Part-12 ⚠️⚠️

1K 16 1
                                    

"မောင်...နာတယ်လို့ ဟင့်"

"ဟုတ်ပြီ..ဟုတ်ပြီ မောင်သိပြီ မောင်လုပ်ပေးမယ် မငိုနဲ့တော့"

သည်းငယ်ရဲ့အောက်က ညီတော်မောင်ကတော်တော်မာနေပြီ ကြည့်ရတာတခါမှမလုပ်ဖူးဘူးထင်တယ်...ထွဋ်မင်းနောင် သည်းငယ်ရဲ့ဘောင်းဘီကို အသာဆွဲချွတ်တော့....လက်သေးသေးလေးက အတင်းဆွဲထားသည်...

"မောင်..ဘာ..ဘာလုပ်မလို့လဲ"

"သည်းငယ်နာတယ်ဆိုလို့ မောင်ကြည့်ပေးမလို့လေ"

"ရှက်..ရှက်စရာကြီး မကြည့်ရပါဘူး"

"ဟော...အဲ့လိုဆို သည်းငယ်တစ်ညလုံးနာနေမှာနော်"

"အဲ့တာဆို မျက်လုံးမှိတ်ထား"

"ဟောဗျာ မျက်လုံးမှိတ်ပြီးတော့ ဘယ်လိုလုပ်မလဲ ဒီလိုလုပ် သည်းငယ်ရှက်ရင် မျက်လုံးလေးမှိတ်ထားလိုက် နော်....လိမ္မာတယ်..မဟုတ်ရင် အချိန်ကြာသွားရင်ဖြတ်ပစ်ရမယ်နော်"

အဲ့ကျမှပဲမျက်လုံးကိုအတင်းမှိတ်ထားတယ်...ဘောင်းဘီကိုအလုံးစုံချွတ်လိုက်မှ...ထွဋ်မင်းနောင်ကြက်သေသေသွားတယ် သည်းငယ်ကတကယ်ထိရက်စရာမရှိတာပဲ...ဟားး ဘယ်လိုတောင်လှရက်ရတာလဲ(ကိုကြီးထွဋ် သွားရည်တွေသိမ်းအုံး) ထိပ်လည်းမပြုတ်သေးဘူး (ကျွန်မမသိဘူးနော် ကျွန်မကစာပဲရေးတာ) ပုလဲထွက်တဲ့နေရာလေးကိုဖြည်းဖြည်းချင်း အထက်အောက်ဆွဲပေးနေလိုက်တယ်...(ထွက်ချင်တာထွက်😁)

"အ..မောင်..နာတယ်..ဖြည်းဖြည်း"

"ခနပဲနာမှာ..သည်းငယ်ဟာကထိပ်တောင်မပြုတ်သေးဘူး..ကိုယ့်ဟာကိုယ်ငုံ့မကြည့်ဘူးလား"

"အ..မောင်နော် ရှက်စရာကောင်းအောင်မပြောနဲ့လို့"

"ဟုတ်တယ်လေ..တော်သေးတယ် မောင်‌နဲ့တွေ့လို့ပေါ့ မောင့်ကိုကျေးဇူးတင်သင့်တယ်"

"အ..မောင် မြန်မြန်လေး..အား"

ကျွန်တော်မောင့်လက်ပေါ်မှာလွှတ်မိသွားပီ..အာ ရှက်ဖို့ကောင်းလိုက်တာ...

"သည်းငယ် ပုလဲတွေအများကြီးထုတ်လိုက်တာပဲ ဟား ဟား..ပြပါအုံးမျက်နှာလေးကို ရှက်နေတဲ့ပုံလေးကြည့်ချင်လို့"

"မောင်နော်.."

"လာပါအုံး...ရှက်မနေနဲ့ မောင်အောက်ကဟာက ပေါက်ထွက်တော့မယ် မောင့်ကိုပြန်ကူအုံး"

ခုမှ မောင့်ဟာကိုသေချာကြည့်မိတယ်..ဘုရား..ဘုရား ဒါနဲ့သာဆို ငါသေတောင်သေသွားနိုင်တယ်...

"မောင်...မောင့်ဟာကြီးက နည်းတာမဟုတ်ဘူး ဖြစ်..ဖြစ်ပါ့မလား"

"လောကမှာ မဖြစ်နိုင်တာဘာမှမရှိဘူး လာထား..ပြွတ်"

"အင်းး မောင်..ပြွတ်...ပြွတ်..အ"

နူးညံ့တယ် ဒီနှုတ်ခမ်း တစ်သက်လုံးစာအတွက်ငုံထားချင်တယ်...အပေါ်မှာနမ်းနေရင်း သည်းငယ်လက်တစ်ဖက်ကိုယူကာ သူ့ရဲ့၈လက်မအကောင်ပေါ်တင်ပေးထားလိုက်သည်(၈လက်မကဘယ်လောက်ကြီးလဲဆိုတော့ ကျွန်မလည်းမမြင်ဖူးတော့မသိဘူး)

ဟူးး..ကောင်းလိုက်တာ လက်ဖဝါးတောင်ဒီလောက်ကောင်းနေရင် တွင်းပေါက်လေးဆိုရင် ဘယ်လောက်တောင်ကောင်းလိုက်မလဲ။

"အ..သည်းငယ် လက်ကိုမြန်မြန်လေး လှုပ်ရှားပေး...ဟုတ်တယ်..အ..မောင်ထွက်တော့မယ် အသည်းလေ...အ...ထွက်ပီ..ဟူး"

"သည်းငယ်လေး ပင်ပန်းသွားပြီ မောင်သန့်ရှင်းရေးလုပ်ပေးမယ် အိပ်တော့"

"ဟင့်အင်း မောင်နဲ့အတူတူအိပ်မယ် မနက်မှသန့်ရှင်းရေးလုပ်ပေးတော့"

"ဟုတ်ပီဗျာ...."

အပူအပင်မရှိဘဲ ကိုယ့်ရင်ခွင်မှာကောင်းကောင်းအိပ်စက်ပါသည်းငယ်...အိပ်မက်မက်လှလှမက်ပါစေ မောင့်သည်းငယ်....

အကြာကြီးပျောက်သွားလို့ တောင်းပန်ပါတယ် ကြားထဲမှာသင်တန်းတွေဲ့ရှုပ်နေလို့ပါ နောက်အပိုင်းတွေရှည်ရှည်ရေးပေးပါ့မယ် love you all 💜💜💜

မောင့်သည်းငယ်Where stories live. Discover now