26. Bölüm

160 21 13
                                    

                       Gabriel'ın ağzından...

   Harika bir güne gözlerimi açmıştım. Bugün günlerden perşembeydi. Mucizeleri alacağım gün bugün olabilir miydi?

  Marinette'in yeterince düşündüğünü farz ediyordum. Sonunda doğru kararı vermiş olmalıydı. Mucizenin yerini bana söylecek ve bende onu bırakacaktım.

  Herkes mutlu olacaktı.

  Kalktım ve hazırlanmaya başladım. Küçük işlerim vardı. Bunları da tamamlayınca Marinette'in yanına inecektim.

...

  Merdivenlerden inerken Nathalie'nin de alt katta olduğunu gördüm. Dalgın görünüyordu ve beni fark etmemiş gibiydi. Benim bilmediğim bir sorun mu vardı?

  "Nathalie dalgın görünüyorsun, iyi misin?"

  Konuşmamın ardından bir anda kendine geldi. Bana döndüğünde her zamanki sert ifadesini beklemiştim ama beklediğim gibi olmadı. Bana başlardaki gibi bakıyordu;

  Ortak olduğumuz zamanlardaki gibi..

  "Sorduğun için teşekkürler ama ben iyiyim merak etme. Adrian için endişeleniyorum. Dün çok üzgün görünüyordu."

  Gün daha fazla güzelleşemezdi. Nathalie benle normal konuşuyordu. İfadesi değişirken sözlerine devam etti:

  "Gabriel farz et ki elinde her şeyi düzeltmek için bir fırsatın var. Etrafındaki çoğu kişinin mutluluğunu sağlayabilir. Aslında sağlamasa da bunu yapmalısın çünkü eğer bunu yaparsan değer verdiğin birinin yaptığı büyük bir hatayı düzeltmiş olacaksın."

  Duraksamasını fırsat bilerek merakla sordum:

  "Eğer durum söylediğin gibiyse neden bu fırsatı değerlendirmeyeyim?"

  "Çünkü.. Bunu yaparsan yıllar boyu çalıştığın birine ihanet etmiş sayılacaksın aslında o öyle düşünecek. Gerçekte senin ona yardımcı olmana rağmen o senin ihanet ettiğini düşünecek. Sonuçta değer verdiğin kişinin hatalarını düzeltirken onunla olan geçmişini bir çırpıda silip atman gerekiyor çünkü onun bu yaptığından sonra senden nefret edeceğini biliyorsun. Sen bu durumda olsan ne yapardın?"

  Açıkçası kafam karışmıştı. Nathalie neden bunu sormuştu? Beni denemek mi istiyordu? Biraz düşünüp cevap verdim:

  "Söylediklerin çok karışık Nathalie ama anladım galiba. Şu an bir karar veremedim ama eğer söylediğin durumda olsaydım muhtemelen değer verdiğim kişinin hatasını düzeltmeyi seçerdim. O bilmese bile ben yaptığımın doğru olduğunu bildikten sonra olanlar hiç önemli değil. Bunu neden sorduğunu hiç anlamadım."

  "Aslında bunu sormamın nedeni-"

  Mutfaktan bir gürültü gelmesiyle ikimizde o tarafa döndük.

  "Galiba bunu kontrol etmem gerekiyor. Sen de bu sırada Adrian'ın yanına gidebilirsin ne dersin?"

  Başka planlarım olmasına rağmen cevap olarak kafamı 'evet' anlamında salladım 
 
  Her şeye rağmen Nathalie bana iyi davranmaya başlamışken bu fırsatı kaçıramam. Adrian'ın yanına uğrayıp kısa bir konuşma yaparım sonrasında işime geri dönebilirim.

...

  Adrian'ın kapısına gelmiştim. Tam kapıyı açmak üzere elimi  uzatmıştım ki bunu yapamayacağımı düşündüm.

  Hızlıca kapı kolundan uzaklaştım ve bir süre kapının önünde ne yapacağımı bilemeden bekledim. Onunla ne konuşabilirdim?

  Marinette için hala üzgün müydü?

Her Şey Yoluna Girecek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin