Jungkook yeni evde sabah uyandığı için epey mutlu ve rahattı. Artık kendisine ait bir evi vardı, sürekli motellere ve pansiyonlara para vermek zorunda değildi. Yataktan çıkıp yüzünü yıkadıktan sonra salonla bir olan küçük mutfağına geldi. Kendine kahve hazırlarken diğer taraftan da büyük camdan dışarıya bakıyordu. İlk sabahı ve ilk iş günüydü. Kahve hazır olduğu dudaklarına götürüp içmem isterken, büyük evden hızla koşarak çıkan Victor'u gördü. Jungkook'tan kaçmak için acele ediyordu. Jungkook elindeki kahvenin tadına bakmadan koşarak çıktı evden."Hey dur orda" Jungkook bağırdığında, Victor olduğu yerde durup sağına baktı. Jungkook'un kendisini fark ettiği için sinirlendi ve ardına bakmadan koşamaya başladı.
"Hey sana diyorum dur orda hemen" Jungkook adımlarını hızlandırıp peşinden koştu. Çok geçmeden hemen yakalanan Victor, Jungkook'u itti.
"Niye peşimden geliyorsun gitsene işine"
"Benim işim sizsiniz. Sen ve Taehyung. Umuttun galiba sizin korumanızım. Bensiz bir yere gidemezsin"
"İstediğim gibi giderim" Victor, Jungkook'un tek bir lafını bile umursamadı ve tekrar koşmaya başladığında bu sefer Jungkook sinirlendi.
"Seni..." Jungkook sinirle nefes verip ardından koştu. "Seni bir yakalarsam"
Victor arkasına baktığında kahkahayla gülümsedi ve dil çıkardı korumasına. Arabaların olduğu garaja giren Victor, aniden arka yakasından yakalandı.
"Nereye gidiyorsun kırmızı kafa. Benden asla kaçamazsın"
Victor tekrar kurtulmak istediğinde yapamayacağını anlayıp başka yolla kurtulmak istedi Jungkook'tan. Yüzüne yerleştirdiği etkileyici gülümsemesiyle Jungkook'a doğru döndü.
"Tamam pes ediyorum, senden asla kaçamam ki Jungkook-ah"
Victor, Jungkook'un göğüslerinden itip duvara yapıştırdığında kaslı baldırlar arasına girdi. İnce parmaklarıyla Jungkook'un kolunu okşadı "Eğer şimdi tek başıma gitmeme izin verirsen gece yanına gelirim, zevkli saatler geçiririz"
"Diyorsun?"
Victor, Jungkook'u etkisi altına aldığını sanıp daha çok yaklaşmıştı kaslı bedene. Sol bacağıyla Jungkook'un iki bacak arasını okşayıp penisine ulaştı. "Bunun için şimdi benim gitmeme izin vereceksin aşkım"
Jungkook gülmemek için kendini zor tuttu. Victorun bu kadar arsız olmasını beklemiyordu. Etkilendiği doğruydu, fakat şu an ona karşı gelmek zorundaydı. Karnında gezen ince bileği yakalayıp güldü. "Üzgünüm ama hayır Victor. Şimdi babanın bana verdiği arabanın arka koltuğuna bin ve beni bekle. Eğer kaçmaya çalışırsan olacaklardan ben sorumlu değilim"
Victor'u elinden tutarak siyah arabanın arka koltuğa oturmasına yardımcı oldu. "Gittiğin gibi kaçarım seni salak" dedi sinirle küçük olan.
Jungkook kahkaha attı "Sence seni böyle bırakır mıyım küçük cadı" kapıyı kapattı, anahtarlığın düğümesine basıp arabayı kilitledi. Victor iyice sinirlenmiş olacak ki cama vurmaya başladı. "Seni geberteceğim Jungkook duydun mu beni, işten kovduracağım seni"
"Bende seni seviyorum kırmızı kafam" Jungkook anahtarını cebine sıkıştırıp garajı terk etti. Arabada kilitli kalan Victor ise sinir krizleri geçirmeye devam etti.
Jungkook evine döndüğünde, aceleyle üzerini değiştirip siyah takımını giydi. Soğuyan kahvesinden bir yudum alıp evden çıkarken o sırada Taehyung geldi.
"Günaydın hyung"
"Günaydın Taehyung-sshi. Nasılsın bakalım bu sabah"
"İyiyim hyung, sen nasılsın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Boys | taekookv
FanfictionArsız kırmızı kafa ve onun tam aksi utangaç mavi kafa, kesinlikle Jungkook'un en sevdiği.