Herkese merhaba, nasılsınız umarım iyisinizdir. Bir kaç gündür bölüm gelmiyor çünkü bir türlü vaktim olmadı.
Karnelerini nasıl? İyiyse tebrik ederim, kötüyse de üzülmeyin önemli olan sizlersiniz ve ben inanıyorum ki düzeltirsiniz 🤍
Kitabımızın resmi instagram hesabı: @dkvd_wattpad destek olan herkese teşekkürler.Keyifli okumalar dilerim.
Oy ve yorum yapmayı unutmayın 🍀💙Hepimiz oturmuş öylece konuşuyorduk biraz olsun burada olanları unutmak için belki de..
"Hobileriniz neler?"
Kürşatın sorusuyla şöyle bir düşündüm, benim hobim yoktu galiba.
"Ben dans kursuna gidiyorum çok severim dans etmeyi."
Efsun gerçekten hayat dolu bir kızdı bunu bir kez daha anladım.
"Kesinlikle bakım yapmak, uzun zamandır yapmıyorum da, çok özledim."
Umarım buradan sağ çıkarız ve yine bakım olur tek derdin yıldız.
"Benim okuldan alışkanlık insanlara serum takmayı seviyorum en büyük hobim olabilir."
Bende silahımı temizlemeyi seviyorum aslında hobi sayılabilir.
"Ben çiçek tarlalarına gidip vakit geçirmeyi onlara bakmayı seviyorum."
Her seferinde derya ya bir buket çiçek getirirdi muhakkak.
Poyraza doğru eğildim.
"Poyraz benim hobim yok galiba."
Poyraz sakınca bana baktı.
"Ne demek yok! İnsanları bakışlarınla öldürmeyi hobi olarak yapmıyor musun sen?"
"Ne zaman yaptım öyle bir şeyi saçmalama poyraz!"
"Örnek vermemi ister misin? Vereyim o halde. Derya ile sevgili olduğumuzda bir sene boyunca katil otostopçular gibi öldürüp bir köşeye atacak gibi baktın!"
"Poyraz abartma kardeşim."
"Abartmayayım mı? Komutanın düğününde deryayla yan yana durmayalım diye gözlerini bizden bir saniye bile ayırmadın yetmedi düğünden sonra sorguya çektin beni."
Sinirle kafanı yana çevirdiğimde herkesin bizi izlediğini gördüm rezil olmuştuk!
"Poyraz haklı şu an bile öyle bakıyorsun."
Nasıl bakmamı bekliyorlardı acaba?
"Yüzbaşım adamsın ya gel öpeyim."
Elimi poyrazın omzuna koydum ve sıktım.
"Biri beni alsın yoksa bu birazdan hobi olarak beni öldürecek!"
Hayretler içerisinde poyraz'a bakıyordum bu çocuğun kafasına saksı mı düştü? Daha fazla uğraşmak istemiyorum en iyisi susmak.
"Söylemeden edemeyeceğim baya garip hobilerin varmış poyraz da olmasa nereden bilebilirdik tam bir psikopat olduğunu."
Sesindeki alay aşırı gıcık etmişti beni, birde sırıtıyor ey güzel Allah'ım beni mi sınıyorsun.
"Senin çok güzel hobilerin var galiba böyle dediğine göre."
Kocaman bir kahkaha attı oysaki onu gıcık etmek istemiştim.
"En büyük hobim yemek yapmak yüzbaşı, insanları bakışlarınla doğramak yerine meyve sebze doğramalısın."
Bir süre daha atıştıktan sonra yenilgiyi kabul etmiş bulundum neden mi? çünkü poyraz ve kürşat da denize katılıp el birliğiyle bezdirdiler beni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Kıyısına Vuran Dalga (Düzenlenecektir)
Tajemnica / Thriller(Kurguda mantık hataları bulunmaktadır, final olduktan sonra düzenlenecektir.) "Bir üflemeye bakıyordu tüm acil durum ışıklarının sönmesi.." "Buraya sevdiklerimizi kurtarmaya gelmiştik ama şimdi kendimizi kurtarmaya çalışıyorduk " "Kazanmayı umduğum...