Taehyung ve Jungkook anlaştıkları üzere bu akşam yemeğe çıkıyordu. İkizlerde okuldan döner dönmez Victor hemen uyurken, Taehyung ise akşam için şimdiden hazırlanmaya başlamıştı.Mavi saçlı hazırlanırken ses çıkarmamaya dikkat ediyordu. Bugün ayru mutluydu, tabi ki bu Jungkook'tan kaynaklanıyordu. Sadece çok güzel olmak istiyordu. O yüzden bir saattir ne giyeceğine karar veremiyordu. Victor uyanık olsaydı daha iyi olur diye düşündü. Onun çok zevkli ve hoş bir tarzı vardı. Taehyung ise genelde sade bir tarzı vardı fakat şu an biraz abartılı olmakta sorun olmazdı.
"Taehyung iki saattir ne yapıyorsun dolap önünde?"
"Ah uyandırdım mı seni?"
Victor yatakta oturur pozisyona gelip ikizini izlemeye devam etti. "Zaten uyanıktım, ne yaptığına bakıyordum"
"Şey... Jungkook ile dışarı çıkacağız, akşam yemeğini dışarda yemeyi düşünüyoruz" Taehyung bunu söylerken biraz tedirgin oldu. Sonuçta Victor'un da Jungkook'tan hoşlandığını biliyordu. "Gelmek ister misin sende, beraber güzel vakit geçiririz"
Victor biraz üzüldü. Hem gitmek hemde gitmemek istiyordu. Yanlarında fazlalık olacağını hissetti. "Saçmalama, Jungkook salağında zaten nefret ediyorum birde gelip onu mu çekeceğim"
Victor yataktan çıkıp banyoya gitmek için adımladı. "Size iyi eğlenceler"
Taehyung dudaklarını büzüp etrafa boş boş baktı. Neden böyle yaptığını anlamıyordu. İkizini fazla düşünmeyip tekrar kıyafet dolu dolaba dönüp kaşlarını çattı ve sevimli bir şekilde dudaklarını büzdü "Ne giyeceğim şimdi"
O sırada Victor işlerini bitirip banyodan tekrar odaya döndü. Taehyung ne yaptığını anlamıştı o yüzden ona yardımcı olmak için dolap önüne geldi. Seçti kıyafetleri ikizine verdi "Bunları giy, çok güzel olacaksın"
"ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANIM İKİZİM" Taehyung, Victora kocaman sarılıp yanağına uzun bir öpücük kondurdu.
"Tamam be yalama, beni de yolunuzdan Yoongi hyung'a atarsınız heralde"
"Atarız atarız, yeter ki bizimle gel"
Taehyung o an sinsi bir plan düşündü. Victor'u kandırarak yemeğe yanınlarında sürüklemeyi düşündü tabi eğer Victor sorun çıkarmayıp uslu durarsa.
+
+Jungkook kendisine pıtı pıtı adımlarla gelene mavi kafasını gördüğünde dişlerini gösterecek kadar güldü. O çok tatlı aynı zamanda da çok çekiciydi. Taehyung adımlarını hızlandırıp koşarak sevgilisine sarıldı.
"Çok özledim" dedi Jungkook kulağına kısıkça. Hemen ardından yanağına küçük bir Öpücük kondurdu.
"Bende çok özledim bebeğim" Jungkook öpücükten memnun olmadığı için iki elini Taehyung'un yanağına yerleştirip kendine çekerek dudaklarını birleştirdi. Kısa bir öpücükten sonra ayrıldığında "Yanaktan öpücüğü kabul etmiyorum. Genelde dudaktan tercih ediyorum sevgilim" dedi.
"Bunu aklımda tutarım"
Jungkook alıcı gözle sevgilisine bakıp gülümsedi. "Çok güzelsin, yine her zaman ki gibi"
"V'nin eseri, o seçti benim için bu kıyafetleri, gerçekten olmuş mu?" Victor'un seçtikleri bol kumaş mavi renginde pantolon ve beyaz uzun kollu crop'tu. Beli dışarda kaldığı için ince gümüş rengindeki zinciri de beline takmıştı. İnci küpeleri ve mavi saçları ile uyumu o kadar güzeldi ki Jungkook tekrar aşık olmuştu ona.
"Hemde çok güzel olmuş" dedi Jungkook. Ardından arabanın ön kapısı açıp Taehyung'un binmesini beklerdi.
"Bekleyelim, V'de gelecek"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Boys | taekookv
FanfictionArsız kırmızı kafa ve onun tam aksi utangaç mavi kafa, kesinlikle Jungkook'un en sevdiği.