9'

2.2K 139 5
                                    



"Yeni evini görmeye hazır mısın hyungie"

Taehyung, Jungkook'la beraber bahçedeki küçük eve geldiğinde büyük olana heyecanla sordu. Jungkook gülümseyip başını sallarken kocaman gözlerle baktı mavi saçlı çocuğa. Artık bir evi vardı Jungkook'un. Çok mutluydu. İyi ki karşılaşmışım ikizlerle diye düşündü.

"Oldukça hazırım" dedi Jungkook gülümserken. Taehyung elindeki evin anahtarını Jungkook'a uzattı.

"O zaman evinin kapısını sen aç"

Jungkook ilk önce kabul etmedi fakat Taehyung ısrarı ile kabul edip anahtarı aldı. Jungkook kapıyı açtığında gördüğü ev hayatındaki en güzel tek kişilik ev olabilirdi. İkili eve girdikten sonra Jungkook alıcı gözle evi inceledi. Bu eve sahip olduğuna inanamıyordu.

"Burası çok çok güzel"

"Bende seviyorum burayı hyungie, sade ve rahat bir yer. Bizim gösterişili villamızdan daha iyi"

Jungkook kocaman gözlerle mavi saçlı çocuğa baktı. "Şaka yapıyor olmalısın. Eviniz kat kat daha güzel"

"Ama ben sade seviyorum işte"

Jungkook başını sallamakla yetindi. Hemen sonra tekrar evde gezdirmeye başladığında yavaşça yürüyüp yataka odasına bakarken Taehyung ise onu mutfakla bir olan salonda bekledi. Taehyung hem gergin hemde heyecanlı hissediyordu. Jungkook'u görünce kalbi düzensiz atıyor ve sürekli dudaklarını ısırıyordu.

Evi gezmeyi bitiren Jungkook Taehyung yanına döndü. Dışarda duran bavulunu alıp kapıyı kapattı.

"Sadece bir bavulun mu var hyung?"

"Evet, fazla kıyafetim yok sadece gerektiği kadar alıyorum"

Taehyung'a göre haklıydı. Victor öyle değildi. Bir sürü kıyafetleri vardı ve ne alırsa alsın ikişer tane alıp ikizine veriyordu.

"Sanırım haklısın Jungkookie hyung, ama Victor öyle değil hep yeni şeyler alıyor, aldığından da iki tane alıyor. Dolabımızdan kıyafet taşıyor. Ben çoğunu giymiyorum bile. Tarzımız çok farklı"

Jungkook ikisinin tarzlarının farklı olduğunu anlamıştı. Taehyung sade ve ferah renkleri tercih ederken, Victor daha çok göz alıcı ve parlak kıyafetleri tercih ediyordu.

"İkinizin tarzı farklı, size çok yakışıyor zıt olmak. Mesela sen buz gibisin kalbimi titretiyorsun, Victor ise ateş gibi kalbimi eritiyor"

Taehyung utandı ve bakışlarını kaçırdı. Bakışları yerde durunca Jungkook bir adım Taehyung'a yaklaştı ve aralarında mesafeyi azalttı. Hemen sonra parmaklarıyla Taehyung'un çenesinden tutup başını kaldırdı.

"Utanınca çok tatlı oluyorsun mavi yıldız çiçeğim"

Taehyung duyduğu şey ile bakışlarını birleştirdi. "Mavi yıldız çiçeği mi?"

"Evet, hiç görmedin mi?"

Taehyung hayır anlamında başını salladı. Jungkook gülümseyip cebinden telefonu çıkardı ve mavi yıldız çiçeği açtı.

"Bak, ne kadar güzel değil mi? Aynı senin gibii

Taehyung çiçeğe baktığında gülümsedi. Gerçekten güzel bir çiçekti. Yıldız şekildeydi ve maviydi.

"T-teşekkür ederim" Taehyung utandığı için kekeledi. Şimdi daha çok utanmıştı. "Ben sanırım gitsem iyi olacak, sende yerleş sonra görüşürüz hyungie"

Taehyung gitmek üzereyken Jungkook bileğinde tuttup durudu onu. "Taehyung"

Taehyung kocaman ve heyecan dolu gözlerle Jungkook'a baktı. "E-evet hyung"

My Boys | taekookvHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin