11. Bölüm

210 21 3
                                    

Adrian'ın ağzından...

  "Mucizevi Bay Böcek!"

  Sihirli uğurböcekleri her yeri eski haline çevirirken son kez Alya'ya teşekkür edercesine baktım. Gerçekten de bana çok yardımcı olmuştu.

  Marinette'in büyükbabası eski haline dönerken Alya yanına doğru ilerledi. Konuşmayı onun yapacağını anlayınca düşünülecek tek bir kişi kalmıştı.

  Kara Leydi! Etraf onarılmasına rağmen yanımıza gelmemişti.

  Ya şanslı tılsım işe yaramamışsa? Onu bulma umuduyla en son bulunduğu yere giderken aklımda pek çok soru geziniyordu.

...

Oraya vardığımda ışının etkisinden çıktığını gördüm. Bu beni rahatlatsa da öylece oturup şaşkınca etrafı izlemesi garipti. Beni görünce biraz duraksadı.

  Yavaşça ona yaklaştım çünkü sarsılmış görünüyordu.

  "Leydim?"

  "Bu olanlar gerçek mi?" güldü.

  "Tabi ya yine aynı senaryo. Sana bir şey olacak ya da Hawkmoth mu saldıracak, sıradaki ne? Bu da herneyse bitsin artık."

  Ağlayarak bana sıkıca sarıldı.

  "Lütfen! Ne olduğunu bilmiyorum. Beni bu döngüden çıkarın."

  Neden bahsediyordu?

  "Hayır Leydim. Her şey normal. Akumalıyı yendim. Gerçeksin ve ben de gerçeğim."

  Kulağına fısıldadım.

  "Hiç kimseye bir şey olmayacak."

  Ondan ayrılıp yumruğumu uzattım.

  "Çak bakalım?"

  "Ben hiçbir şey yapmadım. Yetişemedim o yüzden-"

  "Beni kurtardın. Yetiştin. Leydim ne gördüğünü bilmiyorum ama hiç kimseye bir şey olmadı ve herkes görevini yaptı"

  Yumruğunu benimkine dokundurdu.

  "Çak bakalım."

Alya'nın ağzından...

  Işın Bay Böcek'e yaklaşırken nefesimi tutmuş bekliyordum. Uğurböceği nerdeydi?

  Ama beklenilen gerçekleşmedi, onun önüne atlayan başka biri vardı. Siyahlar içinde biri. Bir dakika bu. Uğurböceği! Tabi ki mucizeleri değiştirmiştiler.

  Onlara yakın bir mesafede olduğum için konuşmaları duyabiliyordum. Bay Böcek kollarına düşen kahramanı şaşkınlıkla izlerken ondan şu sözleri duydum.

  "Kara Leydi!?"

  İsmi bu olmalıydı. Ah düşündüğüm şeye bak daha ciddi olaylar dönüyor burda. Mesela Uğurböceği yani Kara Leydi neden geç geldi?

  Hatta neden mucizeleri değiştiler!?

  Şu an gazetecilik iç güdülerimi kenara bırakarak düşünmeliyim. Sinirle duvara yumruk atan kahramanı izledim.

  Durumlar iyi gitmiyor gibiydi.

  En son Uğurböceği'nin gardiyan olduğunu öğrenmiştim. Yani bütün mucizeler onda olmalıydı.

  Ama ya şimdiki durum. Mucizeler değişmişti. Gardiyanlık bu kadar kolay değişebiliyor muydu? Hiçbir fikrim yok.

  Uzun bir düşünmenin ardından mucize olmadan da yardımcı olabileceğime kanaat getirip işe koyuldum.

Her Şey Yoluna Girecek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin