Alya'nın ağzından...
Yine bir cuma günüydü, okuldaki son ders de bitmişti. Yavaşça eşyalarımı toparlarken gözlerim yanımdaki boş sırada bir süre takılı kaldı.
Kendimi topladım ve çantamı alıp sıradan kalktım. Neredeyse üç gündür herkesin morali bozuktu. Beni bekleyen Nino'nun yanına gittim ve yan yana yürümeye başladık.
Adrian zaten fazla konuşmuyor, okuldan sonra da hemen gidiyordu. Okul kapısından çıkarken her zamanki gibi Nino'yla birbirimize baktık ve gülümsedik.
Bu son zamanlarda bizim birbirimize destek olma şeklimizdi. Eve doğru giderken aynı zamanda Nino'ya el sallamayı unutmadım. Sonra da ilerlemeye devam ettim.
...
Eve vardığımda evdekilere başımla selam verip kendimi odama attım. Biraz dinlendikten sonra ödevlere bakabilirdim.
Telefonu elime aldım ve ne yapacağıma karar vermeye çalıştım. Uğurbloğuma ne zamandır hiç girmiyordum. Bloğa attığım son içerikse Bay Böcek'in röportajıydı.
Uğurbloğundan gelen bildirimlere kısa bir göz attığımda insanların hala aynı şeyi konuştuğunu gördüm. Uğurböceği kaybolduktan kısa bir süre sonra yokluğu en çok konuşulan olaylardan biri olmuştu.
Bana da bıkmadan Uğurböceği'nin nerede olduğu soruluyordu ama şu ana kadar buna ayıracak vaktim olmamıştı.
Amaçsızca, bir umut haberlere bakmaya karar verdim. Belki güzel bir şey öğrenirdim.
...
Ödevleri bitirmiştim. Yarın tatildi ama ne yapacağımı hiç bilmiyordum. Belirsizlikler içindeyken yatağıma oturdum.
Tam yatmaya hazırlanırken telefonuma ardı ardına gelen bildirimler beni vazgeçirdi. Merakla telefonu elime aldım.
Mesajlar yine Uğurbloğumdaki takipçilerimden geliyordu ama bu sefer farklı bir şey söylüyorlardı. Onlara tıklayamadan sınıf grubuna da mesajlar gelmeye başladı.
Son anda karar değiştirip sınıf mesajlarına girdim:
Alix: Arkadaşlar haberleri gördünüz mü??
Mylene: Evet, peki bu ne anlama geliyor? Yoksa geri mi döndü?
Nathaniel:Bence bunlar en başından beri planı dahilindeydi. Uğurböceği her şeyi başarabilecek biri...
Rose: Onu bırakın da sizce Karakedi'nin taşıdığı kişi kimdi? Haberlerde yüzünün görünmediğini söylüyorlardı.
Burada ne oluyordu? Hadi ama olanlardan bir tek benim mi haberim yoktu?
İlk öğrenen kişi genelde ben olurdum aslında. Sınıftakilerde sanki anlaşmış gibi şifreli konuşuyordu. Araya dahil olmak istedim:
Alya: Biri neler olduğunu açıklayabilir mi?🤯
Nino: Nasıl haberin olmaz Alya?🤨 Bir süredir telefonun başında beni arayıp çılgınca teoriler üretmeni bekliyordum:)
Adrian: Aslında ben de ne olduğunu anlayabilmiş değilim.😅 Neden bahsediyorsunuz?
Nino: İkinizin de dünyadan haberiniz yok. Her neyse anlatıyorum; birkaç saat önce Karakedi'yi dışarda görmüşler.
Bütün olay bu muydu? O zaten bir süredir tek başına devriye geziyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şey Yoluna Girecek
Fanfiction'Ya Marinette Alya'ya kimliğini söylemezse? Marinette yaşadıklarından sonra bazı şeylerin farkına varır. Kendine çekidüzen veren Marinette'in bir numaralı hedefi artık Hawkmoth'u bulmaktır.Tabi bundan önce bazı şeyleri yoluna koyması gerekiyor. Pe...