Peter, durumu patrona anlattı ve bugünlük işten izin aldı. Maalesef Rhino izin alamamış ve şirkette kalmak zorunda kalmıştı.
Patronun son günlerde neden böyle davrandığını kimse bilmiyordu. Hisselerde düşüş de yoktu aslında. Neden bi anda bu kadar sıkmaya başlamıştı ki onları?
İki sevgili asansöre bindiler. En üst kattan en alt kata inmek uzun sürüyordu tabi.
"David'in yanına gidicem, arabayı almam lazım."
"Dışarda yalnız olman hiç
güvenli değil.""Emin ol şu an kardeşimin nasıl olduğunu kendi güvenliğimden daha çok merak ediyorum."
"Yine de içim hiç rahat değil. Yanında biri daha olsun."
"Herkesin işi gücü var Rhino. Sen de dahilsin"
"Felix'in şu an bi işi yok, O da senle gelse?"
"Daha yeni yeni iyileşmeye başlıyor, hem onu peşimden sürüklemek de istemiyorum."
"Yanında o olmazsa gidemezsin."
"Şu an hiç tartışacak havamda değilim."
"O zaman?"
"Lix'i alıp öyle geçerim David'i yanına."
"Bunları senin iyiliğin için söylediğimi biliyorsun dimi sevgilim?"
"Biliyorum, ben de senin yerinde olsam yalnız gitmeni istemezdim."
~
Peter, yolda Felix'i aradı ve olanları kısaca anlattı. Sonra evinden onu aldı, Nicholas'la David'in iş yerine gitmek üzere yola çıktılar.
"Aylar önce Rhino'yla bara gitmiştik, daha sevgili değildik o zamanlar. Bi grup rahatsız etmişti bizi. Eve dönerken peşimizde olduklarını gördük ve şirkete gittik. Onlardan kurtulmak için Samler yardım etmişti. Sadece o günlük kurtulabilmiştik onlardan."
Peter aniden böyle şeyler anlatmaya başlayınca Felix şaşırmıştı. Neden anlattığını soracaktı ama hikayenin sonunu merak ettiği için susmayı tercih etti.
"1 hafta içinde bana mesaj attı. Rhino'nun fotoğraflarıyla şantaj yaptı. Gece onunla buluşmazsam... Rhino'yu öldüreceğini söyledi. Ben de gittim. Aklına geleni yaptı, dur diyemedim."
Gözlerindeki yaşı silip devam etti Peter.
"Bu gece Will'le Dan'in kızı kaçırılmış. Aynı kişi de Nick'i kaçırmış. Öğle arasındayken beni aradı o adam. Aslında başta Rhino'nun ailesinin düşmanları sanmıştık ama onlar sadece onların düşmanı değilmiş."
"Aylar önce gittiğin kişi mi?"
"Maalesef o. Yine çağırıyor bu gece. Nick'le Emily'yi sadece öyle kurtarabilirim."
"Eminim kimseye söylemeni de istemiyordur, bana niye söyledin?"
"Beni engellemeyeceğini biliyorum. Hem belki olur da yarın öğlene kadar benden haber alamazsanız... olanları sen anlatırsın Rhino'ya."
"Gitme desem de gideceğini biliyorum ama Rhino'ya da anlat. Duyması gereken kişi ben değilim, sensin."
"Ona anlatırsam asla izin vermez gitmeme. Gitmezsem de kardeşimle yeğenimi kaybederim. Lütfen Lix, ben anlatamam."
"Polise gitsen de mi olmaz?"
"Çok riskli."
"Of Pete! Of!"
David'in yanına vardıklarında kapının önü polis arabalarıyla doluydu. İlk buldukları yere park ettiler ve içeri girdiler. Güvenlik kameralarının olduğu yerde David vardı, onun yanına gittiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oda Arkadaşım
Teen FictionPeter ve William ev arkadaşıyken William ve sevgilisi Daniel beraber yaşamaya karar verirler. Bu yüzden William, karşı dairedeki sevgilisinin yanına taşınır ve Rhino onlar yalnız kalsınlar diye evden taşınıp karşı daireye yerleşir. Artık Peter'la ev...