Part-24 🌚🌚

95 4 4
                                    

'ဟင်...ဘာလို့လုပ်မှာလဲ..ရှက်စရာကြီး'

'မရှက်ပါနဲ့ ခါတိုင်းလည်းလုပ်နေကျကို..သည်းငယ်သတိ‌မမေ့ခင်ကဆို ခနတိုင်းလုပ်တာကို
(ဟွန့် လူလိင်)

'ဟုတ်လို့လား..'

'ဟုတ်ပါတယ်ဆိုကွာ...လာပါ လုပ်ရအောင် ဒီမှာကိုင်ကြည့် မောင်ဟာကအောင့်ပြီးမာနေပီလို့'

ပြောလည်းပြော လွန်းလွန်းငယ်လက်ကိုဆွဲကာ သူ့အကောင်ပေါ်တင်ပေးလိုက်တော့ လွန်းလွန်းငယ်မှာ လန့်သွားသည်...ဒီ..ဒီလောက်ကြီးတာလား..သံချောင်းကြီးကျလို့ မာနေတာက...

'ကဲ သည်းငယ် ကိုင်ကြည့်လို့အကျိုးမရှိဘူး..လက်လုပ်မှ ပါးစပ်လုပ်ရမှာ'

'ဟမ်း..ဘာတွေပြောနေတာလဲ...အဲ့လိုမှမဟုတ်တာ'
(အင်းလေ ကလေးကိုဘာတွေ ပြောနေတာလဲ)

'သည်းငယ် ပါးစပ်နဲ့လုပ်မလား လက်နဲ့လုပ်မလား တစ်ခုတော့ရွေးရမယ်'

'ဘာနဲ့မှလုပ်ချင်ဘူး'

'မရဘူး တစ်ခုရွေး..မောင့်ဟာကတော်တော်မာနေပြီ..ပေါက်ကွဲတော့မှာလို့'

'ဟို..ဟို လက်နဲ့ပဲ..'

သည်းငယ်စကားမဆုံးခင်မှာပဲ ထွဋ်မင်းနောင် ဘောင်းဘီကိုတစ်ဝက်ချွတ်ကာ..သည်းငယ်လက်ထဲကို အသားချောင်းကြီးထည့်ပေးလိုက်သည်..

'Fuck..နွေးနေတာပဲ..'

လွန်းလွန်းငယ်မှာ လန့်သွားသည်..တကယ်ကြီး မောင့်ဟာက ပေါက်ကွဲမတက်မာနေတာပဲ'

'သည်းငယ် အဲ့လိုကြီးကိုင်ထားတော့ ဘလိုလုပ်မလဲ..‌အပေါ်..အောက် ပွတ်ပေးလေ'

လွန်းလွန်းငယ်လည်း ရှက်ရှက်နဲ့..အပေါ်အောက် ပွတ်‌ဆွဲနေလိုက်သည်..

'အ..ကောင်းလိုက်တာ..သည်းငယ်လက်ကနွေးနေတာပဲ..‌'

'အဲ့လိုတွေ မပြောနဲ့လို့'

'အင်းး..သည်းငယ် လက်ကိုမြန်မြန်ပွတ်ပေးလေ'

လွန်းလွန်းငယ်လည်းရှက်ပေမယ့် မတတ်နိုင်တော့ပေ မဟုတ်ရင်ဒါကြီးက လက်ထဲမှာတင်ပေါက်ကွဲကုန်တော့မယ်...

'အ..သည်းငယ် ကိုယ်အထဲဝင်တော့မယ်..ဟိုဘက်လှည့်ပြီး စားပွဲပေါ်မှောက်လိုက်'

ထွဋ်မင်းနောင် မလုပ်တာကြာတော့ သည်းငယ်နာမှာစိုးတာကြောင့် လက်တစ်ချောင်းအရင်ထည့်လိုက်သည်..

'အ..မောင်..မောင်မရတော့ဘူးမလား..လက်နဲ့မလုပ်နဲ့ တခါတည်းထည့်လိုက်တော့..ရတယ်'

'သည်းငယ်နာမှာပေါ့ မောင်တို့မလုပ်တာ ကြာပြီကို'

'ရတယ်..မောင်..ဖြေးဖြေးလုပ်'

'အိုခေ အဲ့တာဆိုမောင်သွင်းတော့မယ်နော်'

'အ..'

ထိပ်ဖျားလေးသွင်းတာကို ကောင်းနေပြီ..သည်းငယ်နာမှာစိုးတာကြောင့် တခါတည်းအဆုံးထိသွင်းလိုက်သည်..

'အား..နာတယ် မောင်..ဖြည်းဖြည်း..'

'ဟူး..ကောင်းလိုက်တာ..ဖက်..ဖက်'
(ဘာသံတေတုံး🌚)

'သည်းငယ် ခြေထောက်နည်းနည်းကားပြီး...ဖင်ကော့ထားပေး..အင်း..အဲ့လို..အားး ကောင်းလိုက်တာ..သည်းငယ် ကောင်းလား..ဟမ်'
(သည်းငယ် ကောင်းမကောင်းတော့မသိဘူး ငါတော့ဖင်ကြိမ်း)

'အ..အင်း နည်းနည်းမြန်ပေး'

'အိုခေ..သည်းငယ် ဖက်..ဖက်..'

'အာ့ မောင်..သည်းငယ်ပြီးတော့မယ် .. မြန်မြန်လေး'

'အိုခေ တူတူပြီးမယ်'

အချက်၂၀လောက်ဆက်တိုက်ဆောင့်ပြီး သည်းငယ်ရဲ့ကိုယ်ထဲပြီးချလိုက်သည်..စားပွဲပေါ်မှာတော့ သည်းငယ်ရဲ့အရည်တွေနဲ့ ပေပွသွားသည်..

'သည်းငယ် မောင်တို့နေရာရွေ့ရအောင်'

'ဟမ်..ပြီးပြီမဟုတ်ဘူးလား'

'တစ်ခေါက်ထဲနဲ့ဝရအောင် မောင်ထမင်းစားနေတာမဟုတ်ဘူး သည်းငယ်'

'‌တော်ပီ သည်းငယ်မလုပ်နိုင်တော့ဘူး'

'လာပါ လုပ်ရင်းလုပ်ရင်းနဲ့ လုပ်နိုင်သွားလိမ့်မယ်'
(မှတ်သားထားပါ)

'တော်ပီလို့!'

မလုပ်ဘူး လုပ်မယ်နဲ့ နောက်ဆုံးတော့ လွန်းလွန်းငယ် အရှုံးပေးလိုက်ရပြီး လုပ်ဖြစ်သွားပါတယ်....


ကဲ update ပေးလိုက်ပါပြီ..ကိုယ့်ကိုယ်ကိုတော့ အားမရဘူး ကောမန့်မန့်ပေးခဲ့ကြအုံး..အားလုံးကိုချစ်တယ်နော်💜💜💜

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 4 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

မောင့်သည်းငယ်Where stories live. Discover now