İkinci bölümle karşınızdayım umarım seversiniz.
Yorum ve oy vermeyi unutmayınn şimdiden teşekkürler:") 💙O zaman keyifli okumalar dilerim.
🍀Öğrendiğim kadarıyla sevdikleri için geliyordu herkes. Helikopterterdeydik ve ben çok gergindim, neyle karşılaşacağız bilmiyorduk. Diğerlerini incelemeye başladım.Tek Yüzbaşı ben değildim bir Yüzbaşı daha vardı deniz Turaç, uzun boylu sarı saçları ve isminin aksine gökyüzünü anımsatan mavi gözleri vardı. Karşımda yıldız oturuyordu. Yıldız Parlar, Sarı uzun saçları vardı saçları çok bakımlı görünüyordu yüzünde fazlaca makyaj vardı belki ona göre normaldir ama bence çok fazlaydı! Onun yanında ise Efsun Yılmaz kısa kızıl saçları ve kahverengi gözleriyle çok tatlı duruyordu onda da abartısız bir makyaj vardı ve gerçekten bakımlıydı. Onun karşısında Poyraz oturuyordu kahve saçları dağılmış ela gözleri şişmiş bir haldeydi. En köşede ise doktor vardı, neydi bunun adı ya? Heh hatırladım Kürşat Başaran, kahverenginin en koyu tonunda neredeyse siyah saçları vardı ve benim gibi yeşil gözleri vardı.
"Komutanım iniş yapmak üzereyiz"
Deniz'den cevap gelmeyince ben cevaplamaya karar verdim.
"Tamamdır astsubayım."
Yaklaşık 5 dakika sonra iniş yapmıştık herkes inince bir konuşma yapma gereği hissetmiştim.
"Bana bakın eğer gitmek isteyen varsa tam şu an geri binsin helikoptere! Çünkü birdaha isteseniz de geri dönemeyeceksiniz."
Kimse helikoptere binmemişti ve helikopter çoktan gitmişti bunu görmemle sırıttım.
"Güzel bu işte birlikteyiz o zaman."
Yavaş ama bi o kadar da hızlı bir şekilde fabrikanın giriş kapısına geldik. Fabrika kilitliydi tabi ya mühürlenmiş olmalıydı. Deniz demir kapıya omuz atmaya başladı,
"Lan ne bakıyorsunuz doktor! Teğmen! Gelsenize oğlum şuraya"
Kürşat ve poyraz birbirlerine bakıp denize yardım etmeye başladılar. Kızlar ise film izler gibi izliyordu gerçekten böyle önemli bir görev için gele gele bunlar mı geldi!?
"Şu an hayretler içindeyim. 2 senedir kilitli olan Kapı omuz atarak mı açılır ya!"
Deniz ters ters bana baktı.
"Daha iyi bir fikrin varsa buyur"
Ona göz devirip Kapının kilidine doğru eğildim. Çantamdan büyük bir çivi ve çekiç çıkardım kısa süre içinde Kapı kilidi kırılmıştı ve Kapı gürültüyle açıldı, sırıtarak deniz'e döndüm ve elimle kapıyı gösterdim.İçeri girdiğinizden beri kusmamak için direniyorduk etraf ceset kokusu doluydu.
"Gerçekten bayılacağım , aha tam da şuraya"
Girdiğinizden beri aynı şeyi söylüyordu poyraz. Kürşat en sonunda dayanamamış olacakki sinirle poyraza döndü.
"Ya kardeşim geldiğimizden beri bayılacağım da bayılacağım yeter ya bayıl da sende kurtul biz de!"
Deniz hafif sırıtarak Kürşata bakıyordu, Efsun ve yıldız'ın ise dikkati başka yerdeydi
"Doktor dedik bağrımıza bastık koynumuzda yılan beslemişiz."
Kürşat kolunu poyraz'ın omzuna attı
"Anlıyorum kardeşim, anlıyorum."
Poyraz sinirle bir Kürşata bir bana baktı
"Alyeska bir şey de şu doktor bozuntusuna! Demedik şey bırakmadı."
Gülerek poyraza baktım yanına gidip elimi omzuna vurdum.
"Poyraz üzgünüm ama doktor arkadaş çok haklı."
Poyraz şok olmuş bir şekilde bana döndü.
"Hainsin kızım sen ya. Beni beni poyraz'ını nasıl savunmazsın!?"
Bu tepkiye hepimiz katıla katıla gülmüştük.
"Tamam yeter bu kadar hadi devam edelim."
Denizin komutuyla ilerlemeye devam ettik giriş katında hiç bir şey bulamamıştık. Tam üst kata çıkacakken merdivenin altında uzun 2 koridor olduğunu görmüştük 3'er guruba ayrılıp koridorlarda girmiştik. Deniz, Efsun ve yıldız sağ koridora ben, poyraz ve Kürşat ise sol koridora girmişti. Ben koridorun en sonundaki odaya bakacaktım ki odanın kilitli olduğunu gördüm hay ben böyle şansın..
Kapı oldukça eskiydi omuz atsam direkt açılırdı diye düşünerek omuz attım kapıya fakat fazla yüklenmiş olmalıyım ki kapıyla beraber bende yere bildiğiniz yapışmıştım oflayarak yerdeki bir cisimden yardım alarak ayağa kalktım bir dakika neye dokunmuştum ben az önce!? Hızlıca yere baktığımda kesinlikle kopmuş bir kol görmeyi beklemiyordum. Gözlerimi etrafta gezdirirken gördüğüm şeyle kalakalmıştım kafası öğütme makinasina sıkışmış bir beden..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Kıyısına Vuran Dalga (Düzenlenecektir)
Mystery / Thriller(Kurguda mantık hataları bulunmaktadır, final olduktan sonra düzenlenecektir.) "Bir üflemeye bakıyordu tüm acil durum ışıklarının sönmesi.." "Buraya sevdiklerimizi kurtarmaya gelmiştik ama şimdi kendimizi kurtarmaya çalışıyorduk " "Kazanmayı umduğum...