16.

119 15 23
                                    

2 ay geçti, Peter'la Rhino'num ilişkisi gayet iyiydi. Sam'le Felix de öyle. Gayet iyilerdi. Peter, ilaçlarını düzenli içip Natasha'yla haftada 1 görüşüyordu. Sıklıkla Joanne'le de görüşmeler yapıyordu. Rhino'ya anlatamadığı sıkıntılarını onlara anlatıyordu.

~

İş çıkışı Sam'le Rhinp resepsiyona iniyorlardı, asansörde Sam'in telefonu çaldı.

"Efendim sevgilim?"... "Felix sakin olup söyle"... "Tamam, sen panik yapma. Ben burdakileri toplarım."... "Hızlıca gelicem, sen sakin kalmaya çalış." Telefonu kapatınca Rhino'ya baktı, merakla bakıyordu Sam'e. Konuşurken farketilmeyen göz yaşlarını görünce endişesi arttı. "N'olmuş?!"

"Sky..." Devamı gelmedi çünkü asansörün kapısı açıldı. Chris'le Lewis içeri girdiler. "Sam? Noldu? İyi misin?"

"Az önce Felix'le konuştum... Sky acil ameliyata alınmış."

"Ne?! Ne diyosun Sam? İyi miymiş?"

"Bilmiyorum."

"Benim... yanına gitmem lazım ama..."

"Biz götürürüz Chris."

Chris'in arabasını evde bıraktığını bildikleri için Rhino onunla gitmesini teklif etmişti. Evleri yangından önceki haline döndüğü için yurttan taşınmışlardı.

Asansör zemin kata gelince indiler ve arabalara dağıldılar. Peter, arabanın yanında beklediği için kimseyi beklemeden binip gittiler. Rhino, yolda olayı Peter'a anlatmıştı.

Trafiğe rağmen hızlıca vardılar hastaneye. Arabaları, boş olan otoparka koyup hastaneye girdiler. Felix'in yanına gittiler. Sky'ın ailesi de ordaydı. Sevgilisini gören Felix hemen ona sarıldı, Sky'ın ablası da Chris'e sarıldı. "Bi gelişme var mı?" Rhino'ya cevabı Sky'ın babası verdi. "Hala bekliyoruz."

Herkes telaşlıydı. Felix de Chris kadar endişeliydi. Sonuçta en yakın arkadaşıydı Sky.

1 saate yakın beklediler kapıda. Herkes endişeden perişan olmuştu. Ameliyathanenin kapıları açıldı, Jennifer içerden çıktı. 10 kişi birden karşısına geçtiler kızın. Jennifer, Bayan Kim'in karşısına geçti. "Bayan Kim... yapabileceğimiz her şeyi yaptık." Jennifer'ın da yüzü soluktu, Sky'ı hastasından çok kardeşi gibi görürdü.

Söylediklerinden sonra herkes çöktü. Sky'ın annesi bayılmıştı, eşi onunla ilgilenerek acısını bastırmaya çalıştı. Chris.. olduğu yerde dizlerinin üstüne düştü, Lewis'le Bon ne kadar üzgün olsalar da Chris'e destek olmak istediler ve yanına gittiler. Felix, Sam'in omzunda ağlıyordu. Peter da öyle. Rhino'yla diğerlerinden uzak bi köşeye geçtiler ve sıkıca sarıldılar birbirlerine. Sonuçta ikisinin de en yakınlarındandı Sky.

~

Eve döndüler, ruhsuzca. İştahları kesilmişti, bir şey yemeden uyudular. Sabah ilk Peter uyandı, göğsünde yatan sevgilisine baktı. Ağlamaktan kızaran gözlerine baktı, hafifçe öptü. Uyandırmamaya özen gösteriyordu. Saatin daha erken olduğunu görünce uykuya geri dönmek istedi ama kaçmıştı artık, uyuyamadı.

Rhino'yu uyandırmak istememesine rağmen uykusu ağır olmayan Rhino yavaşça gözlerini açtı. Kafasını yukarı kaldırıp gece yanına gelen sevgilisine baktı.

"Teşekkür ederim." Gece ağlarken yanına gelmişti Peter. Daha rahat uyumasına yardımcı olmuştu. "Sen benim hep yanındamdaydın, şimdi sıra bende."

Yan evden gelen bebek sesiyle kalkmak zorunda hissettiler. Direkt karşı dairenin kapısını çaldı Rhino, Jisung da yedek anahtarı aramaya başladı. Arkadaşları uyanmadığı için kapıyı kendileri açtılar. Rhino, Küçük Emily'yi kucağına aldı. Peter arkadaşlarının odasının kapısını açtı ve onlara seslendi. "BEBEĞİNİZ AĞLIYO VE SİZ HALA UYUYORSUNUZ!!! UYANIN!!!" Bağırdıktan sonra Rhino'nun yanına geri döndü. Bebekle ilgilenen sevgilisini görmesiyle hafif bi tebessüm oluştu yüzünde. Yanına yardıma gitti.

Oda ArkadaşımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin