14.

202 19 41
                                    

"Peter, birazdan gelir psikiyatrist. Natasha'nın arkadaşı gelecek, burda çalışıyormuş."

"Tanıdık, daha iyi olur sanırım."

"Neden bu kadar gerginsin? Senin sağlığın için bunlar."

"Biliyorum Rhino ve istiyorum da. Yeni bir şeye başlamanın gerginliği bu sadece."

O sırada kapı açıldı ve içeri tanıdık yüzler girdi. Meredith, Jennifer, Natasha ve Joanne. Peter, Joanne'in psikiyatrist olduğunu o an hatırladı.

"Joanne! Seni beklemiyordum. Hatta hiçbirinizi beklemiyordum."

"Hep birlikte geçmiş olsuna gelelim dedik, ondan sonra da seninle konuşacağız Küçük Bey."

"Rhino, Joanne beni azarlıyor!" Bebek gibi Rhino'nun koluna tutundu Peter. Bu hali odadaki herkesi güldürmüştü.

"Peter, şimdi sevgilin dışarı çıksın. Biz seninle ablaların olarak konuşalım."

"Peki." Rhino'ya döndü ve onu kendine çekti, kulağına fısıldadı. "Sky'ın yanına git ve olanları iyice öğren." Minho tamam anlamında başını salladı ve yanağından öpüp odadan çıktı.

"Anlat bakalım Peter Bey, ilişkiniz nasıl?" Diye konuya hızlı bi giriş yaptı Meredşth. Doktor-hasta ilişkisini bıraktı bi kenara ve abla-kardeş ilişkileri gün yüzüne çıktı.

"Çok güzel, çok mutluyum."

"Seni çok seviyor gibi." Her zamanki gibi ciddiliğini elden bırakmamıştı Jennifer.

"Evet, ben de ondan çok hoşlanıyorum."

"Daha 1 haftalık olduğunuz için hoşlanıyorum demeni fazla önemsemiyorum."

"1 hafta mı? Bana 1 ay, hatta daha uzun süredir birliktesiniz gibi gelmişti."

"Nasıl yani?"

"Yani ne biliyim? Verdiğiniz hava olsun, davranışlar olsun... 1 haftalık sevgililerin yapacağından daha çok şey yapıyorsunuz."

"Ev arkadaşı olmamızdan dolayıdır belki. Fazla mı hızlı ilerliyoruz diyorsunuz?" Peter'ın ilk ciddi ilişkisiydi bu. Ablalarından tavsiyeler ve yorumlar onun için çok önemliydi.

"Emin olamadım ben."

"Bence hızlı görünüyor Peter. Biz Jo'yla başlarda böyle değildik, hatta biraz utangaçtık."

"Sen utangaçtın Nat." Jennifer hemen söze atladı.

"Bunları sonra da konuşuruz Jen. Şu an ki konumuz Peter."

"Teşekkür ederim Mer. İlişki tavsiyesi lazım bana, lütfen."

"Liseli sevgililer gibi davransanıza biraz. Karaokeye falan gidin, kafeye gidin, sinemaya gidin. Hem eğlenceli olur."

"Jen haklı. Başlarda böyle şeyler yapın ki hemen ciddileşmesin ilişki. Hızlıca ciddileşirse yanlış yönlere gidebilir."

"Tabi bunları yaparken de ilişkiniz hakkında fazla konuşmayın. Aklınızda soru işaretleriyle eğlenemezsiniz."

"Çok sağolun canım ablalarım benim."

"Rica ederiz Peter. Kardeşimize ilişki tavsiyesi verdiğimize göre siz çıkabilirsiniz. Bizim konuşacaklarımız var."

"Hastamı çok yorma."

Hepsi teker teker geçmiş olsun dedikten sonra odadan çıktılar. Joanne içerde kaldı. Doktor-hasta olayı gerçekleşecekti. Peter'ın endişesi kalmamıştı çünkü Joanne onun hakkında birçok şeyi çoktan biliyordu.

Oda ArkadaşımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin