Rhino günlerdir işe gitmiyordu hatta evden bile çıkmıyordu. Peter da sırf onun için erken geliyordu.
Gün içinde yalnız olan Rhino yatağında yatarken kapı çaldı. Peter'ın anahtarını unuttuğunu düşündü ve gidip açtı çünkü gelmesine az kalmıştı. Fakat aklından asla çıkmayan kişi gelmişti. Kapıyı kapatacağı sırada Jacob ayağıyla engelledi.
"Rhino lütfen konuşalım!"
"Benim seninle konuşacak bir şeyim yok!"
"Rhinp lütfen, açıklamama izin ver!"
Rhino o an sadece ondan kurtulmak istiyordu. Konuşup da kendine ya da çevresindekilere zarar vermek istemiyordu. 2 gün öncesine kadar kendine yapmak istediklerinden Peter sayesinde kurtulmuşken yine aynı şeyleri düşünmek ve de yapmak istemiyordu.
"Lütfen Rhino, seni hala çok seviyorum"
Sevmek? Aldatan birinin bunu söylemesi de ayrı bi tuhaflık. Özellikle eski sevgilisiyle aldatmışsa.
Rhino dayanamadı ve Jacob da güçlü olduğu için kapı açıldı. Jacob içeri girdi, kapı hala açıktı. Jacob, Rhino'ya yaklaşmak istedi ama Rhino geri adım atınca zorlamadı.
"Çık git evimden!"
"Anlatmama izin ver-"
"Ne anlatacaksın?! Robert'la nasıl tekrardan yiyiştiğinizi mi?!"
"Rhino ben seni sevmeyi asla bırakmadım."
"Saçmalamayı kes ve EVİMDEN ÇIK!"
"Lütfen-"
"DEFOL GİT!"
Rhino siniriyle masanın üstündeki çerçeveleri yere fırlattı. Jacob ne kadar engellemek istese de Rhino'ya yaklaşamıyordu bile. İzin vermiyordu. "YAKLAŞMA BANA" Çerçeveler bitince odasına geçti ve dolabın kapağını sertçe açtı. Az daha kırılıyordu.
Bazı kıyafetleri ona fırlatmaya başladı. "EŞYALARINI DA ALIP DEFOL GİT!"
"Rhino!"
Bu ses başkasınındı, Jacob'ın değildi. Rhino sağına döndü ve Peter'ı görünce biraz da olsa rahatlamıştı. Peter, Jacob'ı odadan çıkartıp kapıyı kapattı ve Rhino'yu yatağa oturtup ellerini tuttu.
"Rhino, aklından neler geçtiğini biliyorum ama onları yapmak zorunda değilsin. Bunları konuşmuştuk, sırf onun yüzünden kendine zarar veremezsin."
"Onu her gördüğümde böyle mi olucam? Yıkıp dökme isteğiyle mi yaşayacağım? Her zaman böyle üzgün mü olucam Peter? Üzgün olmak istemiyorum, mutlu olmak istiyorum. Çok mu şey istiyorum?"
"Tabiki de hayır, mutlu olabilirsin ve olucaksın. Mutlu olduğun güne kadar yanından ayrılmayacağım."
~
Peter, Jacob'ı kapı dışarı edince Rhino'yu karşı daireye götürdü. Evdeki kırıkları toplarken Rhino'nun orda olmasını istemiyordu.
Peter evi toparlarken, Rhino da yemek yapmıştı. İşten yeni geldiği için oda arkadaşının yorgun olduğunu düşünüp hızlıca ramen ısıtmıştı.
"Artık işe gitmen gerek"
"Gitsem bile odaklanabilir miyim bilmiyorum"
"Odaklanırsın. Çünkü ilk günümde yalnız olmak istemiyorum.
"Ne?"
"Ses eğitmeni oldum!"
"Gerçekten mi?! Tebrik ederim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oda Arkadaşım
Teen FictionPeter ve William ev arkadaşıyken William ve sevgilisi Daniel beraber yaşamaya karar verirler. Bu yüzden William, karşı dairedeki sevgilisinin yanına taşınır ve Rhino onlar yalnız kalsınlar diye evden taşınıp karşı daireye yerleşir. Artık Peter'la ev...