyordum.
Onca zaman sonra biriyle konuşmak bir yandan iyi gelmişti diğer yandan ise kötü..
İyiydi çünkü daha fazla bu şekilde devam etseydi kafayı yiyebilirdim, biraz da kötüydü bunun nedeni ise özlemimi daha da arttırmasıydı.
Duusu'dan öğrendiğime göre herhangi bir his canavarı yaratmak çok riskliydi. Mucizenin hasarından etkilenme ihtimalim vardı. Bu yüzden bunu en son veya çok acilde kaldığım durumlarda kullanmaya karar verdim.
Mucize sayesinde kazandığım insanüstü yetenekleri kullanarak bu odadan çıkmayı deneyebilirdim.
...
"Olmuyor!"
Çaresizce cama son kez yumruk atarken konuştum. Bu odadan çıkmak imkânsızdı.
Şu anda işime yarayabilecek olan tek mucize karakedi mucizesiydi. Onun haricinde kumanda olmadan buradan çıkmam olanaksızdı.
Bütün umutlarım bir bir yok olurken dizlerimin üzerine çöktüm. Nathalie beni kurtaracağını söylese de bunu başarıp başaramayacağını bilemezdim
Belki de bu en başından Gabriel'ın bir oyunuydu. Artık hiçbir şeyden ümit edecek halim kalmamıştı. Geri dönüşüm sözlerini söylerken aynı pozisyonda durmaya devam ediyordum.Mavi ışıkların arkasından endişeli görünen Duusu ortaya çıktı.
"Ben özür dilerim. Boş yere seni yormuş oldum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şey Yoluna Girecek
Fanfiction'Ya Marinette Alya'ya kimliğini söylemezse? Marinette yaşadıklarından sonra bazı şeylerin farkına varır. Kendine çekidüzen veren Marinette'in bir numaralı hedefi artık Hawkmoth'u bulmaktır.Tabi bundan önce bazı şeyleri yoluna koyması gerekiyor. Pe...