Marinette'in ağzından..."Emilie çok yaklaştım. Ailemizi yeniden bir araya getirmeme çok az kaldı. Seni ne kadar özlediğimi bilemezsin."
Ben hala şok halinde yerimde dikilirken Gabriel kendi kendine konuşmaya devam ediyordu:
"Bugün senin aramızdan ayrılmanın 3. yıldönümü. Tam 3 yıl.. Tekrar tekrar denedim. Ailemiz için, ama sana söz veriyorum çok az kaldı."
Sonra bana döndü. Ne yapacağım, ne tepki vereceğimi bilemiyordum.
"Bunu sadece ailem, Adrian için yapıyorum. Bugün Emilie'nin aramızdan ayrılışının 3. yıldönümü. Bu yüzden seninle konuşarak anlaşmak istedim. O böyle isterdi. Görüyorsun benim kötü bir amacım yok."
Kendimi toparlayıp karşılık vermeye çalıştım ama benim için çok zordu.
"Bu imkansız! Bu, bunu nasıl yaptın?"
Durdum. Nefesim düzensiz olduğu için konuşamıyordum. Biraz düzelince tekrar karşımda dikilen adam baktım. Düz bir ifadeyle konuşmamı bekliyordu.
"Bütün bu şeyler, burası neresi malikanenin altı mı?"
Derin bir nefes alıp duraksadım ardından sakince konuşmaya başladım:
"Kaybınız için üzgünüm. Tabiki kimse böyle olmasını istemezdi ama bunu kabullenmen gerekiyor. İşleri bu şekilde yoluna koyamazsın. Adrian bunu kabullenmiş, o sadece babasını istiyor. Onun mutluluğunu istediğini söylememiş miydin? Onu görmezden gelerek ona en büyük zararı sen verdin ve vermeye devam ediyorsun."
Gabriel birden hüzünlü bir ifadeye büründü.
"Hiçbir şey bilmiyorsun. Bilmeden beni yargılayamazsın."
"Annesi gitmiş olabilir ama Adrian'ın hala bir babası var."
"O ölmedi!"
"Ne!?"
Bu nasıl mümkün olabilir? Yani herkes tarafından böyle biliniyordu. Kısık bir sesle devam etti. Sanki anlatmaya gücü yok gibiydi.
"Sadece komada."
"O zaman neden mucizeleri isteyesin ki. Bunun başka bir çaresi yok mu?"
"Anlamıyorsun bu sihirli bir uyku! Tıpta tanımlanamaz. Her şey o aptal mucizenin suçu ve en kötüsü de bunu ona veren kişi olmam."
Anlamadığımı belirten bir yüzle ona bakıyordum. Hangi mucizeden bahsediyordu. Adrian'ın annesinin mucizelerden haberi var mıydı, daha doğrusu mucizeler ne zamandan beri onlardaydı?
"Bütün bu olacakları bilsem onlara hiç dokunmazdım bile. Emilie hasar görmüş olan tavuskuşu mucizesini kullandı. Hasarlı bir mucizeyi kullanmanın bedeli olabileceğini nerden bilebilirdik!"
Elim istemsizce üzerimde olan mucizeye gitti. Demek sorun buydu. Nathalie'ye de aynı şey olmuştu. Bu yüzden mucizeyi kullanmak istemiyorlardı.
"Tavuskuşu mucizesini üçümüz bulduk; Nathalie, Emilie ve ben. Bir süre hiç dokunmadık. Ta ki-"
Birden durmasının ardında merakla başımı kaldırdım. Neden durmuştu?
"Bayan Agreste neden mucizeyi kullansın ki? Hem büyük çaplı bir şey yapılsaydı insanların mucizelerden haberi olurdu. Mucizeyi başka bir şey için kullanmış olmalıydınız."
Yeniden ifadesi kasıldı.
"Yeter bu kadar! Her şeyi bilmene gerek yok. Sen mucizeyi veriyor musun, vermiyor musun? Bu özel günün hatrına seninle anlaşmaya çalıştım. Seni sadece Marinette olarak karşıma aldım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şey Yoluna Girecek
Fiksi Penggemar'Ya Marinette Alya'ya kimliğini söylemezse? Marinette yaşadıklarından sonra bazı şeylerin farkına varır. Kendine çekidüzen veren Marinette'in bir numaralı hedefi artık Hawkmoth'u bulmaktır.Tabi bundan önce bazı şeyleri yoluna koyması gerekiyor. Pe...