O gece herkes için uykusuz geçmişti. Hem Peter, hem Rhino... Hatta William bile uyuyamamıştı o gece.
Gün doğmadan evden çıktı Bayan Lee, buluşma yerine gitti. Yanında adamın istediği flash bellek de vardı. Depoya vardı ve arabadan çıkmadan beklemeye başladı.
Arabasının yanına başka bi araba daha geldi. Adamın arabadan indiğini görünce o da indi.
"Getirdin mi?"
"Önce Peter."
Adamın bi el hareketiyle şoför arka koltuktan Peter'ı aldı, getirdi. Bayan Lee'yi görünce şaşırdı Peter ama bir şey düşünecek hali bile yoktu.
Bayan Lee, cebinden flash belleği aldı.
"Ondan kurtulmana yarayacak bütün görüntü ve belgeler var bunun içinde."
"Sana neden inanayım?"
"Sana yalan söylediğimi ne zaman gördün?.. Bunu istediğimi sen de biliyosun, ben de ondan kurtulmak istiyorum."
Şoför, Peter'ı kadının yanına götürdü ve flash'ı alıp yerine döndü.
~
Hava aydınlanmaya başladı ve Rhino hala annesinden haber bekliyordu. Önceki gece onun yanıda kalan Chris da onun sakin kalmasına yardımcı oluyordu.
"Nerdeler? Neden gelmediler?"
"Gittikleri yer buraya uzak, uzun sürmesi normal."
"Bekleyemiyorum Chris. Yanlarına gidicem."
"Neresi olduğunu bile bilmiyorsun."
"Umrumda değil!"
Rhino ayaklanınca Chris de onun peşinden hareketlendi. Rhino arabanın anahtarını aldı ve kapıyı açtı. Karşısındaydı, arkasında da annesi vardı. Gelmişti, kavuşmuştu sevdiğine.
Sıkıca sarıldı Peter'a, Peter da Rhino'ya. İşte o an kendini bıraktı Peter, Rhino'nun kollarına attı kendisini.
"Teşekkür ederim... Teşekkür ederim... Teşekkür ederim..."
Rhino, Peter'ı öpüp koklarken Jisung onun kollarına yığıldı. Hemen koltuğa yatırdılar.
"Peter, uyan canım. Lütfen..."
"Muhtemelen susuz kaldı ama ben yine de doktor çağırıyorum."
Rhino, Peter'ın elini asla bırakmadı. Chris ambulansı ararken Bayan Lee de soğuk bi bez getirdi, Peter'ın alnına koydu. Ambulans geldikten sonra ilk müdahale yapıldı ve hastaneye götürülmesine gerek kalmadan uyandı.
"Susuz kalmış ve çok terlemiş. Sıcak bi duş alsın ve bol bol su içsin. Geçmiş olsun."
"Sağolun."
Bayan Lee doktoru geçirirken Rhino da Peter'ı banyoya götürdü. Yarı uykulu olan sevgilisine sıcak bi duş aldırdı, pijamalarını giydirdi. Odasına götürüp yatağa yatırdı ve kendisi de yanına yattı. Battaniyeyi örttü ve tamamen uyku pozisyonunu aldı.
Duştayken gördüğü izlerden dolayı daha narin davranıyordu. Adama ne kadar nefret dolu olsa da sevgilisinin yanında durmalıydı. Peter'ın nemli saçlarını okşarken şarkı mırıldanmaya başladı.
"Well, my boyfriend's in a band"
(Peki, erkek arkadaşım bir müzik grubunda)"He plays guitar when I sing Lou Reed"
(Ben Lou Reed söylerken o da gitar çalar)"I've got feathers in my hair"
(Saçıma tüyler takarım)"I get down to Beat poetry"
(Beat kuşağı şiirler söylerim)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oda Arkadaşım
Ficção AdolescentePeter ve William ev arkadaşıyken William ve sevgilisi Daniel beraber yaşamaya karar verirler. Bu yüzden William, karşı dairedeki sevgilisinin yanına taşınır ve Rhino onlar yalnız kalsınlar diye evden taşınıp karşı daireye yerleşir. Artık Peter'la ev...