Korku / X.

13 3 0
                                    

Merhaba herkese, son bir kaç bölümde kimin ne için ya da kimin için geldiğini öğreneceğiz.
Umarım seversiniz oy ve Yorum yapmayı unutmayın.

Keyifli okumalar dilerim,
Ve hayalet okuyucular size de.
🍀

Yola devam ediyorduk fakat Yıldızın durumu pek iç açıcı değildi.
"Yıldız bak pek iyi durmuyorsun, bu halde dayanamazsın bak ben seni anlıyorum, sana söz veriyorum intikamını beraber alacağız."
Yıldız yüzünde ufak bir tebessüm ile sarıldı bana el mecbur bende karşılık verdim. Omzundan ayrılırken konuşmaya başladı.
"Tekin.. nişanlımdı benim, lisede dershanede tanışmıştık biz o günden beri hiç ayrılmadık hep beraberdik. Sonra bir belge, başvuru belgesi geldi ona çok sevindi, pılını pırtını topladı geldi buraya. Günde defalarca kez konuşurduk bazen ben bazen o ziyarete gelirdi ama bir gün ona ulaşamadım iş arkadaşlarına da."
Efsun Yıldızı teseli etmeye çalıştı, o an fark ettim yıldız sandığım kadar zayıf değildi ya da içini kaplayan intikam hırsı onu diri tutuyordu emin değilim.
Ya bir gün bende kardeşimi kanlar içinde yerde ölü bir ceset olarak bulursam ne yapacaktım? O hala benim en değerlim buraya gelirken onun nasıl bir durumda olursa olsun yaşıyor olduğuna emindim ama burada olanları gördükten sonra o inancım yıkıldı, belki yaralı, belki aç susuz ama nefes alıyor hepsine hazırdım ama ölüm.. kardeşimin ölümüne nasıl dayanacaktım?
"Buarada bir ceset var galiba."
Kürşatın dediği yere baktık hepimiz kafasında siyah bir bez parçası vardı ve eli yerdeki anahtara doğru uzanıyordu.
"Önce fotoğrafını çekin sonra açalım."
Fotograflar çekilmişti, numara ve torba çoktan hazırlanmıştı, geriye tek bir şey kalmıştı en çok korkutan kısım. Birimiz daha mı yasa boğulacaktı yoksa cesedi tanımadığımız için mutlu olup derin bir nefes mi alacaktık, kimdi bu ceset?

 Birimiz daha mı yasa boğulacaktı yoksa cesedi tanımadığımız için mutlu olup derin bir nefes mi alacaktık, kimdi bu ceset?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Temsili)

Deniz Kıyısına Vuran Dalga (Düzenlenecektir)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin