Hala evlerini o hale kim getirebilir onu düşünüyorlardı. Rhino'nun aklına birisi gelmişti ama emin değildi. Yine de söylemesi gerektiğini düşündü.
"Bardaki magandalar? Arabalarını görmedin mi? Aşırı zengin oldukları belliydi."
"Sadece arabalarına dikkat edecek halde olmadığımı hatırlıyorum. Hem onlar niye olsun? Bi kere karşılaştık."
"Evet ama 15 dakika peşimizden kovaladılar."
"Emin değilim Rhino. Bi olay oldu diye evi yakmak tuhaf geliyor. Neden yapsınlar ki?"
Rhino ayağa kalktı ve kapıya yöneldi.
"Nereye?"
"Belki evde farklı bir şey bulurum." Evden çıktı ve karşı eve girdi. Peter da peşinden gitti.
"Heryer yandı, nesine bakıyosun?"
"Heryer değil." Salona girdi Rhino. Ne aradığını bilmiyordu. Kendilerine ait olmayan herhangi bir şey iş görürdü.
"Neden bir şeyler arıyorsun?"
"Evi bu hale getirenleri öğrenmek için. Tehdit amaçlı olduğu belli."
"Sen ve kafada kurmaların."
~
Evin kapısı açılıp kapandığında Peter girişe gitti. "Bir şey buldun mu bari?"
"Haklıydın, boşuna aramışım."
"Elbette boşa aradın! Gel çay iç, çay koydum. Yorulmuşsundur."
Rhino yarım saat boyunca bütün evi aramıştı. En azından Jisung öyle biliyordu. Aslında Peter yanından gittikten sonra bir mektup bulmuştu ama onu korkutmamak için söylememişti.
"1,5 ay William ve Daniellerin yanında kalamayız biliyosun. Yeni evliler ve yalnız kalmak isteyebilirler."
"Biliyorum. Evde bir şeyler ararken benim de aklıma geldi. Belki şirketin stajyer yurtlarında kalabiliriz."
"Olur, işten de uzaklaşmamış oluruz."
Biraz daha sohbet ettikten sonra ikisinin de uykusu geldi. Yeni aldıkları pijamaları giydiler ve hazırlandılar. "Sen kendi eski yatağında yat, ben koltukta uyurum. Dan ve Will'in yatağında uyuma düşüncesi tuhaf geliyo."
"Olmaz öyle şey. Sen yatakta yat, ben koltuğa yatarım."
Bu tartışmanın uzayacağını ikisi de biliyorlardı. Bu yüzden birlikte uyumaya karar verdiler. İlk defa yaptıkları şey olmayacaktı nasıl olsa.
~
Gece uyanmadan uyuyan Peter, sabah ilk uyanan olmuştu. Kalkıp duşa girip çıktı, eşofman giydi ve kahvaltı hazırlamaya başladı.
Ekmek kızartırken, kokusu bütün mutfağı kapladı. Rhino'nun olduğu odanın kapısını açtı, uyanması içindi. Şarkı mırıldana mırıldana domates salatalık doğruyordu.
Rhino geldi yanına. Saçı başı dağınıktı. "Günaydın!" Cumartesi sabahı Peter'ın enerjisi çok fazlaydı, gece uyanmamasına borçluydu bunu.
"Günaydın." Esneyerek konuşuyordu Minho.
"Elini yüzünü yıkayıp gel. Yumurtayı hazırlamaya başlıyorum."
Başını tamam anlamında sallayıp gitti Rhino. Peter arkasından bağırdı. "Sakın geri uyuma! Sky'ın yanına gidicez!" Haklıydı, Sky vardı.
Gece uyuyamayan Rhino, bugün zorlanacağını düşünüyordu. Ayılmak için hızlıca duşa girip çıktı. Üstüne ev kıyafetlerini giydi, bi de tişört aldı elime ve mutfağa gitti. Tişörtü Peter'a uzatarak konuştu. "Giy şunu, yoksa hasta olursun." Rhino'nun elindekini aldı Peter ve üzerine giydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oda Arkadaşım
Teen FictionPeter ve William ev arkadaşıyken William ve sevgilisi Daniel beraber yaşamaya karar verirler. Bu yüzden William, karşı dairedeki sevgilisinin yanına taşınır ve Rhino onlar yalnız kalsınlar diye evden taşınıp karşı daireye yerleşir. Artık Peter'la ev...