"Alo Mer. Müsait misin?"
"Müsaitim canım. Bi sorun yok inşallah?"
"Yok yok, ben Nick'i sormak için aramıştım. Aslında gelmek istiyordum ama biliyosun pek mümkün değil."
"Senin gelmene gerek yok zaten. Nick gayet iyi, arkadaşı da burada. Yalnız değil."
"David mu?"
"Ev arkadaşı oysa evet. Peter benim şimdi kapatmam lazım, sonra konuşalım. Tamam mı?"
"Tamam Mer. Sana iyi mesailer."
"Sana da iyi dinlenmeler."
Telefonu kapattılar ve Peter, Felix'i aradı.
"Efendim Peter?"
"Napıyosun Felix?"
"İyiyim, Sky'la oturuyorduk. Sen napıyosun?"
"İyiyim ben de. Evde yatıyorum. Hoparlöre alsana, üçümüz konuşalım."
"Tamam, bekle... Aldım."
"Peter tam zamanında aradın. Chris'le olanları anlatıyordum Felix'e."
"Baştan başla o zaman."
"Cuma gecesi Rhino'yla konuştum. Saat 2 gibi falandı, uykudan uyanmıştım. Chris de yanımda uyuyakalmıştı. Rhino nasıl yaptıysa beni ikna etti ve Chris'le konuşturttu."
"Aslan sevgilim benim."
"Rhino'yla mesajlaşırken Chris uyandı ve telefonu kapattım. Neden uyumadığımı sordu, uyandım dedim. Kalktı, gitmek için ceketini alırken gitmesin diye ona seslendim."
~
Cuma Gecesi
"Gitme." Şaşkınca Sky'a döndü Chris. Doğru duyduğundan emin olamadı. Sky bunu anlayacak olacak ki kendini açık bir şekilde ifade etti. "Yanımda kal... Son güne kadar benimle ol."
Chris, Sky'a yaklaştı. Yatağının kenarına oturdu ve elini tuttu. "Yanındayım zaten."
"O anlamda değil."
"Sky-"
"Birlikte olalım!" Bi anda söylediğiyle kendisi de şaşırmıştı Sky ama Chris kadar değil. Cevabı hazırdı Chris'in, sadece şoku atlatıp konuşması gerekiyordu.
Sky, ikisinin birleşmiş ellerine bakıyordu. Chris, boştaki eliyle, Sky'ın kafasını kaldırdı ve gözlerini birleştirdi. Gülümseyerek konuştu. "Birlikte olalım."
~
Şimdiki Zaman
"Ama bu bizimkinden daha romantik! Neden böyle oldu?" Peter saçma sapan yakınırken telefonun diğer tarafında. gülüşmeler gelmişti.
"En azından ikinizin de böyle anları var. Benim sevgilim yok!"
"Yakında Sam'le olursunuz."
"Lafı ağzımdan aldın Peter... Ama Sam'den fazla romantiklik bekleme. Yaparsa güzel yapar ama günlük hayatta beceremez."
"4 yılda bi insan değişmiş olabilir?"
"Bu insan Sam'se zor. Bunun yıllar önce bi sevgilisi vardı, odun gibi davranıyordu. En azından çifte randevulara çıktığımızda öyleydi."
"Ben değiştiğine inanmak istiyorum. Peter sana görev, Sam'in değişip değişmediğini öğren."
"Benden daha çok göreceksin onu bu hafta. Eminim akşam saat 9 gibi yanına gelicektir. Her gün."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oda Arkadaşım
Teen FictionPeter ve William ev arkadaşıyken William ve sevgilisi Daniel beraber yaşamaya karar verirler. Bu yüzden William, karşı dairedeki sevgilisinin yanına taşınır ve Rhino onlar yalnız kalsınlar diye evden taşınıp karşı daireye yerleşir. Artık Peter'la ev...