Yazarın ağzından...
Eyfel kulesinin bulunduğu alana büyük bir kalabalık toplanmıştı. Herkes heyecanla Uğurböceği ve Karakedi'yi bekliyordu. Kahramanlarımız aradan geçen onca yıla rağmen bugüne kadar halka yardıma elinden geldiğince devam etmişti.
Ama insanlar birkaç aydır etrafta görünmeyen Uğurböceği için meraklanmaya başlamıştı. Karakedi onun iyi olduğunu söylemişti.
Bugün yapılan etkinlikte Uğurböceği'nin de yer alacağını ve herkese küçük bir sürprizi olduğunu da ilave etmişti.
Uğurböceği ve Karakedi'nin rahatça konuşabilmesi adına bir sahne kurulmuş ve insanlar merakla bu önemli günün yıldönümünün kutlanması için kahramanlarımızı bekliyordu.
...
Marinette ve Adrian arabayla etkinliğin bulunduğu yere ilerlerken Marinette şoför koltuğundaki Adrian' dönerek konuştu. Onların buraya geleceği bilinmediği için arabayı Adrian kullanıyordu.
"Aslında şimdi düşünüyorum da bütün bunlara hiç gerek yoktu. Doğrudan Uğurböceği olarak gelsem-"
Adrian Marinette'in sözünü keserek konuşmaya girdi:
"Artık çok geç, hem çatılarda uçmana izin vereceğimi düşünmedin herhalde. Kuralları biliyorsun."
Marinette bir çocuk edasıyla konuştu:
"Ama ne zamandır Uğurböceği olamıyorum. Bunu yapmayı özledim."
Adrian iç çekti ve gülümseyerek konuştu. Bu sırada dikkatlice yola odaklanmıştı."Biliyorum ama biliyorsun ben de senin güvenliğini önemsiyorum. Beni de anla. Ayrıca sana olan ikazlarıma rağmen dün gece o son tasarımını bitirmek için geç yattığını biliyorum."
Marinette suçlu bir şekilde bulunduğu koltuğa sinerken Adrian onun bu tatlı haline gülümsedi ve yine önüne döndü. Etkinliğin bulunduğu alana varmalarına çok az kalmıştı.
...
Karakedi'nin sahneye çıkmasıyla kalabalıktan büyük bir alkış sesi yükseldi.
"Herkese yeniden merhaba. Hepinizin bugünü heyecanla beklediğinizi biliyorum. Özellikle daha önce bahsettiğim haberi merak ettiğinizi tahmin ediyorum."
Kalabalıktan onaylayan sesler yükseldiğinde Karakedi gülümsedi.
"Ama öncelikle size Uğurböceği'ni takdim etmek istiyorum."
Uğurböceği sahnenin arkasındaki merdivenlerden çıkarken kalabalıkta yine bir yükseliş oldu.
Uğurböceği, Karakedi'nin yanında sahnedeki yerini almasının ardından Karakedi kolunu korumacı bir şekilde Uğurböceği'nin beline sardı ve alnına bir öpücük kondurdu. Uğurböceği buna karşılık sadece gülümsemekle yetindi.
Marinette bu adamı seviyordu.
Bu küçük andan sonra ikisi kalabalığa döndü, onlar yan yana sahnede dururken herkes merakla konuşmalarını bekliyordu.Kahraman çiftimiz evliliklerinden birkaç hafta sonra bunu Paris'e de duyurmaktan geri kalmamıştı. Bütün 'Ladynoir' hayranları mutlulukla bu haberi konuşmuştu ve haber uzun bir süre Paris'in gündeminden düşmemişti.
O sıralarda Paris'in gündeminde bir olay daha vardı: Ünlü tasarımcı Marinette Dupain-Cheng ile Adrian Agreste'in düğünü.
Kahramanlarımız bilinmeden iki defasında da Paris'te en çok konuşulanlardan olmuşlardı.
Uğurböceği'nin ilk hamileliği bilinmese de bu sefer işlerin yoğun olduğu bir döneme denk geldiğinden yokluğu çabuk fark edilmişti. Karakedi ise bu yokluğun nedenini Paris'e söylemeyi amaçlıyordu ama Uğurböceği'nin henüz bu durumdan haberi yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şey Yoluna Girecek
Fanfiction'Ya Marinette Alya'ya kimliğini söylemezse? Marinette yaşadıklarından sonra bazı şeylerin farkına varır. Kendine çekidüzen veren Marinette'in bir numaralı hedefi artık Hawkmoth'u bulmaktır.Tabi bundan önce bazı şeyleri yoluna koyması gerekiyor. Pe...