13'

1.7K 118 38
                                    



6 AY SONRA BÖLÜM GELDİ :D umarım neler olup bittiğini hatırlıyorsunuzdur. Hatırlamıyorsanız önceki bölüme göz atmayı unutmayın <3



"Nerdeydin tüm gece"

Taehyung sabaha karşı odaya geldiğinde Victor hala uyumuyordu. Neden uyumadığını sırgularken bir anda Taehyung içeri girince gözleri ona kaydı. Taehyung şaşırmıştı, neden ikizinin hala uyulmadığın anlamadı.

"Sen neden hala uyanıksın, saat neredeyse beşe geliyor"

"Uyku tutmadı. Jungkook'un yanından geliyorsun değil mi?" Victor'un gözleri ikizinin şişmiş dudaklarında ve izlerle dolu boynuna kaydı "Bunlar o mu yaptı?"

Taehyung istemsizce elini boynuna atıp izleri okşadı. "Evet. Bu senin için bir sorun mu?"

Victor gülümseyip oturduğu yatakta tekrar uzandı. "Neden sorun olsun ki? Jungkook benim için hiç bir şey ifade etmiyor"

'Yalancı' dedi kendi kendine Taehyung. İkizinin gözlerinden anlıyordu Jungkook'a karşı boş olmadığı hatta sevdiğini. Bu durum üzüyordu Taehyung'u. Kardeşine ihanet etmiş gibi hissediyordu.

"Victor eğer Jungkook'u seviyorsan bu benim için sorun değil, onu sevebilirsin onunla olabilirsin. Jungkook'un ikimize de yetecek sevgisi var"

Victor kahkaha atıp yüzünü diğer tarafa döndü. "Onu sevmiyorum saçma sapan konuşma. Yatıyorum ben hadi sende uyu güneş çıkacak birazdan"

Taehyung öyle olmadığını elbette biliyordu. İkizini iyi tanıyordu o da Jungkook'a karşı boş değildi. "Peki dediğin gibi olsun ikizim, iyi geceler"



+
+

"Sabah sabah nereye sürüklüyorsun beni acaba?"

Taehyung, ikizi Victor'u kolundan sürükleyerek her zaman geldiği kafeye soktu. Dün gece Jungkook ile anlaştıkları üzere üçü beraber oturup, Victor ve Jungkook arasındaki anlaşmamazlığı çözeceklerdi.

"Ya bir kerede söylenme ikizim, ikimiz kahvaltı yapacağız işte. Uzun zamandır böyle bir şey yapmıyoruz"

Victor kolunu ikizinden kurtarıp cam kenarındaki masaya geçti. Arkasından gelen Taehyung karşısına oturup sebepsiz gülerek ikizi izledi. Diğer taraftandan da Jungkook'u beklemeye başladı. Victor'dan habersiz bunu yaptığı için gergindi. İkizini tanıyordu çünkü kendisi gibi değildi. Eğer hoşlanmazsa ortalığı birbirine kattıktan sonra burdan ayrılır ve evde de Taehyung'un üzerine giderdi.

Garson menüleri getirdikten sonra yiyecekleri şeyleri seçtiler. Taehyung sürekli kapının olduğunu tarafan baktığı için Victor'un dikkatini çekmişti.

"Birini mi bekliyorsun?"

"Hayır, sadece öyle bakıyorum etrafa"

Ardından yemeklerini söylediler. O sırada Jungkook içeri girip etrafta göz gezdirdi ve hemen ikizlerini bulmuştu. Kırmızı ve mavi saçlarından dolayı zaten oldukça dikkat çekiyorlardı. Bulması kolay oldu. Yüzündeki gülümsemesiyle yanlarına gitti.

"Günaydın"

"Senin ne işin var burda" Victor hiddetle kalkıp sorduğunda, ikizi onu sakinleştirip oturmasını söyledi. V ikizine sinirle bakıp dişlerini sıktı "Siz ikiniz işbirliği yaptınız değil mi?" Jungkook ve Taehyung'tan cevap gelmeyince Victor öyle olduğunu anladı. "Bende salak gibi ikizimle baş başa kahvaltı yapacağız sandım"

"Victor" Taehyung çaresizce ikizine baktı. O çok siniriydi, her an ağzından kötü bir laf çıkacakmış gibi duruyordu. Victor masada duran telefonunu alıp gitmek istediğinde bu sefer Jungkook tarafından durduruldu.

My Boys | taekookvHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin