"Taehyung?"Jungkook salonla bir olan mutfağa baktığında ortalıkta görmedi Taehyung'u. Odasına doğru ilerlerken hemen arkasından boynuna atlayan mavi saçlı çocuk kocaman sarıldı sevgilisine. "Burdayım"
"Demek burdasın hmm, Şimdi görürsün sen!"
Jungkook sevgilisini kucakladığı gibi odasına götürüp yatağa attı. "Seni gıdıklayım da gör gününü"
"Hayırrr~"
"Evet"
Jungkook mavi saçlı adamın üzerine eğildiğinde karnını gıdıklamaya başlamasıyla Taehyung çığlık çığlığa gülmeye başladı. Acayip huylanıyordu eğer Jungkook böyle devam etseydi altına bile kaçırabilirdi.
"J-jungkook... dur.. ayy"
Jungkook gıdıklamaya devam edip daha çok güldürdü bebeğini. Gülerken o kadar güzeldi ki Taehyung, dudakları kare şeklini alıyordu.
"L-lütfen aşkım.. ayy ama çoook gıdıklanıyorum. Altıma yapacağım imdattt"
Jungkook en sonda eğilip Taehyung'un açıkta kalan tatlı göbüşü ısırdı. "Seni yemek istiyorum, o kadar tatlısın ki ahh"
"Ya acıdı ama ısırma" Taehyung, Jungkook ellerinden kurtulup yatağın diğer köşesine kaçamayı denedi fakat Jungkook tarafından yakalandığı an tekrar çığlık attı. "Ay yiyecek bu beni imdat"
"Sana hiç kıyar mıyım mavi kafam"
Jungkook sevgilisini kucağına çekip yatağa uzandıktan sonra Taehyung'u da göğüsüne çekti. Taehyung bunu beklermiş gibi ona sığınıp sarıldı. Yüzündeki gülümsemesi mutluluğunu anlatıyordu. Şu an olduğu yerde o kadar huzurluyduk ki, Taehyung sonsuza dek yattığı sımsıcak göğüste kalabilirdi. Yanında da Victor'u hayal etti, şu an burda olsaydı çok daha güzel olur diye düşünmüştü.
"Jungkookie?"
"Hmm"
"Ben şey yapmak istiyorum seninle"
Jungkook ne demek istediğini anlamıştı, gülümseyip anlamamış gibi davrandı. "Ne yapmak istiyorsun?"
"Şey işte"
"Anlamıyorum seni mavi kafam, biraz salağım sanırım"
Taehyung sinirlendi. Jungkook'un bilerek yaştığını anlamıştı. O yüzden başını koyduğu göğüsten kalkıp sevgilisinin yüzüne baktıktan sonra dudaklarını birleştirdi. Kısa bir öpücükten sonra geri çekildiğinde dudaklarını yaladı "Bunu işte"
Tüm cesaretini toplayıp Jungkook'un kucağına çıktığında, Jungkook gülümseyip ellerini mavi kafalı sevgilisinin beline koydu. "Sanırım hala anlamıyorum ne demek istediğini, biraz daha açık konuş bebeğim"
Taehyung oturduğu karın üzerineden aşağı kayıp Jungkook'un sertliği üzerine geldiğinde yavaşça sürtündü "Bunu istiyorum" sürtünmeye devam ederken iksi de dudaklarını ısırdı. Taehyung şu an Jungkook'un gözüne oldukça masum geliyordu. Kesinlikle Victor'a benzemiyordu.
"İkizinin tam tersisin, o fazlasıyla arsız biriyken sense çok masum ve safsın. İkinizde o kadar hoşuma gidiyorsunuz ki... ah sanırım cidden çok fena aşık oldum size"
Jungkook yerlerini değiştirip kucağındaki bedeni altında aldığında hemen dudaklarına yaptıştı. Uzun zamandır hayalini kurduğunu dudakları büyük iştahla emiyordu. Taehyung ise ona karşılık verirken ellerini arsızca kaslı bedende gezdirip kendini ona sürtmekle meşguldu. İlk defa bu kadar yükseliyordu. İlk defa birisiyle sevişecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Boys | taekookv
FanfictionArsız kırmızı kafa ve onun tam aksi utangaç mavi kafa, kesinlikle Jungkook'un en sevdiği.