1'

6.9K 235 9
                                    

Uyarı:
Yetişkin içerik❗️Açık sahneler❗️


"Ahhh harikasın devam et"

İçinde sert vuruşlar yaptığım kırmızı saçlı çocuk altımda kışkırtıcı inlemeleriyle beni daha da baştan çıkarırken ikimizde de bunun farkındaydık. Kırmızı saçları çocuk bile isteye kudurtmaya devam ediyordu beni. O çok arsızdı doymak bilmiyor ve yorulmuyordu. Altımda, sırıtan çocuk baygın ve kayan gözlerle bana bakıp daha fazlasını isterken, nasıl sakin olabilirdim ki!

"Doyumsuz sürtük" deyip parmaklarımı boynuna sararak boğazını sıktım. Gözlerinin kaydığına an be an şahit olurken gülmeye başladı. Delirtiyordu beni!

"Ah e-evet evet böyle işte mmmh sen harikasın adamım" sesi oldukça derin çıkmıştı boğzını sıktığım için. Altımda inleyerek konuştuğunda, kırmızı saçlarından tutup sertçe arkasını çevirdim, dizleri ve ayakları üzerinde durmadı beni daha çok etkiledi, her zaman doggy pozisyonu tercih ederim. Kızarmış kalçası gözlerim önündeyken dayanamayıp tokat attıktan sonra, iki elimle ayırıp dudaklarımı bastırdım deliğine.

Dudaklarımı oraya kapatıp emdiğimde kulağıma gelen inlemeleri çok kışkırtırcıydı.
Dilimi etrafında gezdirdiğimde, kendini bana itti. Hemen sonra dilimi sıcak duvarları arasına yollarken "Daha fazlasını ver" dedi.

Dilimi çıkarıp tekrar deliğini emdikten sonra kalktım, penisini yerleştirdim dar girişine. "Hadi aşkım becer beni yoksa yoruldun mu?" dediğinde yüzüme sinsi bir gülümseme yerleştirdim.

"Kes kesini kırmız kafalı sürtük, sana hiç acımayacağım"

Hemen sonra kendimi sonuna kadar içine ittiğimde yüksek sesli bir inleme bıraktı odaya. "Demek yorulmuşum hmm" diye konuşmaya devam ettim. Ben hızlandıkça altımdaki çocuğun inlemeleri artıyor ve bu daha çok tahrik olmama sebep oluyordu.

"Sert.. daha sert" diye inledi. "Sikinin işlevi bu kadar mı?" Dediğinde güldüm. Zevkten kudurduğunu biliyordum, sadece daha fazlasını istiyordu.

Elimle kalçasının iki yana açıp, hızla ittim kendimi. Alnımdan düşen terlerin kalçasına aktığını gördüm. İnlemekten sesi kesilmiş ve sadece bir şeyler mırıldıyordu.

Yatağın üzerindeki kemeri alıp kalçasına vurduğumda, hem acıyla hemde zevkle inledi.

"Aghh b-böyle devam et tavşan çocuk"

Her içine gitmemle birlikte kalçasına attığım sert kemer, izlerini belli ediyordu. Bir an canın yandığını düşündüm ve kemeri attım. Kalçasının kıpkırmızı saçları gibi olmadı çok hoşuna gitti. Tanıdığım en arsız adamı.

Vuruşlarıma devam eden ederken, alttan elini kasığına koyup okşadım. Kendini sertçe iterken, kasığı ve karnına yakın yerde pensini hissetmemle bir küfür savurdum.

"Sikeyim, bak burdayım işte. Tam içindeyim"

Kendimi sonuna kadar ittiğimde çıkmadım, öyle kaldım. Kırmızı saçlı çocuk elini karnına koyduğunda güldü. "Siktir, hissediyorum tam burda sikin" derken sesli güldü.

"Elini orda tutmaya devam et bebeğim"

Elimi karnından çektiğimde kendisi çekmedi. O sırada iki elimi ince beline koydum ve tekrar sertçe becerdim hafif bedeni.

"Oh evet, nasıl haraket ediyor sikin görmen lazım" elini karnında tuttuğu için hissediyordu. Bu ikimizden çok hoşuna gitti. "Daha hızlı aşkım, geleceğim"

Sağ elimi penisine atıp hızla çekmemle hemen elime geldi. Sadece bir dokunuşunla geldi. Kısa bir süre sonra bende kendimi içine bıraktım.

Sonra beni şaşırtan ve daha çok kalbimin teklemesine neden olan bir şey yaptı. Hiç bir şey demeden sessizce bana arkasını dönerek yatağa uzandı, bacaklarını kendine çekip gözlerini kapattı.

"İyi misin?" diye sorduğumda kafasını sallayıp yorganı üzerine çekerek uyudu. Ben ise kendimi yanına atıp uyudum. Yanımda adını dahil bilmediğim bir çocuk ve bir bar odası.





Sabah

"Günaydın" üzerimi giyerken yatakta uyuyan kırmızı saçlı çocuk gözlerini açtığında oldukça yorgun gözüküyordu.

"Günaydın" dedi. Hemen yataktan kalkıp aceleyle üzerini giyinmeye başladı.

"Gidiyor musun?" dediğimde beni umursamayıp giyinmeye devam etti. Acelesi var gibiydi. Yüzünde tedirgin ifade kendini belli ediyordu.

"Hey!"

"Korkma para istemeyeceğim" dediğinde şaşkınla baktım ona. Kesinlikle böyle bir düşüncem yoktu zaten. Sadece iyi hissetmesi için belki bir şeyler yeriz diye düşündüm.

"Dün gece harikaydı ve şu anda gitmem lazım, seninle zevkli saatler yaşadığım için mutluyum tavşan çocuk" diyerek kapıya doğru gitti.

"Adını söyleseydin bari kart, numara falan...Siktir"

Beni duymamıştı bile. Ardına bakmadan kaçıp giden bu çocuk beni meraklandırdı, o çok güzeldi ayrıca. Dün gece ki hali hırçın ve tam bir kaplan gibiydi ve sabah hi hali ise tam bir kediydi!

Fazla takmadım, o yüzden üzerimi giyip odandan çıktım. Aklımda kalan tek şey, kırmızı saçlı çocuğun sert görünmeye çalışan yirmi bir yaşında kırılgan bir çocuk olması sadece.

<><><>

Önceki hesabım kapandığı için bölümleri tek tek yüklemeye başlayacağım artık

Oy vermeyi unutmayın💜

Oy vermeyi unutmayın💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
My Boys | taekookvHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin