23.

96 10 6
                                    

Sabah Rhino uyandı, yanı boştu. Apar topar odadan çıktı ve lavaboya baktı, aradığını bulamadı. Telaşlanıyordu. O sırada mutfaktan gelen seslerle oraya gitti, ordaydı. Tezgahın başında yemek yapan sevgilisine sarıldı.

"Burdasın."

"Ay sen beni göremeyince korktun mu? Yerim seni."

"Niye bu saatte uyanıp kahvaltı hazırladın? Gidip uyu."

"Sana da günaydın... Ben de yeni uyandım sayılır."

"Uyumaya devam etseydin."

"Sevgilime teşekkür etmek için kahvaltı hazırlamak istemiş olamaz mıyım?"

"Ne teşekkürü?"

"Her şey için."

~

Rhino işe gitti ve gider gitmez resepsiyona çağırıldı. Patronun odasına gitmesi gerektiği söylenince eşyalarını dolabına koydu ve patronun odasına gitti.

Patron anında konuya girdi.

"Peter'dan iyi haber aldık, gözün aydın."

"Sağolun."

"Nerde şimdi?"

"Evde dinleniyor, doktoru dinlenmesi için rapor yazdı."

"Ama sana yazmadı."

Rhino anlamadığını belli ederek baktı patronuna. "Anlamadım?"

"Gelmediğin günler var ya hani, dün ve önceki gün. Bide haftanın başında ben kızmasam gelmeyecektin. Bu gelmediğin günleri nasıl telafi etmeyi düşünüyorsun?"

"Yıllık izinlerimi kullanmadığımı hatırlıyorum, onlarla kapatsam olur mu?"

"Olur ama bu böyle devam edemez, biliyorsun."

"Biliyorum efendim, çok ciddi konular olmasaydı geleceğimi siz de biliyorsunuz."

"Bilmiyorum Rhino, çok değiştin. 1 yıl önce bu kadar duygusal değildin. Kayıplarını biliyorum, bu kadar etkilenmemiştin. Ne oldu?"

"Aşk insanı değiştiriyor, siz de bilirsiniz."

"Peki senden bu konu hakkında bir şey istesem?"

"Nedir?"

"Şarkı yazmanı istiyorum. Bütün çalışanlardan istedim, sadece sen ve Peter kaldınız."

"Hiç yazmadım, denemem de pek olmadı ama denerim. Çok büyük şeyler beklemeyin lütfen."

"Elbette beklemiyorum ama denemenizi istiyorum. Peter'a da söylersin sen, bu arada o ne zaman gelecek?"

"Haftaya da raporlu, ondan sonra gelecek."

"Kendini iyi hissetsin de şirket yemeği yapalım, bayadır yapmıyoruz."

"Tabi efendim, siz nasıl isterseniz. Şimdi gitmem lazım. Malum mesai başlıyor."

"Kolay gelsin."

"Sağolun efendim sizede."

Rhino hızlıca üstünü değiştirip dans stüdyosuna gitti. Stajyerler yavaş yavaş gelmeye başlamışlardı bile. Çok geçmeden de Sam geldi.

"Bu ne hal Sam?"

"Gece saati farketmemişiz de Lix'le."

"Belli belli, sizden hızlısı mezarda."

"Deme öyle insan içinde, ayıp."

"Ha siz bütün gece durmayınca ayıp değil ama ben söylenince ayıp. O iş öyle yürümez beyefendi."

Oda ArkadaşımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin